Asteikolla 4-10, paljonko annat Emmanuel Macronille arvosanaksi hänen ulkonäöstään?
Kommentit (142)
Vierailija kirjoitti:
Vahvat jalkalihakset. Tukka on alkanut harmaantua charmantisti. Ysi irtoaa helposti.
https://i.pinimg.com/originals/e3/ba/3e/e3ba3e4c55dc5159f047e913ad7c8b7…
Henkivartijat on valittu 160cm pitkistä, ettei Macronilla tule Napoleon-kompleksi, eiku niin... sillä on jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komea, seksikäs ja karismaattinen, mutta valitettavasti lyhyt. Annan saman kuin Putinille, eli 8.
177 cm.
Niin. Eli lyhyt.
Ei yhtään sen lyhyempi kuin 177cm nainenkaan.
Oletteko katsoneet Emmanuelin kampausta tarkkaan? Minusta hän on kalju, ehkä keskellä otsaa on joku hiustupsu. Siihen on rakennettu kiehkura, joka peittää kaljun. Ohimolahdekkeet niin syvät, että varmaan yhdistyvät otsatupsun takana.
Jossain ryhmäkuvassa oli henkivartioineen, esikuntineen ja monella ukolla samanlainen "hiuskansi" kaljun peittona. Mikseivät hanki kunnon tupeeta, jos itseä kalju häiritsee? Kuva esim tässä:
https://yle.fi/uutiset/3-12249562
Ei sinänsä mitään kaljua vastaan, aihe alkoi mua kiinnostaa kun Trumpin "kansi" kerran lentokentällä lopsahti auki ja tarttui lehtikuviin.
Emmanuel Macron kaljuna. Siinä sitä olisi sulattelemista. 9 pinnaa annan joka tapauksessa hänen ulkoisesta habituksestaan.
Vierailija kirjoitti:
Semmoiseen mummeliin piti retkahtaa.
Retkahtamisen kohdetta on vaikea itse valita, vaikka kokematon poikanen muuta luulee. Eikä seksikkyys ole iästä kiinni naisissa, vaikka miehillä kunto romahtaakin nelikymppisenä.
T. Mies 62
Macroni on Rothschild suvun marionetti.
Kun katson Macronin kuvaa, tulee minulle usein mieleen tämä biisi:
("I wanna love you every chance I get / ... ")
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei kysytty Kanadan pm:stä. Asteikko loppuisi kesken.
Siis Justinhan on niin tavallinen naamasta kuin olla ja voi.
https://bilder.t-online.de/b/91/43/79/18/id_91437918/610/tid_da/justin-…
Kuka tämän perään kuolaa ja miksi??
1, koska Macron on unohtanut vapauden, veljeyden ja tasa-arvon!
Vierailija kirjoitti:
Kuinkakohan kauan Macronien liitto vielä jatkuu. Rouva ikääntyy kovaa vauhtia, kohta on raihnainen vanhus, liikkuminen alkaa olla vaikeaa jne. Kun rouva on 84 niin Emmanuel on vasta 50. Ehtii vielä löytää nuoremman naisen ja saada omia lapsia. Jaksaako viisikymppisenä toimia ikääntyneen vaimon omaishoitajana?
Voihan sitä jättää elämän elämättä koska "mitä jos sitä mitä jos tätä." Elämä on arvaamatonta, Emmanuel voi kuolla vaikka ensin. Et taida paljoakaan tietää aidosta rakkaudesta. Ja luuletko ettei Macronilla olisi rahaa palkata parasta mahdollista hoitoa :D Eivätköhän he ole nämä asiat miettineet valmiiksi jo ajat sitten.
Euroopan parhaimman näköinen presidentti. Toiselle sijalle sijoittaisin Ukrainan presidentin. Tiedän, minulla on erikoinen maku, mutta tykkään pienistä, hoikista ja tummista miehistä.
8-9. Ei nyt sensaatio, mutta todellakin poikkeus valtionjohtajien joukossa. Pidän myös tulisuudesta. Kaunis suu.
Vierailija kirjoitti:
8-9. Ei nyt sensaatio, mutta todellakin poikkeus valtionjohtajien joukossa. Pidän myös tulisuudesta. Kaunis suu.
Miten se tulisuus ilmenee hänen kohdallaan?
Vierailija kirjoitti:
Euroopan parhaimman näköinen presidentti. Toiselle sijalle sijoittaisin Ukrainan presidentin. Tiedän, minulla on erikoinen maku, mutta tykkään pienistä, hoikista ja tummista miehistä.
Ukrainan pressa näyttää ihan romanimieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukrainan pressa näyttää ihan romanimieheltä.
Sano ihan manne vaan.
8 1/2, joka luonnollisesti pyöristyy yhdeksään. ;)
Vierailija kirjoitti:
8 1/2, joka luonnollisesti pyöristyy yhdeksään. ;)
Naturellement.