Tähdet tähdet kuka putoaa tänään rap-jaksossa?
Roope tuskin, mutta meinataanko Laura pudottaa ja jäljelle kome jätkää? Voisiko Jarkko tai Waltteri pudota ennen Lauraa?
Kommentit (72)
Voisko vaikuttaa näiden duojen laulaminen rapjakson laatuun? Pitänyt kuitenkin useampaa laulua harjoitella.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 20:32"]Roope ei osaa laulaa, Waltteri kannattelee täysillä tuota duettoa.
[/quote]
Mun korvaa taas enemmän miellyttää Roopen ääni. Ärsytti ihan ku Waltterin ääni kuulu niin paljon kovempaa ku Roopen.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 20:34"]
Toi maria on raskas.
[/quote]
Se vaan sanoo ääneen asiat, joita kaikki ajattelee muttei uskalla sanoa.
"Ei oo takas Baloota,... ei niin vaan siellä takassa on Mowgli ja Bagheera!" Näin lauleli meidän 9 vee :D
Mua ärsyttää Veitolan asenne Roopea kohtaan. Se on kuulemma aina vaan paska, harvoin Veitola on mitään kivaa sille sanonut.
Joku noista äijistä, koska Laura oli tänään paras. Roope tai Ahola saa lähteä.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 20:36"]
Mua ärsyttää Veitolan asenne Roopea kohtaan. Se on kuulemma aina vaan paska, harvoin Veitola on mitään kivaa sille sanonut.
[/quote]
No paskahan se onkin, mutta ei hätää: ei tipu tänään. Sen sijaan Laura tippuu, koska sillä ei ole laajaa fanikuntaa.
Toi Roopen ja Waltterin duetto sai mun korvani vuotamaan verta. Kamalaa kuultavaa niin epävireistä että huhhuh
Roope ulos, sitten Waltteri ja finaaliin Jarkko ja Laura. Laura voittoon!
Ei kuulosta tää toinenkaan duetto hyvältä. Jotenkin äänet ei vaan sovi yhteen, vaikka yksittäin laulavat hyvin.
Kyllä tää vähän epistä on Waltterille ja Roopelle. Räppärin ja oopperalaulajan laulamaa yhdessä pop/rock-biisiä, jossa on vielä erilainen sovitus.
Jarkon ja Lauran duetto oli aivan loistava. Kumpikin otti toisen huomioon eikä laulanut toisen yli, Jarkko olisi voinut tehdä sen, mutta otti Lauran hyvin mukaan. Aika huikeaa.
Liian isosti kailottivat Johanna Kurkelan biisiä, herkkyys katosi mielestäni.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 20:43"]Ei kuulosta tää toinenkaan duetto hyvältä. Jotenkin äänet ei vaan sovi yhteen, vaikka yksittäin laulavat hyvin.
[/quote]
Mun mielestä sopi aivan loistavasti yhteen, kuin päivänsäde ja menninkäinen! Jarkko! <3
Roope ei osaa laulaa, Waltteri kannattelee täysillä tuota duettoa.