Mä en osaa tehdä covid kotitestiä. Mä en tiedä
mitä tarkoittaa "paina lävistettyä ympyrää, tee ulkopakkaukseen reikä ja työnnä sitten antigeenin uuttoputken pohja reikään" apua!
Kommentit (36)
Vedestäkin sai koronapositiivisen testin noilla paskatesteillä. Sama jopa sairaaloiden PCR- testien kanssa. Todella epäluotettavaa, en suosittele. 2/5
Vierailija kirjoitti:
Mä voin neuvoa sua, jos kerrot ensin minkä merkkinen kotitesti sulla on.
Neuvo minua. Bozon.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tästä ohjeesta.
Deepbluesta vielä kysymys: mikä niiden kiteiden tarkoitus on?
Mukana tulleissa ohjeissa ei ole mitään mainintaa niistä kiteistä. Eikö se laiteta siihen putkeen?
Minkälaisessa pakkauksessa kiteet? Oliko mukana jokin kosteudenpoistajapussukka/-tyyny? Ei testiliuokseen tietääkseni mitään kiteitä lisätä.
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisessa pakkauksessa kiteet? Oliko mukana jokin kosteudenpoistajapussukka/-tyyny? Ei testiliuokseen tietääkseni mitään kiteitä lisätä.
Kosteudenpoistaja? Ok. Luulin että niitä sekoitetaan putkeen. 😁
Noi kotitestit turhaa rahan haaskausta. Ne eivät ole virallisia eikä hyväksyttyjä testejä. Mikäli oireita niin mene viralliseen testiin. Itse en ole kertaakaan käynyt testissä enkä kyllä ostaisi noita kotitestejä. Mielestäni rahan haaskausta.
Pakkauksessa lukee että testejä on kaksi siellä oli kuitenkin viisi.
Pilipali kotitestit kirjoitti:
Noi kotitestit turhaa rahan haaskausta. Ne eivät ole virallisia eikä hyväksyttyjä testejä. Mikäli oireita niin mene viralliseen testiin. Itse en ole kertaakaan käynyt testissä enkä kyllä ostaisi noita kotitestejä. Mielestäni rahan haaskausta.
Jotkut meistä joutuu olemaan todella varovaisia.
Nythän tämä on helppo kun osaa. Kiitos niille jotka auttoi.
Huomattavasti vaikeampaa on saada tikku riittävän syvälle nenään, ihmisen oma itsepuolustusreaktio estää tunkemasta esineitä niin syvälle päähän, jolloin testi epäonnistuu. Tästä syystä ammattilaisenkin tekemänä testi saa veden vuotamaan silmistä ja yskittämään.
Positiivisen tuloksen saa jos kastaa testiä hanaveden alla, netissä näytettiin.
Vierailija kirjoitti:
tää onkin sellainen darwin testi. ne ketkä ei osaa lukea ohjeita, kuolee koronaan
Hyvä vastaus! Olin tukehtua kahviini!
👍😃