Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia vaihto-oppilaista?

Vierailija
27.04.2015 |

Olemme harkinneet, että ottaisimme meille vähäksi aikaa asumaan vaihto-oppilaan. Onko teillä kokemusta? Miten sujui?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tässä vähän aikaa sitten ulkomainen vaihtari. Meillä on lapset 13v ja 16v tytöt, vaihtari oli 18. Asui meillä 2 kk ja sinä aikana lähentyivät valtavasti, kyllähän siinä kaikilta itku tuli kun lähdön aika koitti. Alkoi tuntua siltä, että vaihtari kuuluu perheeseen, ja kohteli varsinkin nuorempaa tyttöä pikkusiskonaan.
Suosittelen täysin! Olemme jo suunnitelleet, että tuo "ex"-vaihtarimme tulisi meille taas pian käymään :)

Vierailija
2/5 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahtava kokemus. Kannattaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/5 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmilla on ollut 8 vaihtaria - mä asuin vain yhden kanssa, muutin pois kotoa sen jälkeen. Äiti sanoo aina, että vaithariin pitää suhtautua kuin vastasyntyneeseen vauvaan, siis ottaa hänet vastaan sellaisena kuin hän on. Hän sanoo, että vaihtari pitää ottaa perheenjäseneksi ja muistaa, että vaikka vaihtarit ovat jo isoja (16-19-vuotiaita), he ovat kaukana kotoaan, perheestään ja ystävistään, joten he tarvitsevat äitiä

Mun vanhemmilla on mennyt hyvin vaihtarien kanssa, toki pieniä kommelluksia on sattunut, mutta mitään isompaa hankaluutta ei ole ollut.

Vierailija
5/5 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatiin kotoperäisiä ongelmiaan pakoon lähtenyt ongelmakimppu, joka vihasi vanhempiaan, ihannoi anoreksiaa, viiltelyä, muoviin käärittyjä ruumiita, irtojäseniä ja kauhujuttuja. Vuosien psykiatrista hoitoakaan ei ollut mainittu taustatiedoissa. Loppui sitten rohkeus kesken.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme