Onko erikoista?
Mieheni on ainoa seksikumppanini, joten kysyn onko seuraava erikoista kun itsellä ei ole vertailukohteita:
Ei tykkää rajummista seksiasuista kuin stay upit ja body tms. Ei halua toista kertaa anaalia. Ei halua toista kertaa laueta suuhun. Ei tykkää erityisen tiukasta tuntumasta, ennemmin levittää kuin koittaa saada tiukemmaksi.
Kommentit (6)
Ei ole erikoista. Minulle on noita sattunut muutama kohdalle (kuten mieheni), joille tiukka on vain ja ainoastaan tukala. Miehet ovat katsos kovinkin yksilöllisiä. Ihan kuin naisetkin. Voisit kokeilla joskus hyvin hellää ja hidasta suikkaria. Paljon nuoleskelua ja huulilla kevyt ote runsaan syljen kera. Ei imua tai käsiä. Saattaisi tykätä. Tai sitten ei vain pidä suuhoidoista, mikä tietty ihan normaalia:)
N31
No pitää kyllä, esileikkinä ja ohjeistaa siinä kyllä. Ehkä olennaisin pointti on, ettei halua laueta kuin paljaalla pilluun, ei koskaan muualle. Asento voi kyllä olla mikä tahansa. Onko seksimme yksitoikkoista noin? Miehen perustelu oli, että eihän muuten voi tulla raskaaksi. Minkä oli oltava vitsi, koska mulla on kierukka ja mies tietää, etten halua enempää lapsia! Ap
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 06:38"]
No pitää kyllä, esileikkinä ja ohjeistaa siinä kyllä. Ehkä olennaisin pointti on, ettei halua laueta kuin paljaalla pilluun, ei koskaan muualle. Asento voi kyllä olla mikä tahansa. Onko seksimme yksitoikkoista noin? Miehen perustelu oli, että eihän muuten voi tulla raskaaksi. Minkä oli oltava vitsi, koska mulla on kierukka ja mies tietää, etten halua enempää lapsia! Ap
[/quote]
Tuo kyllä kuullostaa erikoiselta. Teidän pitäisi keskustella asiasta keskenänne muulloin kuin seksin yhteydessä. Ota asia puheeksi joskus sellaisessa tilanteessa, jossa seksiä ei ole suunniteltu harrastettavaksi eli keskustelu ei haittaa "tunnelmaa". Kysele mieheltäsi hänen ajatuksistaan asiasta ja kerro mitä itse ajattelet. Selvittäkää asiaa keskenänne.
Epäilen, että se raskausjuttu oli vitsi.
Mutta onko se siis erikoista, että mies ei halua laueta
kuin pilluun? Suu ja perse jäivät siis kertakokeiluiksi. Ap
Olen miettinyt asiaa ja tullut siihen tulokseen, että parempi näin kuin että mies suosisi ja kärttäisi suuta tai persettä. Jos niin olisi, ajattelisin varmasti olevani liian löysä. Ap
Mitä tarkoitat erikoisella? Anaaliseksin osalta on varsin normaali tapaus, sillä enemmän kuin puolet nuorestakaan väestöstä ei harrasta anaaliseksiä. Suuseksin osalta kuuluu todennäköisesti vähemmistöön. Seksiasujen osalta makuasia. Tuon tiukkuuden välttämisen osalta voisi ehkä nähdä linjaa, sillä anaali on aika usein tiukka ja suihinotossakin tiukkuutta tulee helposti paljon.
Ehkäpä miehesi on hieman estynyt tai hänellä on huonoja kokemuksia taustalla. Tai sitten hän on tavallista tuntoherkempi yksilö ja tiukka seksi tuntuu hänestä epämiellyttävältä.