Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä yleinen väittämä liittyen sinkkuuteen ei mielestäsi pidä paikkaansa

Vierailija
06.01.2022 |

Ainakin yksi on mielestäni se, että lyhyet miehet toteavat, etteivät löydä naista pituutensa takia. Jos et ole silmiinpistävän lyhyt, niin asialla ei todellakaan ole sen suurempaa vaikutusta. Väitän, että esim 170 cm pitkä hyvännäköinen mies saa helpommin naisia kuin 185 cm pitkä, joka ei ole pärstältään kaksinen. Väitän, että henkilön naama vaikuttaa paljon enemmän kuin pituus.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sinkut juoksee koko ajan baareissa

Vierailija
2/36 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että joku on ikisinkku siksi ettei saa ketään. Itse olisin saanut montakin naista mutta en niitä, joita olisin halunnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuus on oma valinta kaikilla. Ei pidä paikkaansa, parisuhde on valinta.

Vierailija
4/36 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että sinkut juoksee koko ajan baareissa

Jep. Kaikilla sinkuilla olisi koko ajan haku päällä eivätkä he voisi tyytyväisiä vallitsevaan tilanteeseen.

Vierailija
5/36 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuja on kahdenlaisia; baarissa hilluvia bilehileitä ja sitten kotona nysvääviä harmaahiiriä. 

Vierailija
6/36 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että joku on ikisinkku siksi ettei saa ketään. Itse olisin saanut montakin naista mutta en niitä, joita olisin halunnut.

Tämä on totta. Harvalla tilanne on oikeasti niin, että ei saa ketään. Sitä vastoin useampi jättää ottamatta. Useinmiten ihmiset yliarvioivat oman tasonsa parisuhdemarkkinoilla. Totuus on, että jos saisit jonkun, mutta et koskaan huoli ketään, niin et ole markkina-arvoltasi itse niiden tasoa joista haaveilet. Se on niin kuin asuntomarkkinoillakin. Asuntosta maksetaan sen verran kuin on kysyntää ja jos et itse löydä mieleistäsi asuntoa markkinoilta, niin olet yksinkertaisesti liian perseaukinen, joka rajoittaa haaveitasi. Totuus ja haaveet eivät ole sopusoinnussa. Tämä sama pätee täysin myös parisuhdemarkkinoilla.

Vierailija
7/36 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ylipainoinen nainen ei voi saada parisuhdetta. Tiedän yhden naisen, joka varmaan on jotain 165cm ja painaa takuulla pitkästi yli sata kiloa. Itse olen 177cm ja 120kg mies, ja hän on suhteellisesti minua pyylevämpi tapaus.

Nainen saa itseään sopusuhtaisempia miehiä, jotka ovat ihan suht tavallisen näköisiä. Parisuhteet yleensä kestävätkin vähintään 3 vuotta ja asuu miehen kanssa saman katon alla. Mitä minä häntä tiedän viimeisen noin 12 vuoden ajalta, niin kolmas suhde on menossa. On nyt muistaakseni 36-vuotias. Hän on kasvoista varsin kaunis ja tissit ovat isot ja pyöreät pallot. Tämä varmasti vetoaa moniin miehiin.

Ei toki vähemmän kaunis ja pienitissinen lihava ole yhtä hyvässä asemassa miesmarkkinoilla, mutta itse ylipaino ei ole esteenä, jos on muita "plussatekijöitä".

Vierailija
8/36 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kullin pituus muka vaikuttaa parisuhteen saantiin. Minulla on vessapaperihylsyn kokoinen nysä ja silti olen ollut ikäni parisuhteessa. Nyt kolmas parisuhde menossa, joka on kestänyt 8 vuotta.

Vierailija
9/36 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ainakaan pidä paikkaansa mitä jotkut naiset joskus hokevat, että ei ole väliä mitä mies tekee työkseen, kunhan tekee rehellistä työtä.

Minä tein miehenä siivoustöitä 6 vuotta ja yhtään parisuhdetta en sinä aikana onnistunut muodostamaan. Lopulta yhden illan jutuillekin valehtelin olevani sähköinsinööri tai joku muu vastaava, jotta edes saa sen yhden illan jutun.

Vierailija
10/36 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kullin pituus muka vaikuttaa parisuhteen saantiin. Minulla on vessapaperihylsyn kokoinen nysä ja silti olen ollut ikäni parisuhteessa. Nyt kolmas parisuhde menossa, joka on kestänyt 8 vuotta.

😂missäpäin tuollainen väite leviää?

Vierailija
11/36 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että sinkulla ei olisi tyttö/poikaystävää.

Vierailija
12/36 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kun on sinkkumies, niin hänessä on jokin erityinen vika (kuten sukupuolitauti, homioseksuaalisuus tai erektio ongelmia) jos hän kieltäytyy seksistä kauniin ja tai seksikkään naisen kanssa.

Vierailija
13/36 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂missäpäin tuollainen väite leviää?

Et ilmeisesti liiemmin lue mitään seksipalstoja ja siellä olevia juttuja.

Vierailija
14/36 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin se, että miehet eivät muka pystyisi sinkkuna hoitamaan kotia ja taloustöitä ja lapsia yhtä hyvin kuin naisetkin.

Vierailija
15/36 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos omaa erityisen puoleensa vetävän ulkonäöän niin olisi vain ja ainoastaan oma vika jollei ole parisuhteessa. - Koska jos on huomattavan puoleensa vetävä ulkonäkö, niin ei olisi kuulemma mitään ongelmaa löytää itselleen kumppani.

Vierailija
16/36 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kiukkuinen, ei ole saanut pitkään aikaan. Ihan kuin kiukku panemalla helpottaisi.

Vierailija
17/36 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on aina ollut sinkku ja hänellä on jo vähän enemmän ikää, sanotaanko nyt vaikka yli 28 vuotias, niin hänessä täytyy olla jotain vikaa, koska tuon ikäisistä kaikki hyvät ovat varattuja tai ovat jo ainakin kerran olleet ns. varattuja e. eläneet parisuhteessa; ainakin jos ovat heteroseksuaaleja.

Vierailija
18/36 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on kiukkuinen, ei ole saanut pitkään aikaan. Ihan kuin kiukku panemalla helpottaisi.

Kyllä se vähän helpottaa.

Vierailija
19/36 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkut ei ole yhtä luotettavia kuin parisuhteessa olevat.

Vierailija
20/36 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot selvästi kunnon panosession tarpeessa 👉👌

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän