Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, kun käytät ihonmyötäisiä housuja, niin saako muotojasi mielestäsi miehet katsella?

Vierailija
07.01.2022 |

?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä en sitä tiedä, niin miten se voisi minua loukata? Jos tuijotat niin, että huomaan, niin itsestäsihän sinä moukan teet.

Vierailija
2/34 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vapaasti saa katsoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun katsovat.

Vierailija
4/34 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa mutta asiallisena pysyen niin kuin itsekin katselen hyvännäköisiä ihmisiä. Kommentointi tai koskeminen tai toljotus ei ok.

Vierailija
5/34 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä ainakin miehenä katson, mutta teen sen huomaamattomasti. Tosin pari kertaa jäänyt kiinni kun tiekimisut ovatkin vikaisset taakseen että "huomasiko tuo varmasti kauniin perseeni" 😁

Vierailija
6/34 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä varten niitä käytetään! Kamelinvarpaita näkyy ihan prismassa 😄

Vierailija
7/34 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitten jos kamelinvarvas näkyy? Saako sitä katsella?

Vierailija
8/34 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä ainakin miehenä katson, mutta teen sen huomaamattomasti. Tosin pari kertaa jäänyt kiinni kun tiekimisut ovatkin vikaisset taakseen että "huomasiko tuo varmasti kauniin perseeni" 😁

Tiekimisut=teinimisut

Vierailija
9/34 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa katsoa mutta ei koskea tai huudella perään.

Vierailija
10/34 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan. Itse en ainakaan moista huomaa. Keskityn ihan muihin asioihin kulkiessani, kuin siihen katsooko joku vai ei.

Vierailija
11/34 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatikkoleukaiset lentäjälääkärit saa katsoa. Muista teen metoon.

Vierailija
12/34 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän yleensä myös pitkää paitaa jolloin pylly ei näy.  Se on niin lattana, etten halua kenenkään näkevän sitä, kun tiedetään miten tarkasti naisia aina syynätään. 

Onhan miehilläkin suhteellisen tiukkoja housuja ja vaatteita, mutta ei heitä katsota läheskään niin pikkutarkasti ja etsitä vikoja. 

Oli lapsena ihanaa kun en edes tiennyt miltä pyllyni näyttää eikä muutenkaan ajatellut ulkonäköään hetkeäkään. Ei ollut mitään ulkonäköpaineita. Sai vaan elää ja olla ilman että sinua määritettiin ulkonäön perusteella.

Vierailija
13/34 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään. Nainen pukeutuu itseään varten, ei muide katseltavaksi.

Vierailija
14/34 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa katsoa kuin kaulasta ylöspäin. Pukeudun itseäni varten.

Vierailija
15/34 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kuuluu kulkea läpinäkymätön side silmillä ulkona liikkuessaan. Jos miehet katsovat silmillään ulkoillessa, on olemassa mahdollisuus, että katsovat juuri minua. Tästä syystä kaikkien miesten on peitettävä ulkona silmänsä, kaikki muu olisi seksuaalista häirintää. Näin se vain on. Ei tarvitse tulla ulos, jos ei osaa silmiään peittää. Kyllä naisella on oikeus laittaa housut jalkaan ja liikkua ulkona.

Vierailija
16/34 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän yleensä myös pitkää paitaa jolloin pylly ei näy.  Se on niin lattana, etten halua kenenkään näkevän sitä, kun tiedetään miten tarkasti naisia aina syynätään. 

Onhan miehilläkin suhteellisen tiukkoja housuja ja vaatteita, mutta ei heitä katsota läheskään niin pikkutarkasti ja etsitä vikoja. 

Oli lapsena ihanaa kun en edes tiennyt miltä pyllyni näyttää eikä muutenkaan ajatellut ulkonäköään hetkeäkään. Ei ollut mitään ulkonäköpaineita. Sai vaan elää ja olla ilman että sinua määritettiin ulkonäön perusteella.

Ne ulkonäköpaineet tulevat omasta päästäsi. Itse ainakin elän ja olen ajattelematta sekuntiakaan mitä muut ajattelee pukeutumisestani tai ulkonäöstäni.

Vierailija
17/34 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta katsotko vai et.

Vierailija
18/34 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaapu on hyvä, siihen kun pukeutuu, niin ei anna lupaa katsoa. Muuten kyllä. Käytän kesällä rannallakin kaapua, koska en halua antaa lupaa miesten katsoa ja kuolata.

Vierailija
19/34 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pääministeri tykkää kans kulkea legginseissä, jopa EU-tason neuvotteluissa.

Vierailija
20/34 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne ulkonäköpaineet tulevat omasta päästäsi. Itse ainakin elän ja olen ajattelematta sekuntiakaan mitä muut ajattelee pukeutumisestani tai ulkonäöstäni.

Joo, mäkin kokeilin tota. Pukeuduin kerrankin vaatteisiin, joista pidin ja ne esittelivät pakaran muotoni muille selkeästi.  Sain välittömästi kuulla ikäviä kommentteja ja vieläpä omalta isältäni.  

En toista kertaa käyttänyt niitä housuja ja tyydyn vaan peittämään itseni, jotta ei tarvisi kuunnella kaikenlaista paskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi