Hauskin/sekopäisin mainoslause, jonka tiedät
Näin vapun lähestyessä ajattelin avata keskustelun mainoslauseista, jotka ovat ällistyttäneet tai riemastuttaneet teitä. Minulla on kaksi lausetta, jotka huvittavat aina ja ikuisesti. Ensimmäinen kuuluu "Pelti kiinni jo kolmannessa polvessa." Kyseessä on pellitysfirman mainos. Toinen on tällainen "Yllätä vaimosi, tee se matolla." Ja kyseessä ei ole kehotus lemmiskellä maton päällä vaan mattoliikkeen mainos. Mieleen on jäänyt myös erään lihakaupan ikkunassa joskus kymmeniä vuosia sitten ollut mainos "Nylundin suuria ja kauniita munia." Kyseessä olivat kananmunat, mutta herkästi ajatus menee jonnekin muualle.
Kommentit (106)
Joku savolainen lakifirma mainosti "selvät asiat sotketaan ja sotketut asiat selvitetään".
Tivoli Seiterän pakun kyljessä "Työtä huvin vuoksi"
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 22:28"]
No tää ei oo mainos, mutta jossakin Tuusulan/Järvenpään alueella joskus ajaessa silmiin osui liike jonka nimi oli Pekan Pikapaino. Hieraisin silmiä, pikapano. Ensireaktio oli että joku pervo seksikauppa. Luin uudestaan ja totesin että jaa, pikapaino. :D
[/quote]
Minulla kävi samoin Moottorihiomon kanssa. Tuo jälkimmäinen i jäi ensin huomaamatta :)
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 22:40"]
KVG katso vehkeet Gigantista!
[/quote]
Vmp, onko se nyt työnvälitystoimisto tms?
Puutarhaliikkeen mainos keväällä "Multa tuli jo!"
En mä huoli tillikoille, tallikoille, sulle poikahuitukalle.
annoit joka helman huikutella, joka kurvin? Kuikutella.
Likka kulta vielä, ethän mua halaamasta kiellä.
Tahdon tosi miehen varrelleni, miehen riskin rinnalleni, rakastajan vatsalleni, piimä.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 21:12"]Kunta (entinen): "Tee se Joutsenossa!"
[/quote]
Helmi joutsenolaisten keskuudessa - kouluaikana kaikkia nolotti lähteä luokkaretkelle bussilla jossa noin luki.
BLAAAAAAAAABLABLABLABALABABABABLBLBLABLALALAAAAAABABABABBLLLLBLABLABLABLABLBLABLAAAAAA!
(Valio Hörrrrrrppy)
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 23:48"]BLAAAAAAAAABLABLABLABALABABABABLBLBLABLALALAAAAAABABABABBLLLLBLABLABLABLABLBLABLAAAAAA!
(Valio Hörrrrrrppy)
[/quote]
Tämä ei ole hauska vaan ärsyttävä/raivostuttava. Joskus tulee Ruudussa vieläpä 2 kertaa peräkkäin. Argh! :D
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 21:46"]Erään kuppilan mainos kadulla: Paska musiikki, hidas palvelu, tule ja koe.
[/quote]
Oulussa Bar Wingerin edessä on mainoskyltti: "Lämmintä olutta ja kylmää palvelua jo yli 20 vuotta!"
90-luvun lopulla Ringo Starr-keikan tv-mainos: "Ringo Starr- kaikkien rumpaleiden äiti."
Kangasalan tienvarsimainos: "Tavaraa poikkeaville"
Karhu: Kerää kolme korkkia ja tee niillä mitä huvittaa
Sauna ilman karhua on suihku
Se nyt on tyhmää maksaa liikaa.
(odotettu mainospätkä)
viking linen (?) "lisää viihdettä laineilla!" minkähänlaisista laineista kyse...? :D
Ei ole mainos, mutta aina naurattaa: Alkoholin myynti kielletty selvästi päihtyneelle.
Olen kassalla kysynyt, miten voi olla selvästi päihtynyt. Eikös juopuneet ole ihan vaan päissään, päihtyneitä, silminnähden päihtyneitä.
Selvät on selviä.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:43"]
Kukkakauppa houkutteli asiakkaita poikkeamaan liikkessä mainoslauseella ''Kukkia poikkeaville''.
[/quote]
Aina muakin naurattaa tää. Urjalasta löytyy.
Tavallaan hyvä, ehkä harkittukin.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:20"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 12:46"]Lidlin sokerimainos; niin halpaa että tekee mieli kiljua!
[/quote]
En oo nähny tätä lidlin mainosta, mutta 4-5 vuotta sitten tokmanni mainosti tällä isku lauseella. Joko kirjoittaja muisti liikkeen väärin tai lidli kopioinu sloganinsa.
[/quote]
Muistan tuon mainoksen ajalta jolloin asuin eri paikkakunnalla kuin nyt, 2003-2005. Kyseessä oli Lidl tai Cassa, tuo Keskon lyhyeksi jäänyt halpaketjuyritys. Muistaako joku Cassan?
"Kenkään ei saa täällä paikkaa pysyvää"
= suutarinliike Mannerheimintiellä.