Ukkola on oikeassa maailma ei kaipaa enää yhtään sensitiivisyyttä, vaan toleranssia
Sensitiivisyys on yhtä kuin suvaitsemattomuus, intersektionaalinen marxilainen feminismi -ideologia on luonut termin, koska ideologia elää uhreista ja vastakkainasettelusta. Miettikääpä jos ihmisissä olisikin enemmän toleranssia kestää huumoria, mikroilmeitä tai vaikka afrikantähtiä, ihan kaikesta ei tarvitsisi ottaa itseensä. Olisimme kuin aikuiset ihmiset joskus ennen. Jäisi aikaa ja energiaa ratkoa niitä oikeitakin ongelmia.
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Eivät nämä kai ole toistensa vastakohtia? Tarvitsemme molempia.
Ovat vastakohtia isossa kuvassa, joko olet herkkä kaikille minkä koet epämiellyttäväksi tai sitten kestät sitä etkä ota itseesi ihan kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju ei kauaa elä, koska jonkun sensitiivisyys ei kestä sen olemassaoloa.
Ehtiikö tulla muutama kymmenen peukkua?
Luuletko että vähemmistöt luopuu urhripositiostaan joka on antanut heille valtaa valokisiin nähden?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat vastakohtia isossa kuvassa, joko olet herkkä kaikille minkä koet epämiellyttäväksi tai sitten kestät sitä etkä ota itseesi ihan kaikesta.
Minusta menis niin, että jokaisen tulisi koittaa itse sietää enemmän, ja toisaalta itse olla sensitiivinen eli ei loukkaa tarkoituksella ketään.
Sensitiivisyyden varjolla käytetään valtaa. Lastenohjelma hyllytetään intiaanipäähineen vuoksi, koska intiaanit voivat loukkaantua.
Toleranssia on jo muutaman vuosisadan ajan ollut liikaa.
Epäkohdat muuttuvat vain reagoimalla epäkohtiin, ei sulkemalla silmät ja korvat.
Ukkola on itse hyvä esimerkki suvaitsevaisuudesta, miten suvaitsevainen hän onkaan esim. venäjää kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta menis niin, että jokaisen tulisi koittaa itse sietää enemmän, ja toisaalta itse olla sensitiivinen eli ei loukkaa tarkoituksella ketään.
Jos esim. totuuden sanominen on loukkaus, niin silloin sensitiivisyys menee yli. Pitäisi pikemmin puhua hyvistä tavoista. Nyt monet lääkärit eivät uskalla puhua esim. potilaan ylipainosta.
Vierailija kirjoitti:
Ukkolan kolumnien taso, nauran.
Oletko ymmärrystä vailla. paras kolumni mitä olen pitkään aikaan lukenut , rehellinen ja demokraattinen( katso tarkoitus synonyymikirjasta)
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että vähemmistöt luopuu urhripositiostaan joka on antanut heille valtaa valokisiin nähden?
Nämä "vähemmistöt" jotka ovat oikeasti maailman enimmistö massiivisella määrällä;) Tuossa uhriutumisessa on niin moni asia väärin niin monella tasolla..
Ukkolan kolumnien tasottomuus, ei mitään uutta auringon alla.
Vierailija kirjoitti:
Ukkolan kolumnien tasottomuus, ei mitään uutta auringon alla.
Onneksi et asu Ruotsissa !
Täytyy myöntää, että tämä Marxin uusi tuleminen on kaikessa idioottimaisuudessaan tietyllä tavalla edellisistä kerroista huomattavasti ovelampi ideologia. Ihmiset lähtevät siihen mukaan hyvää tarkoittaen, miettimättä seurauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju ei kauaa elä, koska jonkun sensitiivisyys ei kestä sen olemassaoloa.
Ehtiikö tulla muutama kymmenen peukkua?
Nyt tuli 21! Ihme, ettei ole jo poistettu.
Uussuvaitsevainen ihminen on muuttunut juuri sellaiseksi, jota alkunperin halveksi.
Vierailija kirjoitti:
Uussuvaitsevainen ihminen on muuttunut juuri sellaiseksi, jota alkunperin halveksi.
Eli vihamielisesti kaikkeen erilaisuuteen suhtautuvaa. Joillain muodonmuutos on johtanut lähes fundamentalistiseen maailmankatsomukseen.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy myöntää, että tämä Marxin uusi tuleminen on kaikessa idioottimaisuudessaan tietyllä tavalla edellisistä kerroista huomattavasti ovelampi ideologia. Ihmiset lähtevät siihen mukaan hyvää tarkoittaen, miettimättä seurauksia.
Tarkoitus on hyvä ja sitten puhdasoppisimmat fanaatikot astuvat esiin...