Miksi teillä ei ole mitään hyvää sanottavaa musta?t.ammattivalittaja
Miksi löydätte musta vaan negatiivista sanottavaa?
Kommentit (22)
Koska sun aloituksissa ei ole ikinä mitään järkeä!
Löydätkö sä mitään hyvää sanottavaa mistään?
Ja joo, kyllä minä sinusta nyt jotain keksisin. Palaan asiaan sitten kun keksin.
Eiku... no olethan sä viihdyttävä joskus kun on tylsää ja palstalla hiljaista, sama kai se mistä sitä turisee.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 10:12"]Koska sun aloituksissa ei ole ikinä mitään järkeä![/quote]
Kyllä mun tämän aamuisessakin aloituksessa oli järkeä.ap
Mietippä sitä. Oot niin rasittava ruikuttaja. Ymmärrän, jos joskus on huono päivä, mutta sulla on aina.
Sinä et ole kertonut itsestäsi mitään, mikä ei olisi halveksuttavaa ja vastenmielistä.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 10:13"]
Löydätkö sä mitään hyvää sanottavaa mistään?
Ja joo, kyllä minä sinusta nyt jotain keksisin. Palaan asiaan sitten kun keksin.
Eiku... no olethan sä viihdyttävä joskus kun on tylsää ja palstalla hiljaista, sama kai se mistä sitä turisee.
[/quote]
Löydän olen tehnyt positiivisiakin aloituksia. Ja olen kysellyt lastenvaatteista,kylpylöistä yms mutta sellaisiin ei kukaan vastaa mitään jos sellaisista täällä juttelen.ap
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 10:16"]
Sinä et ole kertonut itsestäsi mitään, mikä ei olisi halveksuttavaa ja vastenmielistä.
[/quote]
Mikä minussa on niin halveksuttavaa ja vastenmielistä? ja jos tarkoitat adoptiota niin ilmeisesti sitten halveksit kaikkia muitakin naisia jotka ovat antaneet lapsensa adoptioon.ap
Katsopa nimimerkkiäsi. Siitä saat pienen vihjeen.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 10:22"]
[/quote]
Mikä minussa on niin halveksuttavaa ja vastenmielistä? ja jos tarkoitat adoptiota niin ilmeisesti sitten halveksit kaikkia muitakin naisia jotka ovat antaneet lapsensa adoptioon.ap
[/quote] EI. Heitä kunnioitan. Mutta he eivät olekaan omanapaisia kusipäitä.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 10:28"]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 10:22"]
[/quote]
[/quote] EI. Heitä kunnioitan. Mutta he eivät olekaan omanapaisia kusipäitä.
[/quote]
Mikä minusta kusipään tekee? sekö että noudatan adoptiovanhempien ja pelan toivetta ja pidän lapseen yhteyttä vain kerran vuodessa.ap
Eihän sulla oo ittelläskään itsestäsi mitään hyvää sanottavaa.
Jaksat reippaasti päivästä toiseen kerjätä huomiota. Se oli positiivista :)
Minä pidän joskus pitkiäkin taukoja av:lta, en ole kaikkia aloituksiasi siis lukenut, en tuosta adoptioasiastakaan. Mutta mulle on kyllä lohdullista nähdä aloituksesi, yhtä varmasti, kuin Tiina vonMartensin ääni radiosta :). Merkki, että maailmanmeno on mallillaan, kuten aina tähänkin asti :).
Mä ainakin olen monesti kirjottanut sulle positiivisia juttuja.
Sanopa itse itsestäsi yksikin positiivinen asia? Aina jatkuvaa valitusta, eikä mikään neuvo koskaan ole oikea. Sinulle kommentointi on kuin puukottaisi itseään sääreen: Totaalisen turhaa ja tuskallista.
Ootko ikinä tehnyt aidosti positiivista aloitusta? "Tänään on kiva sää mutta sattuu. Alistu kohtalooni" -tyypisiä ei lasketa.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 12:52"]
Olet loinen. Sossupummi. Mene kouluun.
[/quote]
En saa sossusta yhtään mitään. Nuorena sain 2v ajan sen jälkeen en ole sossusta mitään saanut. En saa edes työmarkkinatukea, en ole saanut vuosiin.ap