Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka paljon pidät yhteyttä vanhempiisi/sisaruksiisi?

Vierailija
26.04.2015 |

Miten ja kuinka usein? Itse soittelen ja näen vanhempiani 1-2 kertaa viikossa, sisarusten kanssa saattaa mennä vuosikin ettei nähdä eikä soitella,  on vain jäänyt tosi vähälle, ei tule käytyä kylässä vaikka eivät kaikki edes kovin kaukana asu. Mulla on 8 sisarusta. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isää näen kerran kuussa tai kahdessa. Äitiä 1-2 kertaa kuussa. Viestittelen kyllä äidin kanssa viikoittain. Siskoa näen pari kertaa kuussa ja viestitellään viikoittain. Veljeä näen ehkä joka toinen kuukausi. Olen 20-vuotias. Muu perhe asuu naapurikaupungissa.

Vierailija
2/5 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa kuussa jutellaan vanhempieni kanssa. Siskojen kanssa viestitellään kerran parissa kuussa. Näin on hyvä. Olen huomannut että jos pidetään tiiviimpää yhteyttää riitaudumme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempien kanssa viestitellään joka viikko (esim. onko jokin tavarani kotona tms, ei siis kuulumisia), siskojen kanssa sanotaan moi kun tulen käymään kotona. Asun siis 300km päässä ja olen 20v, kotona käyn n. kerran kahdessa kuukaudessa. 

Vierailija
4/5 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempiani nään useamman kerran viikossa (keskimäärin varmaan 3) ja lisäksi soitellaan melkein päivittäin. Heidän tapaaminen on lisääntynyt hirmuisesti sen jälkeen kun sain lapsen. Asuteen myös tosi lähekkäin. Ainut sisarukseni -pikkuveljeni- on vasta 18v ja asuu vanhemmillamme joten häntä näen aina kun ollaan heillä ja hänkin sattuu olemaan kotosalla. Muuten emme oikeastaan pidä hänen kanssaan yhteyttä.

Vierailija
5/5 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin kanssa soitellaan joka viikko ja nähdään n. kerran kuussa. Asutaan naapurikaupungeissa. Veljen näen kerran-pari vuodessa, soitellaan n. 4 kertaa vuodessa. En erityisemmin pidä veljestäni. Asutaan aika kaukana toisitamme. Isä on kuollut. N36v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan