Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku löytänyt Tinderistä muuta kuin seksiseuraa?

Vierailija
29.03.2015 |

Latasin sen juuri ja olen ihan ihmeissäni miten suoria ehdotuksia siellä tulee..pelkästään seksiin liittyviä tietenkin ja heti pitäisi suurinpiirtein ryhtyä tuumasta toimeen. Olenko jotenkin vanhanaikainen ja outo kun en tätä tajua? Ja olenko ainoa nainen jota kohdellaan näin?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 21:30"]

Latasin sen juuri ja olen ihan ihmeissäni miten suoria ehdotuksia siellä tulee..pelkästään seksiin liittyviä tietenkin ja heti pitäisi suurinpiirtein ryhtyä tuumasta toimeen. Olenko jotenkin vanhanaikainen ja outo kun en tätä tajua? Ja olenko ainoa nainen jota kohdellaan näin?

[/quote]

Mitä muuta tarjottavaa sinulla on?

Vierailija
2/29 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, älä ihmettele etkä ole tosiaan ainoa. Toki voihan sieltä löytyä joku toinenkin joka etsii nimenomaan sitä oikeaa vakavaa suhdetta. Itse löysin tinderistä vain kummajaisia jotka halusivat epätoivoisesti takertua ilman syvempää tutustumista. HYI

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkään seksisuhteeseen johti :(

Vierailija
4/29 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin paljonkin kivoja asiallisia miehiä. Yhden kanssa nyt seurustelen. Kunnollinen yhden lapsen isä, jolla oma yritys. Parempia Tinderistä löytää, kuin baarista.

Vierailija
5/29 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sovellus, jossa ihmisiä valikoidaan pärstän perusteella ei varmaan ole tarkoitettukaan minkään vuosisadan rakkauden löytämiseen :D

Vierailija
6/29 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miesten logiikkaa...Etsitään naista panoseuraksi, ilman että on kertaakaan tavattu ennen sitä. Baarissa kyseisen käytöksen vielä ymmärtää; siellä on aikaa edes vähän tuijotella sitä toista ja ehkä suudella ja muuta. Mutta Tinderissä sovitaan vaan "joo, nähdään tänään mun luona ja pannaan". Olen järkyttynyt. 

Vierailija
7/29 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, et ole ainoa. Itse saman kokenut ja ei sieltä muuta löytynyt. Miehiä vinkumassa seksiä ja heti pitäs saada tai muuten ei edes suostuta tapaamaan. Naurettavia tapauksia. Siksi poistin sovelluksen jo viime vuonna, muutaman kuukauden kokeilun jälkeen.

Vierailija
8/29 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 21:40"]

En tajua miesten logiikkaa...Etsitään naista panoseuraksi, ilman että on kertaakaan tavattu ennen sitä. Baarissa kyseisen käytöksen vielä ymmärtää; siellä on aikaa edes vähän tuijotella sitä toista ja ehkä suudella ja muuta. Mutta Tinderissä sovitaan vaan "joo, nähdään tänään mun luona ja pannaan". Olen järkyttynyt. 

[/quote]

Miehet tosiaan panee kaikkea mikä liikkuu kunhan se ei ole aivan sysiruma!

Vierailija
9/29 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensitreffit alttarilla parit pari oli Tinderissä ja nyt avioliitossa, eivät oo susipareja

Vierailija
10/29 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kertokaas vähän lisää tästä Tinderistä!

Vierailija
11/29 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku mies haluaa heti ekassa viestissä kertoa olevansa hyvin varustettu? Ei huvita vastata mitään tuollaisille. Olen miettinyt johtuuko tämä iästäni (37v), eli en kelpaa enää parisuhteeseen, vain seksiin, mutta ilmeisesti seksiehdotuksia tulee kaikenikäisille naisille? Taidan vaan olla liian vanha koko nykymaailmaan. t. AP

Vierailija
12/29 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 21:34"]

[/quote]

[/quote]

Itseasiassa aika paljon. Olen kiva, huumorintajuinen, älykäs, hyvä ruoanlaittaja ja varakas. Mutta sitähän nämä miehet eivät ikinä saa tietää. 

Vierailija
13/29 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen ihmettelen, kun en ole yhtään seksiehdotusta Tinderistä saanut :O t.5

Vierailija
14/29 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 21:56"]

Miksi joku mies haluaa heti ekassa viestissä kertoa olevansa hyvin varustettu? Ei huvita vastata mitään tuollaisille. Olen miettinyt johtuuko tämä iästäni (37v), eli en kelpaa enää parisuhteeseen, vain seksiin, mutta ilmeisesti seksiehdotuksia tulee kaikenikäisille naisille? Taidan vaan olla liian vanha koko nykymaailmaan. t. AP

[/quote]

No, ainakaan et saanut kalukuvaa heti kättelyssä. Kunnon sonnihan laittaa sen Tinderin profiilikuvakseenkin!

Vierailija
15/29 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 21:58"]

[/quote]

[/quote]

Itseasiassa aika paljon. Olen kiva, huumorintajuinen, älykäs, hyvä ruoanlaittaja ja varakas. Mutta sitähän nämä miehet eivät ikinä saa tietää. 

[/quote]

Tinteri on seksisovellus. Poista se.

Vierailija
16/29 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas oon yllättynyt siitä, kuinka vähän mulle tulee suoria ehdotuksia siellä. Yleensäkään miehet on tosi huonoja siellä tekeen aloitetta, vaikka mielummin se mun mielestä niin päin menis. Mun tekemät aloitteet ei ole johtaneet minnekään, outoa sekin. Kaikki ne, jotka olen Tinderin kautta tavannut, ovat halunneet enemmänkin tutustua paitsi yksi, jonka kanssa oli selkeä sopimus seksistä. Eli mulla vasta pyöristettynä noin 1/6 on hakenut seksiä. Yhtä tapailen nyt ja muiden kanssa juttu aikanaan lopahti muutaman tapaamisen kerran jälkeen, ihan kuten normaalisti voisi käydä ilman Tinderiäkin.

Vierailija
17/29 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 22:01"]

Mä taas oon yllättynyt siitä, kuinka vähän mulle tulee suoria ehdotuksia siellä. Yleensäkään miehet on tosi huonoja siellä tekeen aloitetta, vaikka mielummin se mun mielestä niin päin menis. Mun tekemät aloitteet ei ole johtaneet minnekään, outoa sekin. Kaikki ne, jotka olen Tinderin kautta tavannut, ovat halunneet enemmänkin tutustua paitsi yksi, jonka kanssa oli selkeä sopimus seksistä. Eli mulla vasta pyöristettynä noin 1/6 on hakenut seksiä. Yhtä tapailen nyt ja muiden kanssa juttu aikanaan lopahti muutaman tapaamisen kerran jälkeen, ihan kuten normaalisti voisi käydä ilman Tinderiäkin.

[/quote]

Saman olen huomannut, että huonosti tulee alotteita. Suurin osa kai pitää sitä vain jonain pärstäselailuappsina eikä ketään edes halua tavata.

Vierailija
18/29 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 21:58"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Älä vaan ikinä kerrokaan. Miehet ovat hyviä ajatusten lukijoita.

Vierailija
19/29 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullekkaan ole osunut kohdalle seksiehdottelijoita. Oon tavannut neljä miestä tuon avulla ja kaikki olleet ihan asiallisia ja mukavia tyyppejä, ei vaan ole muuten natsannut. Oon tosin aika tarkkaan katsonut, että kenelle laitan sydämen. Kuvista voi mun mielestä aika hyvin päätellä mitä ovat miehiään, esim. paidattomat kuvat ja ne joissa on kaljapullo kourassa tulee raksittua suorilta.

Vierailija
20/29 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kokemuksia toimiiko muuallakin kuin pk-seudulla? Mulle riittäis toistaiseksi juuri se seksiseurakin... T: nro 11, epätoivoinen yh-äiti Pirkanmaalta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme