Mikä oli ensimmäinen autosi ja mitä maksoi?
Oma autoni tiilenpunainen Opel Kadett E, maksoi jtn 50 000mk..jotenkin silloin tykkäsin munamuodosta mutta sisustaltaan tosi karsea :D Möin vuosien päästä vasta..hyviä hetkiä tuli vietettyä :D
Kommentit (31)
Valkoinen Opel Astra, maksoi 42000 mk. Vuosi oli 2001
Nissan cherry vm 85 ja hienoin auto ikinä :) maksoi markkoina 500... Vielä kun sellaisen sais..
Vuonna 2004 ostettu Peugeot 205 vm. -84, väri oli sellainen vaalean ruskeahko tjsp. Maksoi 245€. Oli hyvin pidetty, kone kehräsi kuin kissa ja muutenkin hyvässä kunnossa. Mutta sitten miehet saivat päähänsä ruveta "korjaamaan" vanhaa autoa, koksa pitäähän vanhoja autoja "korjata" ja se olikin sitten siinä se auto.
Kirsikka kakussa!
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 15:19"]Nissan cherry vm 85 ja hienoin auto ikinä :) maksoi markkoina 500... Vielä kun sellaisen sais..
[/quote]
Ford Sierra, maksoin siitä 500mk. Myin sen ennen katsastusta samalla hinnalla. Uutta omistajaa vähän vitutti, kun ei saanut sitä menemään katsastuksesta läpi. Vaati rahojaan takaisin, en antanut. :)
Opel Vectra. En muista yhtään mitä maksoi, mutta julmetun hiano oli. Joskus -90 luvun alussa.
Hai. Toyota corolla. Ei maksanut mittään. Pöllitty.
C-mallin Opel Kadett, n. 15 vuotta vanha 3 500 markkaa.
Ford Taunus - 77. Maksoi 7000 markkaa.
Volvo 760. Ostin hiukan käytettynä Britanniasta, kun asuin siellä. Hintaa oli noin 3000 puntaa, mikä oli hyvin vähän, mutta kun ei siellä kukaan oikein huolinut vasenrattista autoa. Toin sen Suomeen ja myin parin vuoden päästä pienellä voitolla.
Eka oma oli VW Polo vm -91, 9000mk.
Sitä ennen ajelin pitkään poikakaverin kirkkaan keltaisella 70-luvun Toyota Corollalla. Rakastin sitä autoa.
Kuvan auto ja kuva ei oo omia, googlen kuvahaulla haettu.
Peugeot 205 vm. 1990, vuonna 2011 isi osti mulle 600 eurolla. Aivan ihana punainen ferrari mutta möin sen tyhmyyksissäni joskus pari vuotta sitten. Ei olisi pitänyt :(
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 15:26"]Hai. Toyota corolla. Ei maksanut mittään. Pöllitty.
[/quote]
Hai veli. Ei auto mittääään oo ikään maksannu mie oon löytäny ain uueen ku vanhast loppu penssiini.
Enpä ole ikinä omistanut autoa. Ikää nyt 35 ja korttikin on.
Vw polo. N 15 000€. Pappa betalar :)
Punainen SAAB 99GL vm. -83, maksoi 10 000mk ja ehti olla mulla n. ½ vuotta, kunnes varastettiin =(