Pihit boomerit, jotka varjelevat omaisuuttaan hautaan saakka
Nämä jotkut hyvin taloudellisesti toimeentulevat boomerit ovat kyllä huvittava ilmiö, kun pitävät kaksin käsin kiinni rahoistaan arkkuun saakka sen sijaan, että jakaisivat niitä lapsilleen jo ennakkoon. Lopulta sitten verottaja vie entistä suuremnan osan ja köppänä ei tunnetusti rahoja arkkuun mukaansa saa.
Minulle vanhempani maksavat kaikki merkittävät ostokset ja muutaman vuoden välein antavat muutaman tonnin rahaa. Ihan vain siksi, koska eivät halua kerätä rahaa kuoleman lähestyessä verottajan taskuun.
Huvittavaa, kun tiedän paljon tyyppejä, jotka eivät saa vanhemmiltaan mitään, vaikka näillä varallisuutta olisi. Se on vissiin joku kumma ajatusmalli, että ennemmin annetaan rahaa verottajalle kuin omille lapsille.
Kommentit (116)
Joo niin annetaan mieluummin verottajalle kuin tuollaiselle räksyttäjälle. Oletko kertonut tämän kasvotusten omille vanhemmillesi?
Nykyaikainen nuori luulee saavansa kaiken panostamatta ja haukkuu vanhempia piheiksi
Vierailija kirjoitti:
Joo niin annetaan mieluummin verottajalle kuin tuollaiselle räksyttäjälle. Oletko kertonut tämän kasvotusten omille vanhemmillesi?
Aloittajahan kertoi, että hän nimenomaa saa vanhemmiltaan toisin kuin moni muu.
Mun isä halusi säästää hautajaiskuluihinsa - ja sitten yksi perikunnan jäsen sai kavallettua kaiken mitä jäljelle jäi ja lisiäksi muiden perikunnan jäsenten rahoja. En jaksa selittää miten, sanotaan vain että muut asuivat kauempana. En minä niitä rahoja halunnut, mutta ärsytti joutua maksamaan niistä hautajaiskulusta.
Sillä ikäluokalla on perusturvattomuus sillä tasolla, että moni heistä pelkää vielä kuolinvuoteellakin, että riittääkö rahat, vaikka tilillä olisi miljoona ja asunto velaton. Suurten ikäluokkien loppumaton materialismi on vain yksi lapsuuden köyhyydestä johtuva mielenterveyshäiriö.
Toivottavasti vanhempasi tuhlaavat rahansa ennen kuolemaansa tai lahjoittavat ne hyvään tarkoitukseen niin AP saa apua hallitsemattomaan itsekkyyteensä.
Juu hyvin vaatimattomia lahjuksia tulee, en kyllä mitään ole pyytänytkään. Ja verojen maksaminen heille kunnia asia, en viitsi pilata päivää öyhöttämällä ankeasta Suomesta.
Sovitaanko, että sinä perit meidän iskän ja sitten vaikka se kylän Liisan laps perii sun lapsen? Siinä toteutuu tasapuolisuus,.
Se on loppupeleissä kuitenkin boomerin tai kenen tahansa muun itse päätettävissä, mitä omilla rahoillaan tekee.
Itse olen oppinut tulemaan omillani toimeen. Jos jotain perii, se on vain extraa.
Kaupan mandariiniosastolla ostetaan sitä hapanta versiota makean sijaan, koska ovat halvempia.
Naurattaa myös nuoriso, joka saa kaiken valmiina ja sitten kun pitäisi pärjätä omillaan, kun vanhemmista aika jättää..
Miksi ihmeessä vanhempien pitäisi aikuisille lapsilleen rahaa antaa? Käyttäisivät rahansa omaksi hyväkseen. Olen samaa mieltä siitä, että mitään täältä ei mukaansa saa, mutta toivoisin vanhojen ihmisten sijoittavan ITSEENSÄ.
Vierailija kirjoitti:
Kaupan mandariiniosastolla ostetaan sitä hapanta versiota makean sijaan, koska ovat halvempia.
omia rahojaan säästävät, kade?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä vanhempien pitäisi aikuisille lapsilleen rahaa antaa? Käyttäisivät rahansa omaksi hyväkseen. Olen samaa mieltä siitä, että mitään täältä ei mukaansa saa, mutta toivoisin vanhojen ihmisten sijoittavan ITSEENSÄ.
Ainoa missä olisivat voineet käyttää rahaa olisi kun olisivat käyttäneet kondomeja niin lapsillejako- ongelmaa ei olisi
Mun isälle on kunnia-asia olla antamatta mitään ainoalle lapselleen vaikka on itse saanut muhkeat perinnöt.
Mistä nuo boomerit on rahansa saaneet? Ovatko olleet rahakkaissa töissä vai kenties olleet itsekin kultalusikka suussa syntyneitä?
Vihaan ihmisiä, jotka käyttävät tuota nimitystä iäkkäistä.
T: alle 40- vuotias
Totuus on, ettei eläkeläisenä kannata edes omistaa liikaa rahaa. Verottaja tai hoitokoti kyllä ryöstää viimeisetkin.