Modernan toimitusjohtaja varoittaa, että ihmiset saattavat tarvita neljännen Covid-rokotteen, koska tehosteiden teho todennäköisesti heikkenee ajan myötä
"Uskon edelleen, että tarvitsemme tehosterokotteita syksyllä 22 ja eteenpäin", Bancel sanoi ja lisäsi, että ihmiset, jotka ovat iäkkäämpiä tai joilla on perussairaus, saattavat tarvita vuosittaisia tehosteita tulevina vuosina.
"Olemme sanoneet, että uskomme ensin, että tämä virus ei katoa", Bancel sanoi. "Meidän on elettävä sen kanssa."
https://www.cnbc.com/2022/01/06/moderna-ceo-says-people-may-need-fourth…
Kommentit (32)
Ajatelkaa heikkoja ja puolustuskyvyttömiä, älkää olko itsekkäitä. Terve ihminen kestää piikin, pari, vuodessa, jos se pelastaa ihmishenkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa heikkoja ja puolustuskyvyttömiä, älkää olko itsekkäitä. Terve ihminen kestää piikin, pari, vuodessa, jos se pelastaa ihmishenkiä.
Alle 65-vuotiaalla on viisinkertainen todennäköisyys kuolla piikkin kuin tautiin. Viisinkertainen.
Raju väite ilman lähdettä.
Plaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhh.
t.koronan sairastanut
Ja lähes varmaa on, että liian monet somessa covid-epidemiologeiksi valmistuneista eivät tule yhtä voimakkaasti vaatimaan ja keksimään erilaisia ratkaisuja esimerkiksi lasten ja nuorten mielenterveysongelmiin, lihavuusepidemiaan, yleistyviin tartuntatautiepidemioihin etenkin köyhissä maissa missä lasten rokotuskattavuus on dramaattisesti pudonnut, kasvavien terveyserojen ja eriarvoisuuden kaventamiseen, haavoittuvissa asemassa olevien auttamiseen jne. Monet näistä ongelmista ovat tutkitusti erittäin merkittäviä koronan ja yleisesti hengitystieinfektioiden riskitekijöitä ja vain lisäävät tautitaakkaa seuraavassa pandemiassa.
https://medium.com/@jussi.sane/ajatuksia-pandemiasta-ba22c7226774
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alle 65-vuotiaalla on viisinkertainen todennäköisyys kuolla piikkin kuin tautiin. Viisinkertainen.
Raju väite ilman lähdettä.
Kyllä sille lähde löytyy, mutta koetapa itse tutustua asiaan. Hyödyt siitä enemmän.
Jääneeköhän siihen neljänteenkään vielä..
Työkaveri on tässä miettinyt ottaako kolmatta vai ei. Nyt kun on alkanut olla näitä juttuja neljännestä, niin se vihdoin puuskahti että pitäkää piikkinne, nämä kaksi riitti.
Kuinkahan monelle tämä oli yllätys? - Itse olen henkisesti valmis siihen, että käyn ottamassa ainakin kerran tai pari vuodessa rokotteen tai rokotteita. Ei iso vaiva kun tietää ja tuntee ihmisiä, jotka joutuvat oman terveytensä ylläpidon johdosta ottamaan rokotteen tai kaksi vuorokaudessa. Tai olemaan "piikitettävänä" viikottain. En voi sanao pitäväni rokotteiden ottamisesta mutta toisaalta en tiedä niille täysin korvaavaakaan tapaa.
Se vähän yksinkertaisempi mies
Vierailija kirjoitti:
”Olen täysin vakuuttunut että tulette tarvitsemaan yrityksemme tuotetta/ palvelua myös jatkossa.”
- Jokainen yrittäjä ja yritysjohtaja siitä lähtien kun Luciferin markkinointikoneisto sai kaupaksi ensimmäisen omenan
Mitä moni ei tiedä on, että Moderna oli konkurssin partaalla ennen pandemian alkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Olen täysin vakuuttunut että tulette tarvitsemaan yrityksemme tuotetta/ palvelua myös jatkossa.”
