Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaiset miehet valittavat, että kun suomalainen nainen nalkuttaa...

Vierailija
28.04.2015 |

Suomalaiset miehet valittavat, että kun suomalainen nainen nalkuttaa, mäkättää ja valittaa, niin muun muassa tämä on yksi syy sille, miksi ulkomaalainen nainen on parempi vaihtoehto. Ovatkohan miehet tulleet koskaan ajatelleeksi, että suomalainen mies tai miehet voisivat olla yksi syy tai ainakin osasyy sille, miksi suomalaiset naiset joskus nalkuttavat, mäkättävät ja valittavat?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 17:39"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 17:33"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 17:21"] Itsellä loppui tuo Suomalaisten naisten nalkutuksen kuuntelu kyllä kerrasta, riitti kun aloin seurustelemaan taannoin ensimmäisen ulkomaisen naisen kanssa. Enpä ole sen koommin Suomalaista naista itselleni kelpuuttanut, on sitten ollut yhden yön juttu ravintolasta tai pitempiaikainen suhde kyseessä. Kannattaa Suomalaisten miesten kokeilla, nyt kun ulkomaalaisia naisia Suomessakin löytää esim. ravintoloista ja netistä. [/quote] Nalkuttiko suomalainen nainen oikeinkirjoituksestasi? Se ulkomaalainen ei ehkä osaa suomea, joten hän ei älyä nalkuttaa kyvyttömyydestäsi tuottaa korrektia tekstiä. [/quote] Luepa tämä oma kirjoituksesi ajatuksella, niin ehkä jo siitä ymmärrät miksen tahdo Suomalaista naista lähelleni. Tai sitten et.

[/quote]

Uu, itsetunto uroolla huipussaan. <3

Minä olen geeneiltäni 100-prosenttisesti italialainen, mitäs siitä sanot? Suomalainen olen vain kieleltäni - ja siltäkin näköjään onnistuneemmin kuin monet suomimiehet. 

Vierailija
22/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 17:17"]Ootteko kuullu kun aasialaisperheiden naiset nalkuttavat?:D suomalainen mäkätys on hiirulaista siihen verrattuna..

T Aasiassa asuva ja usein naapureiden ym paikallisten naisten nalkuttamista ja huutamista kuunnllut..
[/quote]
Kyllä ne Etelä-Euroopassakin taitavat tulisuuden ;) Aivan urbaanilegendaa, että nimenomaan suomalaiset nalkuttaisivat. Suomalaiset ovat vain tavoiltaan vähän juntimpia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 17:46"]Mulla on ulkomaalainen mies, eikä mun mitään tarvitse ikinä nalkuttaa. Osaa laskea vessanpöntön kannen, laittaa likapyykit oikeaan koriin, ja vielä kaupan päälle laittaa aina ruuan.
[/quote]

Sama juttu. En käsitä, mikä on vialla suomimiehissä.

Vierailija
24/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että vika on minussa, mutta nyt kun tyttäreni ovat kouluiässä niin vaimo nalkuttaa niille vielä enemmän kuin minulle. Hirvittää kuunnella kun se nalkuttaa kiroillen alakouluikäisille. Samaa tekstiä kuin minulle ja yhtä ilkeällä äänensävyllä. T: mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme