Miten saan työkaverin uskomaan että en ole ihastunut
Miespuolinen työkaveri on jostain saanut päähänsä että jahtaan sitä. Ollaan joo tehty jotain töitä yhdessä ja sen kanssa on hauska heittää läppää ym. ja olen sitten usein mennyt sen kanssa samaan pöytän lounastunnilla. No nyt sain kuulla että mies ei ole minusta kiinnostunut, että voisinko lopettaa etten nolaa itseäni ja häntä!? Mä olen luullut että ollaan ihan työkaverit niinkuin muidenkin kanssa! Ehkäpä mies pitää itseään niin vastustamattomana että luulee siksi olevansa mun päiväunien kohde. Mikä itserakkaus! Eipä paljon kiinnosta sen kanssa enää samoja hommia tehdä!
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 10:54"]
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 10:49"]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 15:30"]
Miten saan työkaverin uskomaan että en ole ihastunut...
Eipä paljon kiinnosta sen kanssa enää samoja hommia tehdä!
[/quote]
Mahdollisimman asialliset välit yrittäisin vältää ajattelemasta edes "ompa paska tyyppi, ei huvittaisi työskennellä yhdessä". Lisäksi ottaisin asian puheeksi miehen kanssa, tietääkö hän että joku ajattelee niin ym.
[/quote]
Olen välttänyt miehen seuraa koko aamupäivän, kohta lounastunti menen tänään kauimmaiseen pöytään miehestä. En kyllä ota asiaa puheeksi, harmittaa muutenkin koko juttu, en mene matelemaan ja antamaan lisää aihetta sen kuvitelmille. On tuijottanut mua joka kerta ohi kulkiessaan ihan kuin odottaisi mun aloittavan jutustelun että saisi sitten torjua. Sitä iloa en sille anna. ap.
[/quote]
Kun välttelet häntä, annat ymmärtää että kommenti "osui ja upposi" ja hän elää siinä totuudessa että sinä todellakin olet ihastunut.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 10:57"]
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 10:52"]
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 09:31"]
Nimenomaan mieheltä sain kuulla. ap. Tällä hetkellä kahvitunnilla yksin oman työpöydän ääressä..
[/quote]
Siinä yhteydessä kun hän noin sanoo olisin jatkanut juttua miksi hän niin päättelee ja pahoitellut että valitettavasti siitä ei ole kyse.
[/quote]
Selittelystä ei ole mitään apua kun mies on saanut päähänsä että häneen on ihastuttu! Kaikki puhe on silloin turhaa, ja mies tietää paremmin!
[/quote]
Kokemattomuutta miesten käsittelyssä ei tietenkään kannata näyttää.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 10:52"]
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 09:31"]
Nimenomaan mieheltä sain kuulla. ap. Tällä hetkellä kahvitunnilla yksin oman työpöydän ääressä..
[/quote]
Siinä yhteydessä kun hän noin sanoo olisin jatkanut juttua miksi hän niin päättelee ja pahoitellut että valitettavasti siitä ei ole kyse.
[/quote]
Selittelystä ei ole mitään apua kun mies on saanut päähänsä että häneen on ihastuttu! Kaikki puhe on silloin turhaa, ja mies tietää paremmin!