olen todistusta vaille valmis
Minä. Entinen katuojanarkki, päihdehelvetti josta monta vuotta suonen sisäisiä huumeita. Minä valmistun. Koulusta. Ihan oikeasta ammattikoulusta. Eilen tuli täyteen viisi vuotta kuivilla oloa.
Minä olen ihan oikea ihminen. Vihdoinkin.
Kommentit (11)
Ihanaa! Tämä sai mutkin hymyilemään :) onnea ja kaikkea hyvää elämääsi <3
Monet ei pidä ammattikoulusta valmistumista saavutuksena, mulle matka on ollut pitkä asunnottomasta pirinarkkarista tähän.
Mä oon niin ylpeä itsestäni, ensimmäistä kertaa koko elämäni aikana mä tunnen ylpeyttä jostain.
-ap-
Kiitos kaikille, kommentit näköjään näkyi jälkeenpäin kun mietin mitä kirjoitan <3
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 17:25"]Monet ei pidä ammattikoulusta valmistumista saavutuksena, mulle matka on ollut pitkä asunnottomasta pirinarkkarista tähän.
Mä oon niin ylpeä itsestäni, ensimmäistä kertaa koko elämäni aikana mä tunnen ylpeyttä jostain.
-ap-
[/quote]
Sulla on syytäkin olla ylpeä ittestäs!
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 17:28"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 17:25"]Monet ei pidä ammattikoulusta valmistumista saavutuksena, mulle matka on ollut pitkä asunnottomasta pirinarkkarista tähän.
-ap-
[/quote]
Sulla on syytäkin olla ylpeä ittestäs!
[/quote]
<3