Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nysvääjä-S-pankki

Vierailija
02.06.2026 |

Ei suostunut korottamaan luottorajaa 800 eurosta 2000 euroon. Osuuspankin Op Gold Visan luottorajan sai sitten korotettua 10 000 euroon, Nordea Gold Mastercardia tarjottiin 6000 euron luottorajalla ja K-Plussa Maksuaikaa tarjottiin 9000 €:n luottorajalla.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee tasaisin välein sähköpostiin mainoksia S-pankin Visan luottorajan korotuksesta ja sitten, kun hakee korotusta, vastaus on kieltävä.

Vierailija
2/13 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mobile pay toimii hankalasti s-pankissa verrattuna Nordeaan. Hyvin monimutkainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tulee tasaisin välein sähköpostiin mainoksia S-pankin Visan luottorajan korotuksesta ja sitten, kun hakee korotusta, vastaus on kieltävä.

sulla ei vaan ole luottokelpoisuutta, se ei taas ole pankin vika

Vierailija
4/13 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minä taas en aikanaan saanut edes kohtuullista 10k luottoa OP:sta mutta kaikista muista pankeista tuli lainatarjouksena 20-30k. Palkkatilini oli OP:ssa. Ainakin siinä 2015-2020 välillä olivat sairaalloisen paranoideja.

Raha siis meni remonttiin ja ei tarvinnut edes asuntoa vakuudeksi.

Vierailija
5/13 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sulla ei vaan ole luottokelpoisuutta, se ei taas ole pankin vika

enemmän se pankista riippuu kuin luottokelpoisuudesta. voit saada syistä jotka vain tietyn pankin muumiojohtaja tietää 0e rajan yhdessä pankissa mutta monta kymmentä tonnia toisessa. 

jos siis vakituiset tulot ja luottotiedot.

Vierailija
6/13 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen S-pankkiin tyytyväinen. Tosin en ole koskaan tarvinnut mitään luottoa.

T. M54, omillaan toimeentuleva

Vierailija
7/13 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen pankki arvioi asiakkaansa luottokelpoisuuden erikseen. S-korttin käytöstä pankki mnäkee asiakkaan alkoholin kulutuksen ja pystyy sillä perusteella arvioimaan luottoriskejä.

Vierailija
8/13 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän s-pankin luottokorttia vain bonusta kerryttäviin ostoksiin, maksan laskun ennen eräpäivää, ei mene korkoa ja saan bonuksen lisäksi maksutapaedun, niin ruokakaupasta, tankkauksesta kuin Silmäasemalta. Luotto muutoin on vain pahan päivän varalle.

Vierailija
9/13 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen pankki arvioi asiakkaansa luottokelpoisuuden erikseen. S-korttin käytöstä pankki mnäkee asiakkaan alkoholin kulutuksen ja pystyy sillä perusteella arvioimaan luottoriskejä.

Jos näin olisi, valtaosa ministereistä ei saisi minkäänlaisia lainoja.

Vierailija
10/13 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä saanut visaan heiltä jotain muutaman tonnin luottoa. Mainoksia tulee kuinka niin kiva pankki ja kortit ja apit rullaa. Ei kiinnosta ilman luottoa.

Vierailija
11/13 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhien kortti. Ei kuulukaan antaa köyhille holtittomasti rahaa. Täysin turha joku luottokortti...

Vierailija
12/13 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla korotettiin 1500 eurosta 2500 euroon. En juurikaan käytä luottokorttia ja jos käytän, niin maksan luoton pois ennen laskun muodostumista. Olin vielä hyvin pienituloinen, kun luottorajaa korotettiin. 

Vierailija
13/13 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan hain asunnon ostoon lainaa S-pankista, olisi pitänyt olla osto suunnitelma paperilla valmiina, vaihdoin OP-pankkiin ja laina irtosi ilman osto suunnitelmaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä