Onko tällainen mielestäsi hyvä kroppa? Vegaanidieetin tulosta
https://instagram.com/p/xDhTz0sUmr/
https://instagram.com/p/xbiaq1MUgR/
https://instagram.com/p/yI4jsIMUp4/
https://instagram.com/p/zyVWCwsUl-/
Mitä mieltä? Minusta upea, tosin rintavarustus ei taida olla aito, on niin minimissä kehon rasvat että ei voi tissit tuolla kropalla pysyä ilman täytettä.
Niin ja ko. nainen on lisäksi about 35v! Siinäpä av-mammoille tavoitetta ;)
Kommentit (80)
Valitettavasti vegaanidieetti ei automaattisesti saa aikaan tuollaista. Mä olin vegaani ikävuodet 16-32 ja lihoin tuona aikana 47 kilosta 80 kiloon.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 13:24"]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 13:22"]Niin ja se jäi aloituksessa mainitsematta, että tämä nainen ei ole edes aina ollut mikään luonnonlaiheliini! Eli turha vedota mihinkään supergeeneihinkään ;) https://instagram.com/p/zn0doJMUoV/ ap [/quote] Freelee painaa nyt n. 50kg. Laihtunut n. 20kg. Ei koskaan ollut mikään läski, pulska vain.
[/quote]
Minkä pituinen on? Eihän kilot itsessään kerro vielä juuri mitään, ainakaan tuollaiset jotka pituudesta riippuen voivat olla ihan normaalipainoa (vrt. 200kg kertoo jo läskistä...). Noiden kuvien perusteella on kyllä melko tuhdissa kunnossa ollut, vaikkei mikään "läski" ehkä olekaan ollut.
ap
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 13:26"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 13:24"]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 13:22"]Niin ja se jäi aloituksessa mainitsematta, että tämä nainen ei ole edes aina ollut mikään luonnonlaiheliini! Eli turha vedota mihinkään supergeeneihinkään ;) https://instagram.com/p/zn0doJMUoV/ ap [/quote] Freelee painaa nyt n. 50kg. Laihtunut n. 20kg. Ei koskaan ollut mikään läski, pulska vain.
[/quote]
Minkä pituinen on? Eihän kilot itsessään kerro vielä juuri mitään, ainakaan tuollaiset jotka pituudesta riippuen voivat olla ihan normaalipainoa (vrt. 200kg kertoo jo läskistä...). Noiden kuvien perusteella on kyllä melko tuhdissa kunnossa ollut, vaikkei mikään "läski" ehkä olekaan ollut.
ap
[/quote] Muistaakseni hieman alle 170
2. Kuvassa on selvästi jalkoja muokattu.. Hyi
Tykkään kyllä, mutta en itse haluaisi olla aivan yhtä hoikka+tykkään kofeiinista ja silloin tällöin rasvaisista vegeruuista jotka on dieetillä kielletty.
Ei muuta..mutta siis 35-vuotias täti-ihminen ja kehtaa teineillä tuolla tavalla, ottamalla selfieitä itsestään pivittäin? Säälittävää. Oikeasti. Kyllä 35-vuotiaalla pitäisi jotain jo liikkuakin pääkopassa, ei hitto...nolo.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 13:27"]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 13:26"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 13:24"] [quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 13:22"]Niin ja se jäi aloituksessa mainitsematta, että tämä nainen ei ole edes aina ollut mikään luonnonlaiheliini! Eli turha vedota mihinkään supergeeneihinkään ;) https://instagram.com/p/zn0doJMUoV/ ap [/quote] Freelee painaa nyt n. 50kg. Laihtunut n. 20kg. Ei koskaan ollut mikään läski, pulska vain. [/quote] Minkä pituinen on? Eihän kilot itsessään kerro vielä juuri mitään, ainakaan tuollaiset jotka pituudesta riippuen voivat olla ihan normaalipainoa (vrt. 200kg kertoo jo läskistä...). Noiden kuvien perusteella on kyllä melko tuhdissa kunnossa ollut, vaikkei mikään "läski" ehkä olekaan ollut. ap [/quote] Muistaakseni hieman alle 170
[/quote]
Täytyy olla siis aika huikean hyvä kehonkoostumuskin, jos mitat esim. n. 168/50, koska näyttää todella hoikalta ja silti terveeltä, ei miltään nääntyneeltä riu'ulta. Sehän on vain hyvä, ettei ole liian alipainoinen! :)
ap
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 13:25"]
Valitettavasti vegaanidieetti ei automaattisesti saa aikaan tuollaista. Mä olin vegaani ikävuodet 16-32 ja lihoin tuona aikana 47 kilosta 80 kiloon.
[/quote]
Ei tietenkään ole.
Freelee ei ole pelkästään vegaani, vaan tarkka makrojen kanssa, se ei syö rasvaa melkein yhtään, se syö noin 3000 kcal päivässä melkein pelkästä hiilarista.
Tavallisella vegaaniruokavaliolla ei ole mitään tekemistä freeleen ruokavalion kanssa.
Tavallinen vegaaniruoka voi olla hyvinkin karseaa ja lihottava.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 13:28"]Ei muuta..mutta siis 35-vuotias täti-ihminen ja kehtaa teineillä tuolla tavalla, ottamalla selfieitä itsestään pivittäin? Säälittävää. Oikeasti. Kyllä 35-vuotiaalla pitäisi jotain jo liikkuakin pääkopassa, ei hitto...nolo.
