Millainen on tuntemasi Mira?
Kommentit (53)
Juoruileva, ylimielinen itsensäkorostaja.
Järkyttävä kaksinaamainen egoistinen lesbo
Sen on aina pakko laittaa paremmaksi. Jos kertoo tyyliin, että kävin tuossa Helsingissä shoppailemassa tms. tylsää, niin se on heti, että no määpä kävviinki tuolla Kuussa tekemässä hiekkakakkuja. HUOH
Ai järkyttäviä lesboja löytyy useampia?
Maailman paras, minä itse siis ;D
1. Mira on teiniäiti jolla on agressiivinen luonnne. Todella temperamenttinen ollut aina ja omaa vahvasti sosiopaatin piirteitä. Toivon, etten olisi ikinä tuntenutkaan tyyppiä, sillä hän on julmuuden perikuva. Noh, ainakin olen oppinut sen miten paha voi ihminen olla.
2. Mira on narkkari. Mukava luonteeltaan, mutta ei ole luotettava ollut enää aikoihin.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 22:32"]
1. Mira on teiniäiti jolla on agressiivinen luonnne. Todella temperamenttinen ollut aina ja omaa vahvasti sosiopaatin piirteitä. Toivon, etten olisi ikinä tuntenutkaan tyyppiä, sillä hän on julmuuden perikuva. Noh, ainakin olen oppinut sen miten paha voi ihminen olla. 2. Mira on narkkari. Mukava luonteeltaan, mutta ei ole luotettava ollut enää aikoihin.
[/quote]
Hyi...
suosttuja,kauniita ja urheilullisia
Pidettyjä ihmisiä nuo Mirat näköjään... Indeed...
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 21:38"]
Järkyttävä kaksinaamainen egoistinen lesbo.
[/quote]
Tunnetaankohan sama?
Ylpeä joka pitää itseään ja lapsiaan parempina ihmisinä.
Tunnen monta miraa ja yksi niistä on kaksinaamainen petturi ja kiusaaja
Kaksi 70luvulla syntynyttä miraa tiiän. Molemmat wteitä silloin ja edelleen.
Mira on kyllä mahtava emäntä. Tykkään seisoa sen sängyn vieressä öisin ja hengittää raskaasti... T. naapuri
Hiljainen, pienen vauvan äiti. Uskonnollinen, tämä tuli yllätyksenä. Muuten järkevä ihminen.