Kenen kotona?
Mitä mieltä olitte ensimmäisen jakson asunnoista?
Kommentit (59)
Missä kohtaa Kalasatamassa tuo asunto on?
Ihan kivoja olivat. Varsinkin se viimeisen asunnon parveke oli hieno!
Vierailija kirjoitti:
Ihan kivoja olivat. Varsinkin se viimeisen asunnon parveke oli hieno!
Ja osallistujat olivat myös rentoja ja fiksuja.
En ole ennen nähnyt Eskoa livenä, mutta oli kuuma. Asunnot helposti arvattavissa. Kaikki asunnot kivoja, vaikka atriumasento liian kylmä makuuni mutta piha ihana.
Kalasataman asunto olisi minun unelmakotini. Aivan huikea!
Miksi jotkut tunkevat itsensä kaikkiin ohjelmiin? Kuten nyt toi Kyrökin. Hirveä esille tulemisen tarve?
Minusta nuo kodit ei olleet enää kivoja. Aiemmilla kausilla on ollut tavallisia, persoonallisia koteja.
Oliko noi jostain tuttuja? Siis Esko ja kuka oli Kyrö?
Vierailija kirjoitti:
Oliko noi jostain tuttuja? Siis Esko ja kuka oli Kyrö?
Oliko siinä Iholla sarjassa?
Kalasataman upean asunnon omistaja oli opiskelija. Aika varakkaita ovat tämän päivän opiskelijat.
Tykkäsin siitä asunnosta, jossa oli turkoosinvihertävä seinä. Taisikin olla juuri se Kalasataman asunto.
Pelkkä vintage-tai kirppistavaran keruu ei tee vielä kodista kivaa. Se pitää osata yhdistellä oikealla lailla ja värimaailma on tärkeä.
Tuo koti oli mun suosikki.
Nyt oli niin kivat asunnot, että olisin valmis vaihtamaan omani mihin tahansa noista.
Oli todella helppo arvata kuka missäkin asui. Mä ihmettelen kanssa että mikä ihmeen Esko? Pitäiskö tuokin jostain tuntea? Ja mikä ihme on tuo karsea maatuskamuoti, apua :D
Mutta siis kivoja asuntoja ja porukka oli mukavaa kuunnella ja katsella.
Maatuska oli myös tatskana asukkaan käsivarressa. Siitä arvasin.
Kalasataman asunto oli mun mieleen. Tänään kävin siellä kävelemässä, oli paljon ihmisiä liikkeellä - Lux Helsinki!
Mutta juontaja, ei jaksa kuunnella.
Tuo Marimekko muoti. En käsitä.
Se sohva siellä yhdessä asunnossa,se vihre',vau. Toivottavasti ei ole ikean,on niin nätti,aattelin hankkia. Jos on niin voi voi.
Tykkään tästä ohjelmasta, kun kodit on hieman persoonallisempia. Eivät kaikki, mutta mukaan on ainakin edellisillä kausilla mahtunut hyvinkin erikoisia koteja :)
Ekassa jaksossa kaikki neljä kotia olivat kivoja. Tykkäsin eniten viimeisestä, vaikkei se omaa sisustusmakuani edustanutkaan.
Mahdottoman upeita asuntoja ja sisustuksia , itsellä vaatimaton torppa resuisinen huonekaluineen ja seinineen .
Kaikki oli omalla tavallaan kivoja. Atriumpiha oli ihana ja Kalasataman parveke aivan hillittömän upea.