viimeisillään raskaana, mies heitti pihalle
Noniin tähän on nyt tultu. Itse olen viimeisillään raskaana ja mies on löytänyt toisen naisen ja käski minun "painua vittuun". Tänään. Nyt heti. Mulla on tilillä 200 euroa rahaa ja arvoton auto, sen lisäksibei mitään muuta omaisuutta. Lisäksi on koira, mikä tarkoittaa sitä etten voi mennä vanhemmillenikaan evakkoon. Ystäviä mulla ei ole. Mitä h*lvettiä minä nyt teen? Mies pääsee 16 töistä ja siihen mennessä on pitänyt lähteä. Oon ihan rikkipoikki raskaudesta muutenkin ja nyt tämä...
Kommentit (454)
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 14:17"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 14:13"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 14:08"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 14:04"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 13:59"]
En nyt ymmärrä tuota trollin huutajaa.
[/quote]
Etkö ymmärrä minua? En minäkään ymmärrä kuka poisti ap:n postaamista kuvista metatiedot? Ymmärrätkö sinä?
[/quote] Mikä on metatieto? Huutelet sen perään, mutta et kerro mikä se on. Keksi nyt joku toinen ketju, mene tuon ammattivalittajan ketjulle kirjoittelemaan. Miten voit otta näin henkilökohtaisesti jonkun kirjoituksen? Sinulle pitäisi hakea hoitoa!
[/quote]
Vai minulle hoitoa, kun härnään paljastunutta trollia? :-P Ennemmin pitäisi sopivaa hoitoa miettiä kuukaudesta toiseen palstalla valehtelevalle provoilijalle, joka huvin päiten tehtailee tälläisiä avauksiaan.
[/quote] Sä et härnää ketään kuin sinua itseäsi. Hae nyt sitä hoitoa, tai ota sinulle jo määrättyä lääkettä. Kerro nyt mika tuo metajuttu on !
[/quote]
Googlaa. Kai sinä sen osaat?
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 13:51"]
Miten olen käyttäytynyt huonosti? En tietenkään ole täysissä järjen voimissani tässä kohtaa, mutta huonosti en ole käyttäytynyt. Mikä oikeuttaa sinut vähättelemääm mun tilannetta ja haukkumaan valehtelijaksi. Varsinkin nyt kun kaiken pahan mielen itselleni on aiheuttanut toisen valehtelu?
[/quote]
Pahan olosi lähde voi olla toisen valehtelu, mutta miksi et voi rehellisesti kertoa, mikä on tilanne, vaan keksit stoorin jolla haluat itsellesi myötätuntoa?
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 14:06"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 14:02"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 13:54"]
Olen vanhemmillani nyt pohtimassa tätä asiaa läpi. Huomenna soitan sossuun ja niiden neuvojen mukaan mennään loppuun saakka. Kai mulla on oikeus käsitellä tätä asiaa niinkuin itselleni parhaaksi koen? Kerroin jo ettei mulla ole ystäviä kelle avautua tästä ja en halunnut yli 22 000 ihmisen ryhmään omalla naamalla avautua. Pakko saada purettua jonnekin ja samalla tässä selvittää asioita.
[/quote]
ip osoite sama kun aloituksessa, asuttekin sun vanhemmilla vai ?
[/quote]
heh, et sä mitään ip-osoitteita tiedä
[/quote]
niin eikä kukaan pääse sun koneelle/puhelimeen,tai voi katsoo sun ikkunasta. Mietipä sitä.
Luetun ymmärryksessä joku vika? Täällä ollaan puhuttu jostain koirakeskustelusta, mikä on teidän mielestänne provo. Sen lisäksi olette puhuneet muista provoketjuista. Minä puhun myös niistä. Tarkistakaa nyt ihmeessä niistä ketjuista ne ip-osoitteet. Mulla on tää loppupäivä aikaa vollottaa ja ihmetellä tilannetta. Voin ihan hyvin kirjoittaa tänne asiasta halutessani. Jos jotakuta se häiritsee tai inhottaa, niin voi olla lukematta.
Tuskin tämä tapaus on niin uskomaton, ettenkö tästä voisi rehellisesti kertoa. Moni varmaan tuntee jonkun, kenellä ollut salasuhde. Toki vaatii suuremman luokan kusipään, että tekee sen kun oma avovaimo on raskaana. Tilanteen olen kertonut rehellisesti. Sen mitä tähän mennessä voin tietää.
Ap, älä välitä noista, sulje tämä palsta ja ala hoitaa asioitasi. Soita ensikotiin tai mene suoraan ja saat sieltä apua ja opastusta asioittesi hoitoon jatkoa varten. Ota mukaan kaikki arvokas omaisuutesi ja se, mitä arvelet tarvitsevasi, sekä Huom! Asiakirjoja, pankki- ja veropapereita yms muita tärkeitä dokumentteja, jos kotona on niitä.
MIKÄ ON METATIETO? Et itsekään ole kovin uskottava provohuutelija kun et voi tuohon vastata. Kaiken lisäksi et todellakaan tiedä kenenkään ip-osoitetta. Huhhuh.
Tsemppiä ap:lle!
Vaikka ap olisikin provo, tää provojankkaaja on kyllä vielä sairaampi... Onnea, ilman sua en minäkään olisi tähän ketjuun kommentoinut. Tai ehkä provojankkaaja onkin itse provo, kun on tuollainen kaikkien alojen asiantuntija?
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 13:54"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 13:48"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 13:42"]
Tilanne oli se, että mies aamulla ilmotti että on löytänyt toisen naisen ja haluaa erota. Lähti töihin. Työpäivän aikana ollaan viesteilty ja loppujen lopuksi hän käski mun "painua vittuun". Mistään en tällaista osannu arvata. Mies halusi lasta myös ja naimisiinmenosta oltiin puhuttu. Mitään kummallista ei ole välillämme tapahtunut, joten en tosiaan tiedä miksi näin. Kaikkiin näihinkin olen vastannut jo aiemmin.
[/quote]
Ja kaiken tuon juuri tänään kokeneena, miten priorisoit aikaasi? Postailemalla Vauva-lehden (missä et ole aiemmin käynyt) palstalaisille epäselviä kuvia todistaaksesi ettet ole trolli. Kirjoittelemalla joutavuuksia tuntikaupalla, kun sinun pitäisi jo olla toimimassa. Voi raukkaparka, miten voit edes kuvitella, että käytöksesi olisi edes sinnepäinkään uskottavaa?
[/quote]
En ole ap mut eiköhän kaikki käyttäydy tilanteissa eri tavalla. Mä toivon tosissani että ap:sta ei tuu se katkera joka tulee kiusaamaan pahoissa tilanteissa muita. Esimerkkinä edellinen kommentoija tossa yläpuolella.
[/quote]
Sivusta tulen kommentoimaan. Tämä on tuttu juonenkäänne. Nyt se, joka oikeasti ei usko sanaakaan tarinasta, saa haukkumiset niskaansa. Eikä sanoja säästellä. Tämä tapahtuu jokakerta. Kaikkein ikävimmissäkin provoissa. Tämä on ikävää. Ja ruokkii tätä trolliamme entisestään.
Tämä tarina on niin satu kuin voi olla. Ihan alusta saakka täysin väärällä tavalla reagointia. Lisäksi pakkaaminen ja taukoamaton palstailu onnistui hyvin. Vaikka pitäisi olla yllättävä ja paha tilanne.
Yhtään aitoa reaktiota en ole nähnyt tässä. Paitsi nämä viimeiset trollihuutelijan haukkujat
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 13:44"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 13:36"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 13:26"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 13:21"]
Haha johan on sitkeitä trollihuutelijoita, ei todistusaineistokaa kelpaa. Siis on ihmises oltava jotai vikaa ku nii sitkeästi pakko olla oikeessa? Ei mua ainakaa haittaa vaikka tää paljastuis trolliks, parempi vaa ap:n kannalta. En tosin olekkaa niin ylpeä että voin kyl tunnustaa sen että menin halpaan! Hyvä että sait nyt pakattua ap ja pääsit nyt sinne vanhemmillesi, hyvä alku! :)
[/quote]
Ei mua halpaan meno haittaa (en kyllä mennytkään, jo eka sivulla ihmettelin, miksi kaikki oli niin myötätuntoisia tälle naiselle, josta vaistosin, että on joko sössinyt niin että se, joka tukea kaipaa on mies tai on provo), mutta en vain voi sietää valehtelijoita.
[/quote]
Tiiäks mitä mä en voi sietää? Sun kaltasia ilkeitä ihmisiä, jotka tietoisesti haluaa pahoittaa toisen mielen. Et voi kuitenkaan olla täysin varma että tämä on trolli, ellet ole joku kaikkitietävä ennustaja esmeralda! Mun mielestä se on vähemmän harmitonta rakentaa palstalle trolli kun että tietoisesti pahentaa toisen mieltä. Ymmärrän jos sun tuttusi valehtelevat sulle, muta ootko sä ny vähän turhan katkera jos palstakirjoitus saa sun päähän pullistuneen verisuonen? Vähän ymmärrystä kuitenkin hei, sä menetät oman mielenterveytes jos elät noin katkerana. Levitä oikeasti mielummin hyvää positiivista mieltä. Ja en myöskää voi sietää ihmisiä jotka luulevat tietävänsä kaiken koska "kyllä mä nyt vaan tiedän, mä oon oppinut tunnistamaan tämän asian". Kaikella kunnioituksella ja onnea elämääsi N22<3
[/quote]
Levittäkööt ao sitä hyvää mieltä vittu, eikä tällaisia aloituksia!!! Koitan opetella pois tahallisesta valehtelijoiden mielenpahoittamisesta, mutta vielä ei pysty. Tiedän, ettei se oo itsellekään hyvä, mutta enpä sulje silmiäni ja kuvittele, ettei mussa mitään vihaa olekaan. On! Ja varokoot trollit sitä!
[/quote]
Sä oot vieläki 100% varma että tämä aloitus on provo? Okei nyt kuitenkin selvisi yhden tälläsen huutelijan motiivi, oma paha olo. Olen oikeasti pahoillani siitä mitä ikinä oletkaan joutunut kokemaan elämäsi aikana. Luulis et just niillä olis eniten ymmärrystä ketkä on ite joutunut kokemaan kurjuuksia. Mut eikai sit, katkeruus on kanssa mahdollinen seuraus.
[/quote]
No olen. Että tänä aamuna ei ainakaan ole käynnistynyt mitään tilannetta. En keksi mitään muuta syytä sille, että aloittaja haluaa valehdella kuin se, että hänellä ei ole ihan puhtaat jauhot pussissaan ja jos kertoisi mikä pahan olon todellinen syy on, ei saisi täältä myötätuntoa. Siksi valhetelee. Ehkei sulla ap ole varaa terapiaan?
Olen itsekin sotkenut itse asioitani kiitos muiden eikä silloin ole helppoa saada myötätuntoa mistään. Varsinkaan tältä palstalta. En edes kuvittele niin. Miksi en ole myötätuntoinen toiselle, jolla on vaikeaa? Olisinkin, jos näkisin, että puhuu totta. En ole itse kuitenkaan ruvennut valehtelemaan, vaikka olenkin syypää omiin vaikeuksiini, joita en oo osannut ratkaista ja hoitaa.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 14:22"]
Luetun ymmärryksessä joku vika? Täällä ollaan puhuttu jostain koirakeskustelusta, mikä on teidän mielestänne provo. Sen lisäksi olette puhuneet muista provoketjuista. Minä puhun myös niistä. Tarkistakaa nyt ihmeessä niistä ketjuista ne ip-osoitteet. Mulla on tää loppupäivä aikaa vollottaa ja ihmetellä tilannetta. Voin ihan hyvin kirjoittaa tänne asiasta halutessani. Jos jotakuta se häiritsee tai inhottaa, niin voi olla lukematta.
[/quote]
Provotrolli haluaa, että naureskelijat menevät pois. Enpä taida lähteä.
Trolli on nyt koettanut poistaa provostaan sen ikävän epäloogisuuden, joka siinä oli, eli tilanteensa ja käyttäytymisensä välisen ristiriidan singahtamalla sopivasti vanhempiensa luokse, samanaikaisesti toki kaiken aikaa viestejään palstalle lähetellen.
Hän toivoo, että kukaan ei enää voi huomauttaa siitä, että miten kummassa sinulla on aikaa viestitellä tänne kaiken aikaa, vaikka juuri tänä aamuna olet kuullut että sinun täytyy pakata kamppeesi ja suoria tiehesi kotoasi. Lähettelee jopa kahteen otteeseen metatiedoista siivottuja valokuviakin. Kukaan ei oikein voinut uskoa, että ap:n tilanteessa joku käyttäytyisi kuten ap. käyttäytyy. Siksi trollin oli pakko kehittää tarinankäänne, että hän onkin yhtäkkiä siirtynyt vanhempiensa luokse. Autollaan. Kaiken aikaa samalla postaillen tänne... Hän toivoo, että tuo vastaväite tarinalleen poistuu nyt pelistä.
Otetaan popparit esiin ja jäädään katsomaan, mitä trollimme seuraavaksi yrittää kehittää. Sitkeä hän kylläkin on ja raivostunut. Mitä kaikkea mahdammekaan saada vielä iltapäivän mittaan saada lukea. Ehkäpä neljän jälkeen paljastuu, että mies rukoileekin anteeksiantoa tyhjässä kodissaan ja trolli kysyy meiltä neuvoa pitäisikö palata.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 13:43"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 13:39"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 13:35"]
Tässä pvm. http://aijaa.com/FCSDbb
[/quote]
Taas yksi kuva, joka on rajattu niin että siitä ei näe mikä se on. Ja kaikki kuvan metatiedot on taas siivottu huolellisesti pois. Nuo kuvatkin osoittavat sinun olevan nimenomaan trolli :-)
[/quote]
Ei hyvää päivää.... meneekö jo nyt iha oikeesti vähä turhan liioitteluksi.. vai oletko sinä trolli?
[/quote]
Ai se ei sinulle kerro mitään, että kuvassa ei ole mitään metatietoja? Eivät ne sieltä itsestään lähde. Ne pitää poistaa. Kuka ne mielestäsi on poistanut ja miksi, ellei ap-trollimme? Miksi kuvat ovat tuollaisia epäselviä suhruja, kun paljon selkeämpiä mutta anonyymejä kuvia voisi ottaa?
[/quote]
Aijaa ja esim. imgur toimivat samalla tavalla: ne poistavat metatiedot kuvista automaattisesti.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 14:13"]
Olen jo kahteen vai kolmeen kertaan kirjoittanut, että sovittiin että voin vanhemmillani olla paripäivää niin, ettei koirat jää keskenään ja että niitä vahtii joku. Olen myös kertonut, että mulla on auto johon tavaratkin pakkasin. Vanhempani asuvat samassa kaupungissa joten matkaan ei mene kuin 5-10 minuuttia. Tavarat on edelleen autossa, niitä en jaksanut alkaa purkamaan.
[/quote]
Etkä puhua vanhempiesi kanssa. Syödä tms? Taukoamaton palsta-aktivisti
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 14:19"]
Tämän päivän tilanne ei ole enää mikään hätä. Sain yöpaikan ja huomenna selviää loput sossun kautta.
[/quote]
Jooo.... Ei mitään hätää :D Miettikääpä omalle kohdallenne, kun olisitte kokeneet loppuraskaudessa sen, että mies aivan tyhjästä heittäisi teidät ulos kotoanne ja parisuhteesta yksipuolisella päätöksellä koska nussis jo toista. Psykopaattia tietty ei haittais.
Kun trolli huutaja pyysi käyttämään googlen niin tässä on nyt selvennys:
Metatiedot ovat standardoitu tietojoukko, joka sisältää tiedostoa koskevia tietoja, esimerkiksi tekijän nimen, tarkkuuden, väriavaruuden, tekijänoikeustiedot ja tiedostolle määritetyt hakusanatiedot. Esimerkiksi useimmat digitaaliset kamerat liittävät kuvatiedostoon joitakin perustietoja, kuten korkeuden, leveyden, tiedostomuodon ja kuvan ottamishetken. Metatietojen avulla voit parantaa työnkulkua ja järjestellä tiedostoja.
Eli hän olisi halunnut että kuvaan olisi tallentunut päivämäärä. Mutta sairas tuo trolli huutaja on, jos saa tommoiset hermoromahdukset jostain anonyymistä keskustelu palstalta.
AP:lle tsemppiä!
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 14:27"]
Ap, älä välitä noista, sulje tämä palsta ja ala hoitaa asioitasi.
[/quote]
No eihän trolli nyt palstaa sulje, oletko hupsu? Täältä hän hupinsa hankkii. Katso vaan, niin jatkaa postailuaan.
Kuinka moneen kertaan pitää sanoa että vanhemmat asuvat noin 5 minuutin matkan päässä, sekä pakkasin mukaan vain helpoimmat tavarat mitä yksin sain autoon laitettua. Tarina ei ole muuttunut miksikään, ainoa mikä tätä sekoittaa on väliinkommentoijat ketkä pyytävät todistelemaan mitä ihmeellisimpiä asioita. Ihankun tämmöinen tilanne olisi niin absurdi, ettei ole muuta mahdollisuutta kuin että koko homma on provoa. Metatiedoista mulla ei oo hajuakaan, en tiedä mitä ne on enkä tiedä miten ne poistetaan.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 10:48"]Valitettavasti ei ole provo, olisikin. Uskokaa tai älkää niin oikeassa elämässä on paskoja tilanteita. Aiemmat palkat on menny esimerkiksi talon remonttiin ja autoon, sekä koiraan on mennyt isoja summia rahaa eläinlääkäriin. Koira on aina syönyt paremmin kuin itse ja tulee syömään jatkossakin. Miehelle en huoltajuutta todellakaan ole antamassa, ei lasta voi ottaa noin ailahtelevaan kotiin. Vanhemmilleni soitin ja yritetään nyt pari päivää selvitä porukalla. Nyt pitää vaan toivoa ettei lapsi synny yhtään etuajassa, että päästään kunnon kotiin ennen sitä.
[/quote]
Sinulle on tärkeämpää ruokkia koirasi hyvin kuin ruokkia vatsassasi kasvavaa lasta hyvin? Loistavaa.
Vanhemmat on vielä töissä, niin heille ei voi puhua ja ei hirveesti oo ruokahalua nyt.. Päivämäärähän toisessa kuvista näkyy kun sen käsin siihen kirjoitin?
Tämän päivän tilanne ei ole enää mikään hätä. Sain yöpaikan ja huomenna selviää loput sossun kautta.