Mikä oli ensimmäinen autosi ja mitä maksoi?
Oma autoni tiilenpunainen Opel Kadett E, maksoi jtn 50 000mk..jotenkin silloin tykkäsin munamuodosta mutta sisustaltaan tosi karsea :D Möin vuosien päästä vasta..hyviä hetkiä tuli vietettyä :D
Kommentit (31)
Ensimmäinen autoni oli punainen Fiat 600 joskus hyvin kauan sitten. Eikä maksanut mitään, kun perin sen.
No höh, olen jo 54 eikä ole ollut vielä auton autoa :(
E36 316i coupe BMW -94 hintaa oli 2500€... Valitettavasti lähti kaverin käsistä ja auton elämä päättyi tolppaan :( harmittaa sitte niin vietävästi...
Kyl se oli joku leluauto, lahjaksi saatu
Ensimmäinen auto oli äitini vanha s40 volvo, vuosimalli muistaakseni 98. En siis maksanut mitään, mutta kun myytiin eteenpäin 2013 niin alle tonnilla lähti. Vähän väliä joku osa oli rempallaan, mutta ikinä ei jättänyt tien päälle ja kerran juuri kortin saaneena väistin hirveä ojaan ja sieltä vauhdilla volvo pyyhälsi takaisin tielle. Siinä olisi voinut käydä mitä vain, mutta selvisin säikähdyksellä ja itkuilla kuhan tilanteesta pääsi pois. Onneksi tiellä ei ollut muita ja minulle, hirvelle tai autolle ei käynyt mitään! Vanhemmille en uskaltanut kertoa, mikä oli tyhmää sillä pahin mitä olisi voinut tapahtua niin kielto käyttää autoa. (Teinit, huoh.)
vw kupla -73, ostin 18 vuotiaana ja korjasin kuntoon, maksoi 800€.
- N23, kupla on vieläkin tallessa.
Fiat 127. En hintaa muista, siirtyi mulle avomieheltä.
Jo vähän haalistunut punainen porrasperäinen Opel Kadett. Maksoi muutaman tonnin markkoina. Palveli minua kolme vuotta ja kuulemma palveli senkin jälkeen vielä seuraavaa omistajaa uskollisesti. Opelissa olen pysynyt sen jälkeenkin, pisimmän aikaa olen ajellut Astroilla, nyt on Corsa, mutta Astraa on ikävä.
Mazda 626, 2.0 LX. Vm. -86. Ostin vuonna -93. Hinta 27 000 mk.
Ensimmäinen autoni oli sininen Opel Astra, maksoi reilun 100 000 markkaa. Perintörahat sijoitin autooni. Hyvin palveli minua.