En ymmärrä ihmisiä, jotka eivät edes yritä toteuttaa unelmiaan.
Tajuan, että elämässä on ehkä pysyviä ja vähemmän pysyviä tilanteita, joissa unelmien toteuttaminen ei välttämättä onnistu. En silti ymmärrä, ettei edes yritetä toimia niin, että unelman toteutuminen olis edes vähän lähempänä. Jos haaveilee maratonin juoksemisesta, voi alkaa lenkkeilemään, vaikka ei olisikaan varaa esim. ilmoittautua juoksukouluun. Jos haaveilee jostain matkasta, voi laatia säästösuunitelman ja ottaa selvää miten voi matkustaa halvalla. Me elämme vaan kerran. Yrittäessään toteuttaa unelmia häviää tuskin mitään, mutta jättäessään yrittämättä voi hävitä paljonkin.
Kommentit (64)
Johtuu siitä että et ymmärrä kuinka hirveitä aikoja ihmiset on joutuneet elämään. Sinä olet tässä se lapsellinen.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 19:58"]Mulle se opetettiin onneksi jo lapsuudenkodissa. Ap (26v.)
[/quote] miten oot unelmiasi toteutellu
Minä haaveilen kirjan kirjoittamisesta ja sen julkaisusta. Valitettavasti minulle ei ole kuitenkaan suotu taitoa kirjoittaa edes välttävästi eikä sitä taitoa saa tarpeeksi hyväksi edes harjoittelemalla.
Mä haaveilen, että joku päivä voisin ottaa sijaislapsia. Mieheni ei vain ole yhtään innostunut asiasta ja tuskin tulee koskaan olemaan. Niinpä sijaisvanhemmuus jää luultavasti vain pelkäksi haaveeksi.