Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä perhetyön avun piirissä olevien kadehtimista.

Vierailija
31.03.2015 |

Paljon mielummin itsekin kävisin töissä ja eläisin normaalia arkea eikä meillä kävisi kukaan outo ihminen joka viikko. Paljon mielummin haluaisin, että olisi terve lapsi mitä tämän hullunmyllyn. Paljon mielummin haluaisin tavallista, rauhallisempaa elämää. Välillä kun kova väsy, tympii jo se, että kun aina on astiat eri paikassa ja niitä joutuu etsimään kun on liian monta siivoajaa täällä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehtiiko joku tosiaan sinua?

Vierailija
2/5 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teillä käy joku siivoamassa/järjestelmässä astioita jos olet itse kotona? Miksi työssäkäyvän pitää kaikki kodinhoitotyöt tehdä itse työpäivän jälkeen väsyneenä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 12:22"]

Miksi teillä käy joku siivoamassa/järjestelmässä astioita jos olet itse kotona? Miksi työssäkäyvän pitää kaikki kodinhoitotyöt tehdä itse työpäivän jälkeen väsyneenä?

[/quote]

Ai noin kadehditaan. Minä ainakin keskityn omaan elämääni, enkä mieti miten muilla on, ei se minun kotitöitäni vähennä vaikka kadehtisin.

Vierailija
4/5 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 12:22"]

[/quote]

Meillä lastenhoitaja sillä aikaa saattaa siivota kun sairaan lapsen kanssa olen sairaalareissulla. Ja perhetyöntekijä käy yleensä silloin kun ollaan kotona.

Miksi minun pitää tehdä kaikki kodinhoitotyöt yksin väsyneenä kun olen saanut lapset nukkumaan? Kyllä tämä aivan työpäivästä tällainen homma käy. Ja se on toki apu, mutta ei kovin valtava jos miellä muutaman kerran viikossa joku siivoa keittiön. On siinä lisäksi vielä melko paljon hommaa.

ap

Vierailija
5/5 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 12:19"]

Kadehtiiko joku tosiaan sinua?

[/quote]

valitettavasti kyllä. tai, eipä se minulta ole pois jos joku kadehtii, siinäpä kadehtikoon jos ei ymmärrä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän