Mitä mielestäsi pienen munan omaavalla miehellä kannattaisi tehdä elämässä ?
Parisuhde tuskin tulee kysymykseen ja kuka nainen jaksaa katsoa. Varmaan alan harrastamaan vain jotain kalastusta ja autojen parissa näpräämistä. Monet naiset on kyllä tykänneet aikaisemmissa suhteissa seurasta ja suuseksistäkin mutta todenneet että penetraatiotakin tarvitsisi. Kyseessähän on asia johon ei juuri voi vaikuttaa toisin kuin rintojen kokoonhan vaikuttaa jonkun verran erityisesti synnyttäminen ja syöminen. Pahaa tekee lukea täältä teidän peniksen arvostelukommentteja ja solvaamista. Pahalta tämä tuntuu muutenkin. Toisaalta tekee mieli vain juoda päivästä toiseen
Kommentit (38)
Lopetat sen mässyttämisen ja alat käydä salilla (ryhtymättä kumminkaan liikaa bodaamaan, jollet vaikuta kompensoivasi pientä munaa ja jottei vehje surkastu ylimääräisillä hormoneilla negatiivismassaiseksi) jotta saat ok kropan. Panostat siihen suuseksiin ja siihen että olet kiinnostunut naisen nautinnosta, se on pop ja hot. Jos penetraatio on tärkeää hankit strap-onin tai vastaavan, niihin saa minkä vain kokoista ja muotoista jatkopalaa keksii toivoa. Itselläni on mikäli mahdollista vielä pienempi eikä kukaan ole tähän mennessä marissut kun muuten tekniikka ok.
Olette tästä lähtien Sinä ja sauva.
Näin naisnäkökulmasta ...
Jos satsaat itsessäsi kaikkeen hyvään, eli hankit hyvän ammatin ja työn ja satsaat niihin, lopetat täysin juomisen ja alat kuntoilla, ja huolehdit naisestasi, sekä päätät itse olla uskollinen kumppanillesi, niin monelle naiselle olet unelmamies! Sen kalun koolla ei ole niin suurta merkitystä kuin kaikella tuolla muulla edellä mainitulla!
Pienelläkin kalulla voi siittää lapsia. Pienestäkin kalusta voi nainen olla tosi tyytyväinen, kun se on se ikioma ja rakas, eikä ui joka lävessä! Suuseksiäkin voi harrastaa molemmat toisesta huolehtien!
Mutta satsaa ensin noihin tärkeimpiin asioihin. Juomalla ja kotona lihomalla et saa kuin kertakäyttönaisen ja senkin vain hutikassa. Terveillä elämäntavoilla Sinut huomaa joku, joka kaipaa seurustelukumppania ja siitä sitten puolisoa ja perheenisää. Moni nainen ei ole sellainen, kuin nämä täällä ilkkuvat av-mammat, kunnioittavasti käyttäytyviäkin on. Täällä heiluu vaan usein sellaisia naisia, jotka haluaa vain isoa, olipa se oma tai napurin emännän ...
Elää tavallista elämää idiootti .
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 00:12"]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 00:06"]
Jos olet muuten ihana, niin joku sinut vielä ottaa kumppaniksi. Kuinka pieni se on?
[/quote]
jotain 6 cm -ap
[/quote]
Siis jos se on levossa 6cm niin se kasvaa ainakin 120% lisää pituutta erektiossa. Siitäkö on kyse että se näyttää levossa prinssinnakilta?
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 00:19"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 00:15"]
Hommaat paljon rahaa, niin saat naisseuraa enemmän kuin omiksi tarpeiksi.
[/quote]
Eli ilman rahaa pienellä munalla saa olla yksin ... näinkö on naiset ??? -ap
[/quote]
Ei ole näin. Kaikille naisille munan koko ei ole tärkein. Jos lopetat liian juomisen, ja alat kuntoilemaan ja olet mukava naiselle, niin uskon, että löydät oman kumppanin. Monille naisille parisuhteessa on todella tärkeää uskollisuus ja toisen huomiointi. Se, että juttelee mukavia, puristaa pepusta, halaa, ja ottaa kainaloon, ja seksissä antaa suuseksiä. Jos tuntuu siltä, että munan koko ei millään riitä, niin voihan sitä leikkiä myös dildolla. Mies voi antaa suuseksiä ja samalla työntää dildoa. Mutta sellainen nainen, joka tulee sinua rakastamaan, huomioi myös sinun nautinnon, sitä ei saa eikä tarvitse missään vaiheessa unohtaa.
Olin kerran miehen kanssa, jolla oli hyvin pieni. En nyt mittanauhaa ottanut esille, mutta selkeästi pienempi kuin keskikokoinen kalu. Hän oli kuitenkin aikanaan saanut vaimonkin - ero oli tullut muista syistä kuin seksistä - joten hänen itsetuntonsa oli kohdallaan eikä hän "pyydellyt anteeksi" vehjettään. Kun näin sen kalun, en ensimmäiseksi ollut kamalan innostunut. Se kyllä seisoi kunnolla. Kysyin mieheltä, että onko ok, jos ratsastan. (Itse saan helpoiten ratsastamalla.) Se sopi miehelle ja hyppäsin kalunnokkaan ja vähän aikaa ratsastettuani sain i - h - a - n - a - n orgasmin! (Mieskin sai heti minun jälkeeni.) G-piste ei sijaitse kovin syvällä emättimessä, joten varmasti sinäkin pystyt naisesi tyydyttämään kalullasi!
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 00:06"]Jos olet muuten ihana, niin joku sinut vielä ottaa kumppaniksi. Kuinka pieni se on?
[/quote]
Tämä on totta. Jos olet muuten ihana niin ei se haittaa. Jos on niin pieni että sitä ei tunne niin dildo auttaa, jos sun ego vaan kestää sen.
Mua ei haittaisi, en ole seksissä niin yhdyntäkeskeinen, vaikka toki siitäkin pidän ja sekin hyvään seksiin mielestäni kuuluu. Mutta siihen kyllä riittää pienempikin vehje. Isompaa jos joskus haluaa niin voi sitten erilaisia leluja käytellä, niiden käyttö on mielestäni muutenkin erittäin suotavaa seksissä...
Pienessä plussaa myös se, että mikään asento ei satu :) Itellä tosi herkästi sattuu joissain asennoissa, tällainen rakennevika minussa puolestaan. Että omalla kohdalla ennemminkin iso meisseli olisi valitettavasti turn-off, koska kipuun en voi tottua... (toki ratkaisuja tähänkin on, mutta se tarkoittaa sitten asentojen ym. rajoittamista, mikä minulle sopii, mutta miehille harvemmin).
Long story short: pienemmistä tykkääviä naisiakin on!
Seisokissa?
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 00:12"]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 00:06"]
Jos olet muuten ihana, niin joku sinut vielä ottaa kumppaniksi. Kuinka pieni se on?
[/quote]
jotain 6 cm -ap
[/quote]
Itsellä ongelmana se, että laukean hyvin nopeasti yhdynnässä. Aiemman kumppanin kanssa pyrin kompensoimaan sitä käyttämällä enemmän suuta ja käsiäni. Nyt suhteen päätyttyä asiasta on muodostunut minulle kammo. En oikeasti uskalla mennä naisen kanssa sänkyyn sillä pelkään etten ole tarpeeksi hyvä. Tässä olen jo 4 vuotta ilman seksiä ollut ja kuoppa sen kuin syvenee. Kamalaa, mutta totta :(
35 jatkaa:
Ja itselläni juhlakunnossa varsin hyvän kokoinen 17cm, mutta tyytyisin vaikka 5cm lyhyempään ilman tätä kiusallista ongelmaani.
Elä elämääsi ja yritä olla murehtimatta turhia. Mulla on sama juttu naisena, sen verran kamalat rinnat etten kelpaa suhteeseen.
Nää juhlapuheet siitä, että persoonallisuus tai muut seikat on pelkkää paskaa kun lopputulemana on, että aina tulee pitkällisten tapailujen jälkeen jätetyksi heti sen ekan seksikerran jälkeen :(
Opettelet antamaan suuseksiä ja hyvin! Nam. Se korjaa kyllä paljon muita puutteita...
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 09:37"]
Opettelet antamaan suuseksiä ja hyvin! Nam. Se korjaa kyllä paljon muita puutteita...
[/quote]
Kyllä suuseksi luonnistuu ja naisilta on tullut ihan kehujakin mutta myös vastakommenttia ettei normaali seksiä ole strap on tai suuseksi. Täällä vaan porukka valittaa kaikesta älyvapaasta ja siitä ettei tinderissä miehet tykkää kuvista. Koittakaapa elämää pienen munan kanssa ennen ku alatte valittamaan !
Sirkukseen?