- Jokainen yrittäjä ja yritysjohtaja siitä lähtien kun Luciferin markkinointikoneisto sai kaupaksi ensimmäisen omenan
Mitä moni ei tiedä on, että Moderna oli konkurssin partaalla ennen pandemian alkua.
Mielenkiintoista. Minä esim. en tiennyt.
Kävipä Modernalla säkä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan monelle tämä oli yllätys? - Itse olen henkisesti valmis siihen, että käyn ottamassa ainakin kerran tai pari vuodessa rokotteen tai rokotteita. Ei iso vaiva kun tietää ja tuntee ihmisiä, jotka joutuvat oman terveytensä ylläpidon johdosta ottamaan rokotteen tai kaksi vuorokaudessa. Tai olemaan "piikitettävänä" viikottain. En voi sanao pitäväni rokotteiden ottamisesta mutta toisaalta en tiedä niille täysin korvaavaakaan tapaa.
Se vähän yksinkertaisempi mies
Korvaavia hoitoja on lukemattomia, mutta rokotteiden hätämyyntiluvan ehtojen vuoksi niitä ei voida ottaa käyttöön. Ja kukaanei ota useampaa kokotetta vuorokaudessa, rokotteet eivät jumalauta toimi niin.
Biontecin johtaja sanoi jo että tarvitaan uusi rokote omicroniin. Tekevät sitä parhaillaan ja on jako alkaa maaliskuussa.
Mitä siitä? Sain juuri kolmannen rokotteen ja koko ajan olen ollut tietoinen, että tämä ei välttämättä riitä.
Lähityötä tekevänä otan kaiken mahdollisen lääketieteen avun minkä vain saan. Lisäksi suojaan itseäni pitämällä ffp2- ja ffp3- maskeja.
Suomen perustuslakiin pitäisi kirjata rokotuspakko kaikille maassaoleville 10 viikon välein ja maskipakko aina oman kodin ulkopuolella sekä pakolliset turvavälit.
Vain näillä toimenpiteillä voimme elää jotenkuten normaalia elämää tulevaisuudessakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teho on noin 10 viikkoa, yhtä tyhjän kanssa.
Ei pelkästään noin. Teho on noin 10 viikkoa, jonka jälkeen teho kääntyy negatiiviseksi eli ilman uutta buusteria tauti tarttuu helpommin kuin ilman ainuttakaan rokotetta.
Lähde? Tokentube? Ano?
Korona ei taida loppua ikinä. Nytkin ranskasta löytyi se uusi variantti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä merkitsee salaliittoteroille sitä, että Modernan porukat ovat laittaneet viruksen liikkeelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista. Minä esim. en tiennyt.
Kävipä Modernalla säkä.
"Total revenue was $14.1 million for the fourth quarter of 2019 compared to $35.4 million for the fourth quarter of 2018. Total revenue was $60.2 million for the year ended December 31, 2019 compared to $135.1 million for the year ended December 31, 2018. The decreases in both periods were mainly due to lower collaboration revenue across all our strategic alliances, particularly AstraZeneca and Merck, driven by our adoption of ASC 606 and the completion of the initial four-year research period under the 2016 Merck Agreement."
On se elämä täynnä hassuja yhteensattumia.
Rokote valmistajien johtajat:
Saatamme tarvita vuosittain n.6 rokotetta seuraavat sata vuotta!
Ottakaa vaan rokotteita aamupalana, välipalana, lounaalla, iltapalana..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teho on noin 10 viikkoa, yhtä tyhjän kanssa.
Ei pelkästään noin. Teho on noin 10 viikkoa, jonka jälkeen teho kääntyy negatiiviseksi eli ilman uutta buusteria tauti tarttuu helpommin kuin ilman ainuttakaan rokotetta.
Lähde? Tokentube? Ano?
En seuraa tuollaisia.
Lähde: Vaccine effectiveness against SARS-CoV-2 infection with the Omicron or Delta variants following a two-dose or booster BNT162b2 or mRNA-1273 vaccination series: A Danish cohort study
neljänsiä annetaan jo riskiryhmäläisille.