Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks kukaan haluaa laittaa itsestään kuvia mihinkään

Vierailija
06.01.2022 |

Instat, facet miks ihminen haluaa näyttää suunnileen koko maailmalle, hei kattokaa mua olin täällä ja täällä ja tältä näytän puolialasti keikistelemässä.Naurettavaaaaa!! Ja puhutaan jostain kehopostitiivisuudesta, höpöhöpö kyse on vaan et jokainen haluaa huomiota hinnalla millä hyvänsä.Ei ihminen joka on sielultaan kehittynyt ole missään somessa kertomassa tekemisiään ja kuvaamassa itseänsä eri asennoissa. Ei ole tarvetta. Nuoret sielut tätä tekee ja niitä on paljon.Säälittävää.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laittaisin. Mutta en laita koska oon ruma

Vierailija
2/22 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, huomiota sillä haetaan. Seksuaalisuus on myös ylikorostunutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tosiaan saa kuvan ihmisen sielusta, kun näkee sen kuvarimpsun; oma naama, oma naama, oma naama, hups naama oma........

Vierailija
4/22 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ihminen tekee kuitenkin itse valinnan, kun itse sen kuvansa laittaa.

Mutta kun jotkut idiootit tekevät ihmisen puolesta valinnan laittaessaan niitä kuvia.

Vierailija
5/22 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääliöt

Vierailija
6/22 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siks niitä kuvia laitetaan että piilotajuisesti hakee hyväksyntää, ihailua ja ehkä halutaan näyttää miten ihanaa elämää minä juuri vietän, voi luoja.

Vierailija
7/22 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihmeellistä, että rekrytoinnin yhteydessä pyydetään kuvaa hakijasta. Siis mitä helv.. väliä sillä on työn näkökulmasta? Okei ehkä joku silmämunansakkin tatsannut sukupuoleton alien voi herättää kysymyksiä sopivuudestaan mutta suurin osa on ihan tavallisen näköisiä suomalaisia missä ei ole "mitään erikoista" miksi kuvaa pitäisi kysyä. Näkeehän se hitto haastattelussa minkälainen ulkoiselta habitukseltaan hakija on.

Vierailija
8/22 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen facessa salanimellä kaverit tuntee. Ei ole omaa kuvaa mutta joitain tekemisiäni silloin tällöin. Joku tinder on vihoviimenen paikka. Laittaa itsensä julkisuuteen toisten arvosteltavaksi? Ei kiitos.

Vierailija
9/22 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just hetki sitten mietin, mikä ihme saa naisen julkaisemaan itsestään somessa kuvan alusvaatteisillaan? Itselleni olisi äärimmäisen noloa jos a. ottaisin itsekseni sellaisia kuvia ja b. kuva päätyisi vielä nettiin!

Vierailija
10/22 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just toi alusvaate kuvaus sairasta touhua, ei tolla saavuteta mitään tasa-arvoa koskaan, luuleeko naiset et se on tasa-arvoa et saa vapaasti esitellä tissejä jossain, ei tää maailma ja miehet ole niin pitkällä kehityksessä että täällä katsottaisi toista neutraalisti ilman mitään seksualisuutta.Eikä tota menoo tuu koslaan olee jos somet pullistelee näitä kuvia, turha selittää että saan näyttää itseäni.

Vierailija
11/22 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs väärää siinä huomion haluamisessa on. Aika todella tavallista meille ihmisille. Miksi sinä kirjoitit tämän aloituksen?

Vierailija
12/22 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just hetki sitten mietin, mikä ihme saa naisen julkaisemaan itsestään somessa kuvan alusvaatteisillaan? Itselleni olisi äärimmäisen noloa jos a. ottaisin itsekseni sellaisia kuvia ja b. kuva päätyisi vielä nettiin!

Voi mikä pyhimys sieltä löytyikään. Älä sitten hyvä ihminen tee niin, ei onneksi pakoteta. 

Vierailija
13/22 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on väärää että ihmisen kyky arvioida sitä mikä on laajemmalti viisasti ja kehittävää esim.tulevia sukupolvia varten on kadonnut. Annetaan jo lapsille väörä kuva miten toimia somen kanssa.Ja annetaan kuva että siellä on kaikki. Huomion haku kertoo huonosta itsetunnosta.ei ihminen joka tietää arvonsa, esittele kuviaan kellekkään.enkä ole aloittaja.

Vierailija
14/22 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos omia kuvia someen jakava on ääliö, on ääliöitä kyllä sen toiminnan haukkujatkin. Voi jeesus sentään. Mitä jos tehtäisiin kaikki miten tykätään? Samalla voi miettiä, miksi minua ällöttää nämä asiat toisissa ihmisissä. 

Vierailija
15/22 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa just instassa tuommoiset mitkä alkaa seuraamaan ja ne ei muita kuvia laita kuin omia naamakuvia. Blokaan ne saman tien, ettei lähde leviämään omiin järkeviin seuraajiin.

Vierailija
16/22 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihminen joka on sielultaan kehittynyt ole missään somessa kertomassa tekemisiään ja kuvaamassa itseänsä eri asennoissa. Ei ole tarvetta. Nuoret sielut tätä tekee ja niitä on paljon.Säälittävää.

Ei ihminen joka on sielultaan kehittynyt ole missään vauva.fissä kertomassa mitä saa tehdä ja mitä ei.Säälittävää.

Vierailija
17/22 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi mikä pyhimys sieltä löytyikään. Älä sitten hyvä ihminen tee niin, ei onneksi pakoteta. 

Ei tarvii olla pyhimys vaan tervr itsetunto, ihminen joka kuvaa itsensä alusvaatteilla on kyllä henkisesti jälkeenjäänyt.

Vierailija
18/22 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi niitä aikoja kun somessa oli hauskat jutut ja nykyisen tyylinen itsekorostus ei vielä tullut kenellekään mieleen. Kai huono itsetuntomme sitten ajoi ihailemaan näennäistä ulkonäköä/luksuselämää/minä olen parempi tavalla tai toisella juttuja. Tytöt myös saattaa tavoitella seksillä rahaa tavalla tai toisella.

Vierailija
19/22 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisellä, joka haukkuu muita henkisesti jälkeenjääneiksi (on muuten väärä termi tähän yhteyteen), ei ole terve itsetunto. 

Vierailija
20/22 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli somessa tai ei niin itse ihmettelen ihmisten negatiivista arvostelua ja ihmettelyä sekä juoruamista, etenkin henkilökohtaisista asioista. Keskustelupalstoilla asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi