Mikä siellä suihkussa kestää teinillä?
Kommentit (35)
Sekös vanhaa pe*vosetää kiinnostaa.
Kyllä sinä tiedät. Olethan itsekin vielä teini.
Ainoa hetki jolloin on mahdollista masturboida
no se runkkaa siellä. Muita kysymyksiä?
Se, ettei missään muualla saa olla rauhassa kuin suihkussa tai lukitun oven takana. Aina joku kyttäämässä.
Kroppa on lämmitettävä ja rentoutettava, maailma ja talo on kylmä?
Vierailija kirjoitti:
Katkaise lämmin vesi.
Voi sitä kylmässäkin runkata.
Ei välttämättä mikään noista vaan lapsen naiivi tietämättömyys siitä, että valuttaa rahaa viemäriin. Jos sulla on lapsia, kerro niille, mitä suihku maksaa. Kuutio vettä on tuhat litraa. Lämminvesikuutio maksaa 8 eur litra, kylmä vesi 3 eur. Jos lapsi tuhlaa vettä 20 litraa se maksaa... laskekoon joku muu. Mutta 20 litraa on aika tyypillinen tuhlurin tuhlaama vesimäärä. Ja tämän kun kertoo kuukaudessa 30:llä, saa ihan kivan summan. TÄtä konkretiaa kun kerrot lapsukaisille, loppuu se luttaaminen.
Vaikea sanoa, ei mulla kestäny teininäkään suihkut ikinä kymmentä minuuttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katkaise lämmin vesi.
Voi sitä kylmässäkin runkata.
No sittenhän siitä ei ole mitään haittaa. Säästää rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä mikään noista vaan lapsen naiivi tietämättömyys siitä, että valuttaa rahaa viemäriin. Jos sulla on lapsia, kerro niille, mitä suihku maksaa. Kuutio vettä on tuhat litraa. Lämminvesikuutio maksaa 8 eur litra, kylmä vesi 3 eur. Jos lapsi tuhlaa vettä 20 litraa se maksaa... laskekoon joku muu. Mutta 20 litraa on aika tyypillinen tuhlurin tuhlaama vesimäärä. Ja tämän kun kertoo kuukaudessa 30:llä, saa ihan kivan summan. TÄtä konkretiaa kun kerrot lapsukaisille, loppuu se luttaaminen.
Maksaa 8€ / LITRA? WTF??
Ei tarvitse olla teini viipyäkseen suihkussa. Minä nautiskelen rauhasta ja lämpimän veden tunnusta ihollani vaikkapa puoli tuntia. Joskus katson loppuun kesken jääneen leffan suihkukaapin lasin läpi. Ei maksa vesi mitään. N53
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla teini viipyäkseen suihkussa. Minä nautiskelen rauhasta ja lämpimän veden tunnusta ihollani vaikkapa puoli tuntia. Joskus katson loppuun kesken jääneen leffan suihkukaapin lasin läpi. Ei maksa vesi mitään. N53
Varmasti, mutta eri syistä. Sun kaivosi on jo kuivunut, joten runkkaaminen ei ole sulle se syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksaa 8€ / LITRA? WTF??
Älä nyt jaksa. Sait varmasti selvää, vaikka lauseesta jäi deletoitumatta tuo litra-sana. Meehän jatkamaan pämppäämistä, sopii sulle paremmin kuin keskustelu
Se lämmin vesi rauhoittaa ja rentouttaa oloa.
Ei ne teinit koko ajan koko ajan suihkussa jynssää eikö pese itseään.
Se pelkkä pesu ja paikkojen puhdistus käy itse asiassa nopeasti, lukuunottamatta hiusten pesusa ja sen hoitoaineen vaikutusta.
Mutta se vesi sinänsä, se lämpöinen vesi rentoutaa, rauhoitaa ja hyvän olon tunteen.
Ikävää sinänsä, etteivät teinit välitä eivätkä halua käydä saunassa.
Aikuinen ihminen saa kuumista saunan löylyisyä tietyn rentoutunern olon, ja saunan jälkeen suihkussa tuo olo vain paranee.
Suomalaiset tulevat saunasta ulos yleensä.aina hyvätuilisina, janoisina ja rentoutuneina. Monille aikuisille myös uni tulee helposti saunan jälkeen.
Ehkä jotain tuollaista vastaavaa teinit hakevat pitkistä suihkuista....?
Maailmassa on paljon semmoista, mitä tiede ei pysty selittämään. Teinien suihkutavat on yksi niistä. Seksuaalitavat eivät selitä, nuoret kollit tekevät mitä tekevät oli suihkussa tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti, mutta eri syistä. Sun kaivosi on jo kuivunut, joten runkkaaminen ei ole sulle se syy.
Juu en rnkkaa suihkussa enkä niin väittänytkään. Minulla on seksiä varten koko talo käytössä ja 8-v nuorempi reipas ja viriili miesystävä. Kiitos kysymästä, seksielämäni on erinomaista, monipuolista ja vilkasta.
SE