Kauanko otsatukan kasvattaminen hartiapituiseksi vie?
Ja miten sen kanssa selviää parhaiten siinä väliajalla? Vuosi kärvistelyä?
Kommentit (10)
Mulla on nopeasti kasvavat hiukset kyllä. ap
Mulle heräsi vaan kysymys että mitä sä teet otsatukalla hartioilla? Eikö se ole silloin hartiatukka?
Miksi sä kysyt sitä täällä? Mittaa etäisyys otsatukasta hartioihin ja lasken sen mukaan. Itse tiedät, kuinka nopeasti sun hiukset kasvaa.
Mä oon kasvattanut viime kesän lopusta saakka ja nyt alkaa hiljalleen pysyä korvan takana, paitsi kauheassa tuulessa ulkona. Hemmetin ärsyttävä tää kasvattamisprojekti!!
Pari vuotta se kestää. Ei ole minusta mitenkään vaikea tuo kasvatusprosessi. Sen vähän aikaa kun on hankalan mittainen niin käyttää pantoja ja erilaisia pinnejä. Sitten kun otsahiukset ulottuu jo korvan taakse, on helppoa.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 14:59"]
Mulle heräsi vaan kysymys että mitä sä teet otsatukalla hartioilla? Eikö se ole silloin hartiatukka?
[/quote]
Ei vitsit mikä älykkökomedienne sä olet, huahahahah. Hah. Noin. Nauroin sinun kirkkaalle loistavalle upealle briljantille huumorillesi. ap
Miksi kärvistelyä? Itselläni oli pitkään sivuotsis ja nyt en ole sitä enää leikannut muuten kuin muotoilun vuoksi varmaan vuoteen. Pituus on tällä hetkellä leuan alle asti. Ei tuo sivuheitto ole kyllä missään kasvuvaiheessa aiheuttanut kärvistelyä tai huonoja hiuspäiviä, vaan on minusta oikein luonteva osa pitkiä hiuksia. Sillä saa myös kivasti rennompaa ilmettä, jos hiukset on muuten tiukalla ponnarilla. Kasvot eivät ole niin alastomat, kun nuo lyhyemmät hiukset sitä reunustavat.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 15:02"]
Pari vuotta se kestää. Ei ole minusta mitenkään vaikea tuo kasvatusprosessi. Sen vähän aikaa kun on hankalan mittainen niin käyttää pantoja ja erilaisia pinnejä. Sitten kun otsahiukset ulottuu jo korvan taakse, on helppoa.
[/quote]
Ok, on se vaan pitkä aika kitkutella sekavan pehkon kanssa. Ehkä pidän turbaania sen ylimenokauden ajan. Ratkaisee pari muutakin ongelmaani siinä samalla. ap
Mä olen kasvattanut nyt tammikuusta -14 ja tällä hetkellä ovat aika lailla hartioiden kohdalla.
Riippuu ihan ihmisestä, ruokavaliosta, kuinka paljon käsittelee hiuksia ym.