Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

50kg/156cm

Vierailija
27.04.2015 |

Onko mielestänne normaali paino? Itse pidin ennen hyvänä ja luonnollisena painona, mutta sitten aloin saada erilaisia haukkuja ja vihjauksia kuinka olen lihava ja pitää laihduttaa jne.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
2/27 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI on reilu 20, eli olet oikein sopiva ja hoikka. En ymmärrä kuka voisi pitää sinua läskinä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet juuri sopivan kokoinen.

Vierailija
4/27 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän voisit laihduttaa, niin olisit sopivan kokoinen matkalaukkuun taiteltavaksi.

Vierailija
5/27 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen 168cm 52 kg ja vähän on vielä muutama kilo pitäisi saada pois..toisaalta mun lihakset painaa koska luistelen. Eiköhän toi sun paino oo aika okei, jos se on lihasta. Jos ei niin...jaixx. Mutta toisaalta mulla on ortoreksia..tai siis niin ne väittää. Ei välttämättä kannatta kuunnella mua.

-15v tyttö.

Vierailija
6/27 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 20:25"]No itse olen 168cm 52 kg ja vähän on vielä muutama kilo pitäisi saada pois..toisaalta mun lihakset painaa koska luistelen. Eiköhän toi sun paino oo aika okei, jos se on lihasta. Jos ei niin...jaixx. Mutta toisaalta mulla on ortoreksia..tai siis niin ne väittää. Ei välttämättä kannatta kuunnella mua.

-15v tyttö.
[/quote] Ap älä kuuntele tätä. Sairas ihminen kyseessä. Olet ihan normaali.

Vierailija
7/27 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni olet sopiva. Itse olen 162 cm ja 49-50 kg, haluaisin muutaman kilon lisää sillä varsinkin käteni ovat mielestäni kamalat tikut. N21

Vierailija
8/27 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu niin ihmisestä. Itse 157cm/45kg ja olen laihaläski. Painoa ei ole liikaa, mutta vatsassa ja reisissä reilusti löysää.

Jos olo omassa kropassa on hyvä, niin voit heittää hiiteen muiden vihjailut, ylipainoinen et missään tapauksessa ole. Tärkeintä on, että olet itse tyytyväinen. :)

Vierailija
9/27 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hittoako sä muiden mielipiteistä välität! Paino kuulostaa hyvältä sun pituuteen verrattuna ja jos kerran tunnet olosi hyväksi, niin painosi on sulle sopiva.
Mä olen 158/72 ja olisin ikionnellinen sun painosta. Mulle taas läheiset sanoo etten ole lihava, vaikka olen kuin mikäkin ryhävalas.
Unohda haukkujien sanomiset ja ole ylpeä itsestäsi sellaisena kuin olet!

Vierailija
10/27 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on juuri hyvä paino, sehän on juuri painoindeksin normaalipainon keskimailla. itse olen 155 ja heittelee paino 48-50, enkä ole ollenkaan lihava enkä kuitenkaan tikkulaihakaan, vaan on lantiota ja pyöreyttä reisissä ja se on vain naisellista:) nuorempana mullakin oli painokriisejä kun luulin että olisin jotenkin lihava, mutta nyt olen tajunnut että pieni pehmeys naisessa on vain kaunista:)
N23

Vierailija
11/27 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, sä oot hyvä juuri sellaisena kuin olet! Nuo lukemat kuulostavat täysin normaalilta ja hoikalta. Itse olen muutaman sentin sinua pidempi, 158cm, painan 60kg ja pyrin olemaan ylpeä itsestäni tällaisenaan. Hyvää kevättä ja älä ota liikaa stressiä ulkonäöllisistä seikoista, äläkä missään nimessä kuuntele ajattelemattomien ihmisten kommentteja! Olet hyvä omana itsenäsi.

Vierailija
12/27 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, miten pieni. Olen tehnyt kulmasoutua painavammilla käsipainoilla jo mopopoikana. 

Vierailija
13/27 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässyn lää ... Kyllähän punkerot toisiaan lohduttaa paapoo, ihan kivan hoikka ja oikean kokoinen olet - itse olen vielä hieman painavampi ja mäkin olen niin söpö ja kaunis....

Ja vitut - läski on läski vaikka kuinka sitä toinen läski lohduttas !   tuntuuko totuus pahalta ? mene ottamaan vaikka suklaapatukka suruus, ei sun elämä tule paremmaks siitä että punkerot paapoo punkeroa, tee jotain äläkä vingu netissä. Sä olet läski ja tiedät sen, koska jo kyselet sitä muilta ja toivot lohtua ja päänsilitystä muilta ylipainoisilta.  

Mun tyttöystävä on 171/50 kg ja se on todellinen ihanne mitta naiselle.

(juu juu ,  nyt kaikki läskit, jotka todellisuudessa haluaisivat olla seksikkäitä ja hoikkia tuomitsevat tämän anorektikon, mutta katsokaapa malleja (jotka siis ovat ihmiskunnan kauneimpia, ei ne siellä turhaan ole) ne ovat vielä hoikempia tai suunnilleen saman kokoisia) )

Vierailija
14/27 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis pidät itsekin tyttöystävääsi anorektikkona ? haloo !

Vierailija
15/27 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuomitsevat anorektikoksi / pitäisi aina oikolukea mitä kirjoittaa vaikka hieman ärsyyntyneenä kirjoittaakin... 

Vierailija
16/27 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin tuon mittaisena kovin laiha. Älä ainakaan laihduta!

Vierailija
17/27 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 00:57"]

Minä olin tuon mittaisena kovin laiha. Älä ainakaan laihduta!

[/quote]

Ja nyt kun et ole enää niin kovin laiha, niin mitkä ovat mittasi ja mikä on mielestäsi kaunis ja seksikäs pituus/paino suhde ?

Vierailija
18/27 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyötärön ympärys kertoo enemmän kuin paino. Itse en painoni perusteella kuulosta hoikalta, mutta vyötärö kuitenkin vaan 64cm.

Vierailija
19/27 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pituus noin puoltoista metriä ja vyötärön ympärys 64cm ... ei kovin hoikalta kuulosta + että mun mielestä se persauksen ympärys kertoo läskeistä paljon enemmän kuin vyötärö...

-ja kyllä totisesti se paino kertoo todella paljon, olet ilmeisesti sen verran pulskassa kunnossa ettei painoa kehtaa mainita... 

Vierailija
20/27 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 01:18"]Vyötärön ympärys kertoo enemmän kuin paino. Itse en painoni perusteella kuulosta hoikalta, mutta vyötärö kuitenkin vaan 64cm.
[/quote]
Heh, oot päättänyt, että just vyötärönympärys on se tärkein juttu, koska se sopii sulle, säälittävää :D Minäpä taidankin olla vartaloltani sinua laihempi, seksikkäämpi ja upeampi kun vy onkin 60 cm :) Muita mittoja ei tarvitsekaan sitten mainita, eiks ni!?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme