Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kortsuun reikiä.t.ammattivalittaja

Vierailija
27.04.2015 |

Kukaan tehnyt vasten miehen tahtoa vauvaa? itse vielä vauvan haluan ja kun huomasin kuinka ns lässyä tämä suku on eli sopeutuu tilanteeseen kyllä jos vauva tulee niin ajattelin että miehelle ei tarvitse kertoa mitään.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä leikkiä ajatusleikkejä ja tehdä avauksia nettiin ihan kuinka paljon tahansa, mutta leikitään nyt, että olet täysillä käyvä:

Olet yli 40, kärsit monista sairauksista, olet vastikään ihmeparantunut sekä psoriasiksesta että syövästä, sinulla on vaikeuksia toimia arjessa huimauksen, erimittaisten jalkojen, skolioosin, heikkolahjaisuuden ja koulufobian takia ja painat omien sanojesi mukaan 130 kg. Tulit ed. kerran raskaaksi  n. 7 vuotta sitten, eli olit n. 34-vuotias. Seuraavan synnytyksen aikoihin voisit olla jopa 10 v. vanhempi. Terveytesi ei kestäisi sitä. 

Kun sait edellisen lapsesi teillä ei ollut muita lapsia. Miten teidän perheenne henkinen tila ja arjen pyöritys kestäisi vauvan, kun mies joutuu teidät elättääkseen tekemään kovasti töitä, asumisolosuhteenne ovat puheittesi mukaan puutteelliset, anoppi on omistautunut yh-tyttärelleen eikä muuta sukua ja kavereita ole? Vauvallakin on ihmiskoikeudet, eivätkä ne toteutuisi tuossa tilanteessa (kts. esim. YK:n lapsen oikeuksien julistus). 

Olette "perustamassa perhekotia" ja mies "menossa opiskelemaan alaa" kolmeksi vuodeksi syksystä lähtien. Miten tämä kuvio natsaa uuden vauvan kanssa?

Teit varmaan oikein kun annoit esikoisesi adoptioon silloin vallitsevissa olosuhteissa. Virheen teit siinä, että jäit roikkumaan esikoisesi elämän liepeille ja syytät tästä valinnastasi viranomaisia. Tuosta teostasi on kärsinyt eniten esikoisesi, mutta sille ei nyt enää mahda mitään. Eskarilaisellasi on ilmeisesti lämpimät välit isäänsä ja miehesi tuntuu välittävän pojasta todella paljon. Sinua tuntuu kiinnostavan enemmän lapsen raahaaminen puuhamaihin ja risteilyille ja kalliiden lahjojen ostaminen. Ehkä sinulla ei ole mitään omaa annettavaa lapselle? 

ÄLÄ TEE UUTTA LASTA. 

Vierailija
22/30 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 11:45"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 11:24"]

Nyt ämmä pulinat pois ja töihin! Mä en halua nähdä yhtäkään sun valitustas täällä ainakaan viikkoon!

[/quote]

REPS! :D :D :D

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska ämmä olet jo kyllä osoittanut olevasi ja eikun syvempään paskaan ajattelit vajota vaan? Teet ilman miehen halua lapsen niin toivottavasti myös sen itse ihan yksinäsi saat hoitaa.

Vierailija
24/30 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 08:50"]

Paska ämmä olet jo kyllä osoittanut olevasi ja eikun syvempään paskaan ajattelit vajota vaan? Teet ilman miehen halua lapsen niin toivottavasti myös sen itse ihan yksinäsi saat hoitaa.

[/quote]

Mä halusin mieheni kanssa kaksi lasta ja niistä oli puhe kun naimisiin menimme. Mies sitten pyörsi puheensa eikä halunnutkaan kuin yhden joten kyllä tässä miehen syytäkin on.ap

Vierailija
25/30 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sää tuut kokoajan vaan hullummaks. Mieti nyt vähän. Eihän sun kroppa kestäis raskautta, etkä varmaan edes raskautuis enää. Jos todella oot 41v ja 130kg.

Vierailija
26/30 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahingossa alapeukku edelliseen, olen niin samaa mieltä!!!

Vierailija
27/30 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jos sä tulet vähän ajan päästä kertomaan olevasi raskaana, niin MÄ EN ENÄÄ USKO SUA. Siis niinku yhtään.

Vierailija
28/30 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeesti muija älä tee sitä! törkeää ennen kaikkea sitä mahdollista lasta kohtaan... ja muutenkin

Vierailija
29/30 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
30/30 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 08:54"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 08:50"]

[/quote]

Mä halusin mieheni kanssa kaksi lasta ja niistä oli puhe kun naimisiin menimme. Mies sitten pyörsi puheensa eikä halunnutkaan kuin yhden joten kyllä tässä miehen syytäkin on.ap

[/quote]se oppi tuntemaan sut ja ajatteli omaksi parhaakseen tehdä vaan yhden lapsen sun kanssa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi