Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairas tietokonepeli.(linkki videoon)

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes pystynyt katsomaan kuin minuutin alusta, niin sairas.. -AP

Vierailija
2/55 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa kännykällä avata. Mikä pelin nimi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mortal Kombat xx on pelin nimi.

Vierailija
4/55 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapsuudessani ei ollut tuollaisia pelejä. Ei ihme että nykynuoriso on raakaa, sairasta sekä vaarallista.

Vierailija
5/55 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siitä tekee sairaan?

Vierailija
6/55 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kylläpäs sitä ollaan herkkiä.

Vierailija
7/55 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mortal Kombat on kyllä vanhempi peli(sarja) kuin Crash Bandicoot.

Vierailija
8/55 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upean näköinen peli, mutta aivan väärä pikku natiaiselle. Ap on vastuullinen vanhempi, kun selvitti millainen peli on ennnen kuin osti. Tee pojalle jekku ja tulosta pelin kansista kuva ja sujauta jonkun harmittomamman pelin kansikuvan tilalle.

Vierailija
9/55 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa herkkiksiä jotkut. Pikseliukkojen ampumista, mitä tuossa nyt sitten. Kyllä 12-vuotias hyvin tajuaa ettei ne ole oikeita ihmisiä.

Vierailija
10/55 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tosiaan osta 12-vuotiaalle K18-peliä. Ne ikärajat ovat olemassa ihan syystä. Itse peli näyttää kyllä oikein hyvältä :3

Vierailija
11/55 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 16:45"]

Poika pyysi synttärilahjaksi.. on vasta 12, taitaa jäädä peli saamatta. Ihan uskomatonta minkälaisia pelejä tehdään nykyään. Missä on Crash Bandicot? :/

[/quote]

Joo ehkä ei ole mun juttu tää peli... Itse olen pelaillut DOA (dead or alive) ja Tekken -sarjojen pelejä aikanaan, niissä matsi päättyy tyrmäykseen (visuaalisesti kans miellyttäviä pelejä). Tuossa linkittämässäsi pätkässä mennään mielestäni aika psykopaattiselle tasolle... tuota jos pelailisi niin kuinkahan nopeasti turtuisi siihen väkivaltaan. En usko että tuo on alle 18-vuotiaille muutenkaan. Onko poika nähnyt/pelaillut k.o. peliä kaverilla tms vai mistä se keksi haluta tämän pelin?

Vierailija
12/55 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali 12-vuotias ymmärtää, että tuo on vain peli. Eli ostaisin, jos olis sen ikäinen lapsi. Tosin voisin ostaa tuon itelleni kun ei ole lapsia. :)

Vierailija
13/55 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 17:01"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 16:45"]

Poika pyysi synttärilahjaksi.. on vasta 12, taitaa jäädä peli saamatta. Ihan uskomatonta minkälaisia pelejä tehdään nykyään. Missä on Crash Bandicot? :/

[/quote]

Joo ehkä ei ole mun juttu tää peli... Itse olen pelaillut DOA (dead or alive) ja Tekken -sarjojen pelejä aikanaan, niissä matsi päättyy tyrmäykseen (visuaalisesti kans miellyttäviä pelejä). Tuossa linkittämässäsi pätkässä mennään mielestäni aika psykopaattiselle tasolle... tuota jos pelailisi niin kuinkahan nopeasti turtuisi siihen väkivaltaan. En usko että tuo on alle 18-vuotiaille muutenkaan. Onko poika nähnyt/pelaillut k.o. peliä kaverilla tms vai mistä se keksi haluta tämän pelin?
[/quote]
Mortal kombat on vanhempi pelisarja kuin tekken ja doa.

Vierailija
14/55 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 16:50"]

[/quote]

Peleissä on ihan syystä ikärajat, teki jo näin parikymppisenäkin jo pahaa tuollaista raatelua katsoa. Olisin huolissani jos tuollainen ei mitään inhon tuntemuksia herättäisi, en ole psykopaatti.

Vierailija
15/55 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 16:49"]

Minun lapsuudessani ei ollut tuollaisia pelejä. Ei ihme että nykynuoriso on raakaa, sairasta sekä vaarallista.

[/quote]

Taatusti oli. Et vain tiedä koska et harrastanut asiaa nuoruudessasi. 

Nykynuoriso on muuten aina pilalla. Sukupolvesta toiseen. 

Vierailija
16/55 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 17:02"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 16:50"]

[/quote]

Peleissä on ihan syystä ikärajat, teki jo näin parikymppisenäkin jo pahaa tuollaista raatelua katsoa. Olisin huolissani jos tuollainen ei mitään inhon tuntemuksia herättäisi, en ole psykopaatti.
[/quote]
Miksi herättäisi? Tuo on vain peliä.

Vierailija
17/55 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa? Minä pelasin lapsuuteni gta pelejä ja ei minusta tullut mitään murhaaja sekopäätä :D Veli pelasi änäriä ja ei hänestä huippujääkiekkoilijaa ole tullut... En usko että lapsestasi tulee mitään myrkkyä sylkevää ja selkärankoja repivää superninjaa jos tuota pelaa. Tosin 12 vuotias on kyllä todella nuori joten ihan lapsen kehitystason mukaan valitsisin ostaisinko kys. peliä lapselle. Kuitenkin todella epärealistinen peli

Vierailija
18/55 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 17:03"]

[/quote]

Taatusti oli. Et vain tiedä koska et harrastanut asiaa nuoruudessasi. 

Nykynuoriso on muuten aina pilalla. Sukupolvesta toiseen. 

[/quote]

Mä en nyt tiedä mikä toi peli on, kun en jaksa avata, mutta pelasin 10v ikäisenä esim. mortal kombatia, jossa revittiin mm. selkäranka irti.

Musta tuli aikuisena pasifisti, vegaani, eläin - ja ihmisoikeuksien kannattaja, mutta pelaan vieläkin mielellään väkivaltaisia pelejä.

Vierailija
19/55 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Harmi vaan, että nykynuoriso on kiltimpää kuin koskaan ennen. Päihteet, väkivalta, varastelu, kiusaaminen, kaikki roimassa laskussa.

Vierailija
20/55 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 16:48"]

Mortal Kombat xx on pelin nimi.

[/quote]

Pelkkä X. Niin kuin kymppi. Itse pelasin vanhoja kunnon Mortal Kombatteja alakouluikäisenä ja mahtava tappelupelisarja on kyseessä. Tätä kymppiä olen pelannut julkaisusta asti ja erittäin hyvä tappelupeli tämä on. Se raakuus on aina ollut iso osa MK sarjaa, eikä se olisi mitään ilman sitä. Ei noita Fatalityjä ja Brutalityjä tarvi tietenkään tehdä, mutta hauskempia ne tietysti ovat. Fiktioa tämä vain on. Suuri osa hahmoista ei ole edes ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän