Pallinaama pyöräilijä näytti MULLE keskisormea!
Lähestyn suojatietä autolla ja vasemmalta tuli pyöräilijä. En tietenkään hidastanut, koska pyöräilijä oli väistämisvelvollinen. Niin tää saatanan mulkku näytti minulle keskisormea. Potkaisin jarrun pohjaan ja pysähdyin kertoakseni vähän liikennesääntöjä, niin tää tollo veivaa pyörän kanssa karkuun.
Kommentit (85)
Ja sitten sä heräsit, koska sinun kaltainen paskahousu ei uskaltaisi sanoa kellekään yhtään mitään. Huvittaa lukea näitä teidän voimaannuttamifantasioita.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 21:36"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 21:33"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 21:17"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 21:12"] Mä olisin heittänyt kivellä sun auton ikkunan paskaks [/quote] Ei sossupummit jaksa nostaa niin suurta kiveä/heittää pikkukiveä niin lujaa, että auton lasi hajoaisi... ;) nimim. joskus romuautojen laseja kivittänyt ja siitä oppinut, että aika kovaa saa kolauttaa, ennen kuin tulee edes naarmu. [/quote] Mikä sut saa luulemaan että kaikki oyöräilijät on sossupummeja? [/quote] Luusereita te ainakin olette.
[/quote]
Tulipa lyijynraskas syytös henkilöltä, joka käyttää maanantai-iltansa jankatakseen triviaalista aiheesta anonyymisti mammafoorumilla. No, been there, done that.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 22:48"]
[/quote]Ei luulo vaan tieto, 100% faktaa. Avaus on sepitettyä fiktiota, sinä et ole huutanut kellekään mitään. Kaikki me se tiedetään, älä viitsi tehdä itsestäsi enempää idioottia.
[/quote]
Avaus on totta, enkä väittänyt huutaneeni mitään, en ehtinyt koska pallinaamaraukkis pakeni paikalta kun pysähdyin.
Nyt kun pääsin koneelle, niin tässä linkki paikkaan.
ap.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 12:45"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 22:48"]
[/quote]Ei luulo vaan tieto, 100% faktaa. Avaus on sepitettyä fiktiota, sinä et ole huutanut kellekään mitään. Kaikki me se tiedetään, älä viitsi tehdä itsestäsi enempää idioottia.
[/quote]
Avaus on totta, enkä väittänyt huutaneeni mitään, en ehtinyt koska pallinaamaraukkis pakeni paikalta kun pysähdyin.
Nyt kun pääsin koneelle, niin tässä linkki paikkaan.
ap.
[/quote]Joo, joo lopeta nyt jo tämän idioottiavauksen kommentointi.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 21:33"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 21:17"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 21:12"] Mä olisin heittänyt kivellä sun auton ikkunan paskaks [/quote] Ei sossupummit jaksa nostaa niin suurta kiveä/heittää pikkukiveä niin lujaa, että auton lasi hajoaisi... ;) nimim. joskus romuautojen laseja kivittänyt ja siitä oppinut, että aika kovaa saa kolauttaa, ennen kuin tulee edes naarmu. [/quote] Mikä sut saa luulemaan että kaikki oyöräilijät on sossupummeja?
[/quote]
Vain wt paskamahat uhoavat silloin kun ovat itse väärässä.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 20:52"]Sen pyörän voi taluttaa suojatieltä. Kumma vaan kun ne autoilijat ei oysähdy silloinkaan.
[/quote]
Silloin kusipää löytyy auton ratin takaa. Se ei oikeuta sinua rikkomaan sääntöjä että olet huomannut muiden rikkovan sääntöjä.
tiedätkö tuli eräs "pohjolan nopein traktori" kuski talla pohjassa välittämättä väistämisvelvollisuuksiata ties mistään mutta avasi ikkunan ja rupesi huutuamaan.
Mad max -yhdistelmällä ajelevä kaverini puolestaan näki vastaavan "pohjolan nopeimman traktorin" vähät välittämästä mistään. nyt välittää.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 21:28"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 20:56"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 20:50"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 20:14"] Läski autoilija sulla on kyllä aikaa odotella kärryssäs! [/quote] Autoilijat on yleensä menossa TÖIHIN, tai ajamassa muita TYÖAJOJA, toisin kuin sossun elätit, joilla on varaa maleksia ja ajella fillarilla työaikana. Elikkäs koska teillä on koko päivä aikaa, niin voitte kyllä päästää kiirellisemmät tienaamaan rahaa ja maksamaan myös teidän sossutukenne. [/quote] Voi luoja. Paljastit just oman tyhmyytesi. Ensinnäkin, mitenkäs sinä olet katselemassa työajalla paljonko niitä fillareita näkyy? Toisekseen, sillä fillarilla pääsee töihinkin.
[/quote]
On tainnut tuo töissä käynti jäädä vähän vähemmälle..? Muuten tietäisit kyllä heti, minkä takia voi työmatkalla/työmaa-ajoissa nähdä myös pyöräilijöitä.
Sen lisäksi täällä päin ei työaikana polkupyörällä ajele/ muuten maleksi kaduilla kuin persaukiset sossupummit, puliukot, kylähullut, peruskoululaiset ja eläkeläiset.
[/quote]Mikä tuo aika sitten on?
[/quote]
Hyvä kysymys. Kaikkihan tekevät töitä vain 8-16, hehe, eikä kellään ole koskaan lomaa. Opiskelijat ajavat kyllä pyörällä varmaan 80 %.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 20:13"]Mulle on käynyt samoin, paitsi että itse olin fillarin päällä, ja auto oli poistumassa liikenneympyrästä. Ei hidastanut, vaan ajoi päälle ja maksoi korvauksia. Eipä kaikki autoilijatkaan tunnu niitä sääntöjä osaavan.
[/quote]
Vaan sun pitää TALUTTAA se munamankelis tien yli. Vai opetatko lapsilleskin, et suojatien yli saa ajaa fillarilla? Toivottavasti sulla on sit alekuponkeja hautaustoimistoon.
Olen korkeasti koulutettu mies joka on hyväpalkkaisessa duunissa, työmatkat taittuu pyörällä ja muutenkin pyöräilen vapaa-ajalla paljon.
Mistä te olette saaneet päähänne, että pyöräilyä harrastaa pelkästään köyhät ja työttömät. Joo ja kyllä minulta auto löytyy, oletteko ikinä ajatelleet sellaista että jotkut meistä ihan oikeasti tykkää pyöräilystä, eikä se yleiskunnolle kauhean pahaa tee.
Jatkakaa toki tätä naurettavaa ketjua, ei voi oikeasti kuin nauraa joidenkin ihmisten tyhmyydelle.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 22:07"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 20:13"]Mulle on käynyt samoin, paitsi että itse olin fillarin päällä, ja auto oli poistumassa liikenneympyrästä. Ei hidastanut, vaan ajoi päälle ja maksoi korvauksia. Eipä kaikki autoilijatkaan tunnu niitä sääntöjä osaavan. [/quote] Vaan sun pitää TALUTTAA se munamankelis tien yli. Vai opetatko lapsilleskin, et suojatien yli saa ajaa fillarilla? Toivottavasti sulla on sit alekuponkeja hautaustoimistoon.
[/quote]En minä ainakaan taluta pyörää suojatien yli, on tässä jo kohta 30 vuotta pyöräilty ja ihan hyvin on mennyt.
Pyöräilijät eivät osaa liikennesääntöjä sitäkään vähää kuin autoilijat. Kerran, kun eräs isoperseinen rouva tuli suoraan eteen väistämisvelvollisena ja jäi huutamaan siihen minulle. Painoin ikkunan auki ja sanoin rouvalle, että polje, polje, kyllä persettä riittää ja jatkoin matkaa. Sillä hiljeni huuto ainakin hetkeksi.
- autoileva naisihminen-
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 22:27"]
Pyöräilijät eivät osaa liikennesääntöjä sitäkään vähää kuin autoilijat. Kerran, kun eräs isoperseinen rouva tuli suoraan eteen väistämisvelvollisena ja jäi huutamaan siihen minulle. Painoin ikkunan auki ja sanoin rouvalle, että polje, polje, kyllä persettä riittää ja jatkoin matkaa. Sillä hiljeni huuto ainakin hetkeksi. - autoileva naisihminen-
[/quote]Vitut sinä mitään ole huutanut, kuhan leikit jotain kovaa muijaa vauvafoorumilla anonyyminä.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 22:27"]Pyöräilijät eivät osaa liikennesääntöjä sitäkään vähää kuin autoilijat. Kerran, kun eräs isoperseinen rouva tuli suoraan eteen väistämisvelvollisena ja jäi huutamaan siihen minulle. Painoin ikkunan auki ja sanoin rouvalle, että polje, polje, kyllä persettä riittää ja jatkoin matkaa. Sillä hiljeni huuto ainakin hetkeksi.
- autoileva naisihminen-
[/quote]
Tälle kommentille alapeukuttajat ovat siis sitä mieltä, että pyöräilijä saa kyllä solvata autoilijaa, mutta autoilija ei saa laskeutua samalle tasolle?
