Nainen, pidätkö superhoikista miehistä, joilla on superhoikat jalat?
Kommentit (66)
Tätä kyselee joku paksupylly sikaniska, joka haluaa halveksua jotain hoikkaa luokkakaveriaan.
Vierailija kirjoitti:
Normaalipainoiset (ja lyhyet) naiset tykkää laihoista miehistä. Lihavat naiset (ja pitkät) taas tykkäävät tukevista miehistä, koska eivät halua näyttää miehen rinnalla "liian isolta". Menikö oikein tämä yleistys?
Ei mennyt. Enkä tiedä mitä tarkoitat pitkällä naisella.
Oma isohko kaveripiirini koostuu noin 21-37v naisista, enkä tiedä ketään joka tykkäisi tukevista miehistä.
Kaikilla hoikka tai normaalivartaloinen mies, tosin ei kukaan kaverinikaan ole ylipainoinen.
Pitkiä on kyllä useita. Itse olen 175cm ja tykkään solakoista miehistä, isokokoiset ei viehätä ollenkaan.
Vähän liian anorektisia meikäläisen makuun.
Mun mies on 174 cm ja 56 kg. Mielestäni liian laiha, mutta rakastuin muihin ominaisuuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin.
Ja posliini pitää olla.
😍Karvat suojelevat taudeilta.
Eivät suojele.
Vierailija kirjoitti:
Ai niinkuin tuommoinen: https://is.mediadelivery.fi/img/658/f729e448062a4e2eafd61d3f4b1cc4e5.jp…
Joo, ei kiitos.
Tuossa tapauksessa voisin katsoa laihuutta läpi sormien. Sen verran komea tämä kyseinen (ex)urheilija.
Voit olla aivan varma, että
EN PIDÄ.
Pidän hoikista miehistä, joo. Ei mielellään aivan tikissä, jotkuthan ovat laihoja mutta treenattuja. Voimakkaasti erottuvat lihakset ja tosi pieni rasvaprosentti ei miellytä minua.
Parhaiten sytyttää pitkäjalkaiset, hieman leveälantioiset hoikat miehet joissa on kuitenkin sopivasti miehisiä piirteitä. En tiedä olenko vähemmistössä, mutta en tiedä mitään niin ihanaa kuin tämmöiset miehet. :D
Tämän keskustelun voisi linkittää noihin Tinderkeskusteluihin ja näyttää, miten tarkkaa on olla juuri tietynlainen mies. Lihaksikas, pitkä ja rasvaton.
Vierailija kirjoitti:
Pidän hoikista miehistä, joo. Ei mielellään aivan tikissä, jotkuthan ovat laihoja mutta treenattuja. Voimakkaasti erottuvat lihakset ja tosi pieni rasvaprosentti ei miellytä minua.
Parhaiten sytyttää pitkäjalkaiset, hieman leveälantioiset hoikat miehet joissa on kuitenkin sopivasti miehisiä piirteitä. En tiedä olenko vähemmistössä, mutta en tiedä mitään niin ihanaa kuin tämmöiset miehet. :D
Eli pidät hoikista miehistä, joilla on selkeästi treenatut lihakset. Ihan sama maku, kuin kaikilla muillakin naisilla. Mitään erityistä tuossa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli pidät hoikista miehistä, joilla on selkeästi treenatut lihakset. Ihan sama maku, kuin kaikilla muillakin naisilla. Mitään erityistä tuossa ei ole.
Missä kohtaa sanoin, että pidän selkeästi treenatuista lihaksista? Nimenomaan sanoin, että en pidä
Ilman älyä ei kelpaa minkään muotoinen mies mutta älykkään miehen skaala on laaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kohtaa sanoin, että pidän selkeästi treenatuista lihaksista? Nimenomaan sanoin, että en pidä
En minäkään, enkä myöskään pitkistä miehistä enkä leveästä lantiosta, joten se siitä kaikkien naisten samasta mausta.
Mä oon aina tykännyt hoikista miehistä. Etenkin laihat tatuoidut rokkarit sytyttää.
Sellaisista maratoonarityypeistä kyllä
Kyllä on ihastukset olleet monen muotoisia, eli ei suoraan vaikuta asiaan.