Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä yleinen väittämä liittyen sinkkuuteen ei mielestäsi pidä paikkaansa

Vierailija
06.01.2022 |

Ainakin yksi on mielestäni se, että lyhyet miehet toteavat, etteivät löydä naista pituutensa takia. Jos et ole silmiinpistävän lyhyt, niin asialla ei todellakaan ole sen suurempaa vaikutusta. Väitän, että esim 170 cm pitkä hyvännäköinen mies saa helpommin naisia kuin 185 cm pitkä, joka ei ole pärstältään kaksinen. Väitän, että henkilön naama vaikuttaa paljon enemmän kuin pituus.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ainakin myytti että naisilla ujous vaikeuttaisi miehen saantia. Sama koskee ylipainoisuutta.

Vierailija
22/36 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kaikilla sinkkunaisilla olisi sinkkuaikana lukuisia seksisuhteita. Ei pidä paikkaansa.

Samoin joskus kuullut väitettävän, että vain rumat voivat pysyä pitkään sinkkuna. Ei pidä paikkaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ainakin myytti että naisilla ujous vaikeuttaisi miehen saantia. Sama koskee ylipainoisuutta.

Totta hitossa se vaikeuttaa.

T: ujo nainen

Vierailija
24/36 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen törmännyt tähän nirsous diagnoosiin. Mutta sitä kuulee lähinnä niiltä, jotka itse eivät osaa olla ilman parisuhdetta. Siksi eivät pysty käsittämään kuinka joku toinen voi tuntea olonsa ja elämänsä hyväksi yksineläjänä.

Itse olen ollut yksineläjänä lähes kymmenen vuotta eikä edelleenkään ole mitään hinkua parisuhteeseen. Ottajia olisi kyllä tässä vuosien varrella ollut, mutta elämänlaatu on yksin niin hyvä, että parisuhde todennäköisesti huonontaisi sitä. Ei tarvitse kärvistellä toisen huonojen puolien kanssa. Ihanaa olla ja elää itsenäisenä naisena.

Vierailija
25/36 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä vaikeuta vaan päinvastoin. Suomimiehet on sellaisia että ujo ja huonon itsetunnon omaava on monelle oiva saalis.

Vierailija
26/36 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että sinkulla ei olisi tyttö/poikaystävää.

Ohis Tässä kohtaa tulee ongelma kielenkäytön kanssa. - Oman kokemukseni mukaan kun on kysytty minulta onko minulla tyttöystävää minulla on tai paremmin on ollut, niin olen ollut ymmärtävinäni, että yleensä kysyjä  on anatnut ymmärtää, että tyttö (/ naisystävillä) tarkoittaa sellaisia tyttöjä ja tai naisia, joiden kanssa minä olen tai olen ollut pidemmän tai lyhyemmän ajan parisuhteessa.

-Ikäänkuin miehemä  minulla ei voisi olla muulla tavoin syntyneitä ystävyyssuhteita vastakkaisen sukupuolene edustajien kanssa kuin sellaisia, joiden kanssa olen tai olen ollut parisuhteessa.

Naispuoliset kaverikin ovat osalle käsittämätön asia.  -On yleisemmin vahinko, että osalle (niin naisia kuin miehiä) vastakkaisen sukupuolen edustajat ovat vain enemmän ja vähemmän potentiaalisia seksiobjekteja.

Iksinkkumies

Vierailija
27/36 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä jonkin verran, mutta ei lähellekään yhtä paljon kuin miehellä. Naiset keskimäärin arvostavat sosiaalisuutta miehessä enemmän kuin päinvastoin.

Vierailija
28/36 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä vaikeuta vaan päinvastoin. Suomimiehet on sellaisia että ujo ja huonon itsetunnon omaava on monelle oiva saalis.

Luuletko että ujolle kelpaa kuka tahansa? Jos luulet, olet harvinaisen väärässä.

Vierailija
29/36 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mies kyllä tekee aina aloitteen jos on vain yhtään kiinnostunut naisesta.

- Tai, että me miehet emme lainkaan pitäisi siitä, että nainen tekisi aloitteen meitä kohtaan koska haluaisimme muka itse kokea olevamme metsäsätäjä, joka pyydystää itselleen kumppanin tai kumppaneita.