[/quote]
Hänen pääasiallinen tulonlähde on dieetin markkinoiminen esimerkillä, vertaa esim. karppijumaliin, jotka ei ihan näytä sille mitä markkinoi.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 13:28"]
Ei muuta..mutta siis 35-vuotias täti-ihminen ja kehtaa teineillä tuolla tavalla, ottamalla selfieitä itsestään pivittäin? Säälittävää. Oikeasti. Kyllä 35-vuotiaalla pitäisi jotain jo liikkuakin pääkopassa, ei hitto...nolo.
[/quote]
No ei kaikista tule lääkäreitä ja juristeja! En siis tiedä mitä muuta ko. nainen tekee kuin "teineilee", mutta kaikilla ei ole samat päämäärät elämässä eikä kaikki voi samoja asioita edes saavuttaa. Kirjan on ainakin tainnut elämäntavastaan julkaista.
ap
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 13:28"]
[/quote]
Ei sen elämäntapa ole säälittävä.
Toi sen insta ja youtube kanava on sen työtä, ja se tienaa noin 15000 kk sen youtube videoista ja instasta, ei se ole säälittävää mun mielestä, mutta tietysti jollain mombiella on eri mielipide :)
Ensimmäinen kuva:ok
Toinen kuva: Hirveät olkapäät!! Yhtä luumyhkyrää!!
Kolmas kuva: Onko hän mies?? Pippeli??
Neljäs kuva: Miksi vatsan/lantion kohta on noin ryppyinen ja muutenkin oudon näköinen??
Hyh, nuo olkapäät olisi kamalaa katseltavaa olkapäät paljastavassa mekossa saatika tuollaisen halaaminen, kun luut tuntuvat ja näkyvät noin selvästi:S ja muutenkin on kuihtuneen näköinen. Kasvot ihan ok.
Onhan tuo kieltämättä hyvä kroppa! mutta omaa silmää miellyttää enemmän lihaksikkaampi kroppa mutta ei tuo ole yhtään huono, päin vastoin. :)
Vähän tulee keskitysleirit noista kuvista mieleen, itselläni on vähän toisenlaiset tavoitteet. Tietysti jos terve on, niin parempi tuokin kuin paha ylipaino.
Itse tähtään beach volley-Pikkaraisten suuntaan, he oikeasti ovat upean näköisiä naisia.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 13:31"]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 13:25"]
[/quote]
Ei tietenkään ole.
Freelee ei ole pelkästään vegaani, vaan tarkka makrojen kanssa, se ei syö rasvaa melkein yhtään, se syö noin 3000 kcal päivässä melkein pelkästä hiilarista.
Tavallisella vegaaniruokavaliolla ei ole mitään tekemistä freeleen ruokavalion kanssa.
Tavallinen vegaaniruoka voi olla hyvinkin karseaa ja lihottava.
[/quote]
Joo. Itse olin eettisistä syistä vegaani, ja en osannut yhtään laittaa ruokaa joten elin kaikenlaisella vegaanisella roskaruoalla. Hassua että olin KASVISsyöjä mutta söin itse asiassa aika vähän kasviksia. Banaaneita ja appelsiineja lähinnä. Muuten meni vegaanista pizzaa, pullaa, ynnä muuta mitä vaan helpolla vaivalla lihatonta ja maidotonta sai.
Tuosta tyypin kropasta vielä että onhan hyvännäköinen, mutta itse en pidä kehon ulkonäköä niin tärkeänä että ikinä viitsisin nähdä kauheaa vaivaa dieetin ja/tai liikunnan kanssa saavuttaakseni mitään tiettyä ulkonäköä. Ihan olen tyytyväinen vähän pullukampana versiona.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 13:20"]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 13:18"]
Samaa ei voi sanoa perinteisistä fitness-mimmeistä, joilla iho tuppaa kiristymään ja kurpsahtamaan.
ap
[/quote]
Toi on totta muuten, mä tunnistan aina vegaanin verrattuna tavalliseen kananrinta/rahka fitnesstyyppiin siitä niiden "hehkusta", usein noi sekasyöjä fitnesstyypit on ihan kuivaihoisia ja kurpsahtaineita jo nuorena.
[/quote]
Mitä ?? :D Kuivaihoisia ??
Siis hei ja haloo! Ensinnäki noi tytskyt on varmaa rasvannu ittensä noihin kuviin :D Toiseks noiki on fitnesstyttöi, löllöillä ei ole vatsalihaksia :D
Kolmannekseen; mitä ihmeen kuivaihoisia ??? :D
Ja mitenköhän tää nyt liittyi siihen, että joku on vegaani... Vegaanisafkaa löytyy ihan yhtä lihottavaa kuin muutakin safkaa.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 13:43"]
Mitä ?? :D Kuivaihoisia ??
Siis hei ja haloo! Ensinnäki noi tytskyt on varmaa rasvannu ittensä noihin kuviin :D Toiseks noiki on fitnesstyttöi, löllöillä ei ole vatsalihaksia :D
Kolmannekseen; mitä ihmeen kuivaihoisia ??? :D
[/quote]
Koita kestää fitnesstypsykkä.
???????????
???
???
Liian laiha jo. Varsinkin tuo viimeinen kuva on jo aika häijyn näköinen.
M37
Hyvännäköinenhän hän on mutta itse viehätyn lihaksikkaammasta kuin noin hoikasta. Vähän massaa reisiin, pyllyyn ja käsiin niin ois bueno.