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 22:32"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 22:27"]Pyöräilijät eivät osaa liikennesääntöjä sitäkään vähää kuin autoilijat. Kerran, kun eräs isoperseinen rouva tuli suoraan eteen väistämisvelvollisena ja jäi huutamaan siihen minulle. Painoin ikkunan auki ja sanoin rouvalle, että polje, polje, kyllä persettä riittää ja jatkoin matkaa. Sillä hiljeni huuto ainakin hetkeksi. - autoileva naisihminen- [/quote] Tälle kommentille alapeukuttajat ovat siis sitä mieltä, että pyöräilijä saa kyllä solvata autoilijaa, mutta autoilija ei saa laskeutua samalle tasolle?
[/quote]Mitä jos opettelette kaikki käyttäytymään kuin ihmiset, apinoita meillä on jo ihan tarpeeksi tuolla liikenteessä.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 20:38"]
Turussa Tampereentien Prisman kohdalla ja minä tulin Maarian kirkon suunnasta. Katunäkymän linkitys ei onnistu puhelimella. ap.
[/quote]
Fine, Googlen perusteella pyöräilijä olisi tosiaan tuossa väistämisvelvollinen. No, seuraavalla kerralla vain torvea perään. Päälle ei kannata kuitenkaan ajaa. t: pyöräilijä
[/quote]No selvähän tuo oli että pyörän piti väistää. Minä osaan liikennesäännöt ja noudaran niitä. Myös pyöräillessä. Taidanpa mennä norkoilemaan paikalle pyörän kanssa jos tapaisin saman pallinaaman uudestaan. ap.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 22:27"]
Pyöräilijät eivät osaa liikennesääntöjä sitäkään vähää kuin autoilijat. Kerran, kun eräs isoperseinen rouva tuli suoraan eteen väistämisvelvollisena ja jäi huutamaan siihen minulle. Painoin ikkunan auki ja sanoin rouvalle, että polje, polje, kyllä persettä riittää ja jatkoin matkaa. Sillä hiljeni huuto ainakin hetkeksi. - autoileva naisihminen-
[/quote]Vitut sinä mitään ole huutanut, kuhan leikit jotain kovaa muijaa vauvafoorumilla anonyyminä.
[/quote]
Se on mulle ihan sama mitä sä uskot...
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 22:37"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 20:38"] Turussa Tampereentien Prisman kohdalla ja minä tulin Maarian kirkon suunnasta. Katunäkymän linkitys ei onnistu puhelimella. ap. [/quote] Fine, Googlen perusteella pyöräilijä olisi tosiaan tuossa väistämisvelvollinen. No, seuraavalla kerralla vain torvea perään. Päälle ei kannata kuitenkaan ajaa. t: pyöräilijä [/quote]No selvähän tuo oli että pyörän piti väistää. Minä osaan liikennesäännöt ja noudaran niitä. Myös pyöräillessä. Taidanpa mennä norkoilemaan paikalle pyörän kanssa jos tapaisin saman pallinaaman uudestaan. ap.
[/quote]You are full of shit ja avaus pelkkää fiktiota. Mitä jos menet nukkumaan, keksit sitten huomenna taas uusia satuja.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 22:38"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 22:27"] Pyöräilijät eivät osaa liikennesääntöjä sitäkään vähää kuin autoilijat. Kerran, kun eräs isoperseinen rouva tuli suoraan eteen väistämisvelvollisena ja jäi huutamaan siihen minulle. Painoin ikkunan auki ja sanoin rouvalle, että polje, polje, kyllä persettä riittää ja jatkoin matkaa. Sillä hiljeni huuto ainakin hetkeksi. - autoileva naisihminen- [/quote]Vitut sinä mitään ole huutanut, kuhan leikit jotain kovaa muijaa vauvafoorumilla anonyyminä. [/quote] Se on mulle ihan sama mitä sä uskot...
[/quote]Eiköhän me kaikki tiedetä sinunkaltaiset tissiposket, jotka pelkäävät omaa varjoaan.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 21:36"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 21:33"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 21:17"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 21:12"]
Mä olisin heittänyt kivellä sun auton ikkunan paskaks
[/quote]
Ei sossupummit jaksa nostaa niin suurta kiveä/heittää pikkukiveä niin lujaa, että auton lasi hajoaisi... ;)
nimim. joskus romuautojen laseja kivittänyt ja siitä oppinut, että aika kovaa saa kolauttaa, ennen kuin tulee edes naarmu.
[/quote]
Mikä sut saa luulemaan että kaikki oyöräilijät on sossupummeja?
[/quote]
Luusereita te ainakin olette.
[/quote]
Syystä että? Jos haen tuohon kilometrin työmatkalle auton tallista niin miten se tekee musta vähemmän luuserin?