Vierailija
30/36 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se outo käsitys että kaikki sinkut haluaisivat olla parisuhteessa.

Vierailija
31/36 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se outo käsitys että kaikki sinkut haluaisivat olla parisuhteessa.

Niin ja jollei koskaan ole ollut, niin taatusti on jotain perustavan -laatuista vikaa. - Ainakim seksistä pitäisi mieheänä olla kiinnostunut milloin ja missä vain; ellei sitten ole aseksuaali tai (kaappi)homo ja tai  impotentti. Pitäisi olla myös olla erityisesti kiinnostunut aina itseä nuoremmista naisista. Ja ymmärtää oma tasottomuutensa jollei ole kunnollista leukaa, pituutta ja varallisuutta, niin voisi ymmärtää itsekin miksi on sinkku; koska kaikk naiset haluavat ja kelpuuttavat parisuhteeseen vain jykeväleukaisia monimiljonääri-jääkiekkoilija-kirurgi-palomies.rock- jänniksiä..

Vierailija
32/36 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se käsitys, etteikö hetero voisi rakastua tulisesti samaan sukupuoleen.

Vierailija
33/36 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sinkkuna saa tehdä mitä haluaa. Öh..

Itse ainakin teen samoja asioita sinkkuna kuin parisuhteessa, en olisi suhteessa jos se jotenkin tukahduttaisi minua.

Eri asia joku että voi syödä sohvalla, jos exä ei tästä vaikka pitänyt. No huhhuh, ei ole mielestäni mainitsemisen arvoista.

Itse en siis ymmärrä tätä sanontaa, ellei ole elänyt vankina suhteessa. Suhteessa on kivakin kun on joku jolle raportoida ja jota kiinnostaa. En koe sitä velvollisuutena.

Vierailija
34/36 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkulla menee enemmän rahaa kuin pariskunnalla. Ei mene. Jos kaksi asuu yhdessä, asunto on isompi ja vuokra voi olla tuplat verrattuna sinkun yksiöön. 

Kaikki parisuhteessa olevat eivät asu kumppaninsa kanssa. Ite olin vuosia parisuhteessa ja asuin yksin. Aion jatkossakin asua vaikka joskus sitoutuisin.

Sinkkuna on vähemmän seksiä. Olin parisuhteessa vuosia ilman seksiä, nyt on ainakin käytännön mahdollisuus seksiin näin sinkkuna.

Sinkuilla on yksinäistä. Ei, yksin viihtyy hyvin kun voi kehittää itseään, liikkua ja tehdä muuta kivaa eikä tarvitse tuhlata aikaa kärttyiseen kumppaniin.

Vierailija
35/36 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkulla menee enemmän rahaa kuin pariskunnalla. Ei mene. Jos kaksi asuu yhdessä, asunto on isompi ja vuokra voi olla tuplat verrattuna sinkun yksiöön. 

Kaikki parisuhteessa olevat eivät asu kumppaninsa kanssa. Ite olin vuosia parisuhteessa ja asuin yksin. Aion jatkossakin asua vaikka joskus sitoutuisin.

Sinkkuna on vähemmän seksiä. Olin parisuhteessa vuosia ilman seksiä, nyt on ainakin käytännön mahdollisuus seksiin näin sinkkuna.

Sinkuilla on yksinäistä. Ei, yksin viihtyy hyvin kun voi kehittää itseään, liikkua ja tehdä muuta kivaa eikä tarvitse tuhlata aikaa kärttyiseen kumppaniin.

Kyllä ihan tutkitusti sinkkuna eläminen ja oleminen on kalliimpaa kuin parisuhteessa. Mutta jotta näin olisi, niin usein on enemmän kuin suotavaam että kumppaninsa kanssa olisi suunnilleen samantapainen arvomaailma. - - - Se mikä on oikeastaan on aika hämmentävä asia ja jota moni ei ymmärrä on, että myös parisuhteessa voi osa kokea itsenä paljon yksinäisemmäski kuin osa sinkkuna ja yksin elävistä.  

Vierailija
36/36 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sinkkujen illat ovat pitkiä, tylsiä ja yksinäisiä. Kuulostaa ihanalta! En muista millon mulla olisi viimeksi ollut aikaa tylsistyä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi