Olipa hienoa kun edes joku toivotti äitienpäivää :) t. Ivf-lapsen äiti
Pieni poikani halasi, toi piirrustuksen johon joku oli auttanut kirjoittamaan hyvää äitienpäivää :) Olen tällä hetkellä todella masentunut ja ei auta siihen etten kovin monen mielestä äitienpäivää ansaitse. Taas jaksan yhden päivän eteenpäin.
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 23:03"]Ai häh?
[/quote]
Jonkun mahon ruikutusta. Kannattaa vaan ohittaa.
Nyt en ymmärrä. Mikä ihmeen ivf-äiti, ei sellaista nimitystä olekaan. Äiti sinä olet, isolla äällä, oli lapsesi sitten syntynyt, tai perheeseen tullut millä tavoin tahansa. Omat kaksoseni ovat saaneet alkunsa ivf-hoidoilla, mutta harvoin se asia mieleen tulee, vähiten äitienpäivänä!
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 23:03"]Ai häh?
[/quote]
Niin että mieli parani kun sain itkeä ja sain kuulla äitienpäivän toivotukset kuitenkin :) ap
En kyllä tajunnut. Miten ivf-hoito vaikuttaa (jo syntyneen lapsen) äidin äitienpäivän viettoon?
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 23:09"]Nyt en ymmärrä. Mikä ihmeen ivf-äiti, ei sellaista nimitystä olekaan. Äiti sinä olet, isolla äällä, oli lapsesi sitten syntynyt, tai perheeseen tullut millä tavoin tahansa. Omat kaksoseni ovat saaneet alkunsa ivf-hoidoilla, mutta harvoin se asia mieleen tulee, vähiten äitienpäivänä!
[/quote]Ai sori, luin puolinukuksissa vähän väärin, mutta outoja silti kirjoitat. Ivf-lapsi? Miksi moinen nimitys?
Odotan muistamisia niiltä kenelle olen äiti ja niiltä kenen lasten äiti olen. En koko maailmalta.
Tämä on palstan ivf-äiti joka ei kestä sitä että joillakin on erilainen mielipide hedelmöityshoidoista kuin hänellä. Itse olen hoitojen kannattaja, enkä todellakaan jaa äitejä eri lokeroihin sen mukaan miten lapset on alulle saatu. Hyväksyn kuitenkin sen tosiasian että tästä asiasta on erilaisia mielipiteitä. Kaikki ei hedelmöityshoitoja kannata. Vapaassa maassa siihen mielipiteeseen on oikeus. Toki siitä voi loukkaantua ja suuttua, mutta eipä se taida mihinkään auttaa. Eikä auta sekään, että palstalla tekee itsestään marttyyrin tämän asian takia ja käy vähän väliä itkemässä kuinka ei ole äiti ollenkaan kun lapsi on ivf-lapsi.
Mene terapiaan, jotta pääset tämän asian yli. Tällä palstalla se ei onnistu, eikä ainakaan marttyroimalla.
Fbssä useampi toivottelee hyvää äitienpäivää kaikille äideille, eli sinullekin! Et ole tainnut katsoa tarpeeksi tarkkaan.
Fbssä useampi toivottelee hyvää äitienpäivää kaikille äideille, eli sinullekin! Et ole tainnut katsoa tarpeeksi tarkkaan.
Ja se auttoi kun mies sanoi että saan itkeä jos itkettää, yleensä hän ei jaksa kuunnella. Ap.