Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en pääse yli miehestä! mitä ihmettä teen :(

Vierailija
26.04.2015 |

Tapailin aika pitkään yhtä ihanaa miekkoja mutta juttu kuivui kasaan kun miestä ei ilmeisesti kiinnostanutkaan tarpeeksi.

Nyt mä vatvon ihan koko ajan tätä miestä, mietin missä meni vikaan ja syytä itseäni kun en ollut tarpeeksi kiinnostava. Mun itsetuntokin on mennyt jo ihan palasiksi.

Miten ihmeessä saisin muuta ajateltavaa ja pääsisin tästä miehestä yli? Tuntuu että ihan joka ikinen paikka ja asia muistuttaa siitä,aamulla kun herään mietin ekana sitä jne. Kaikista typerintä on se, että silloin kun treffailtiin en ollut läheskään näin innoissani tuosta miehestä :o

Oon jotenkin ihan sekaisin tästä kaikesta :(
Vertaistukea??

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 16:04"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 15:39"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 15:32"]Ap!
Otat mieheen yhteyttä ja kerrot tunteistasi. Ehdotat tapaamista. Kaikki peliin. Muuten jäät jossittelemaan. Tee se jo tänään.. Mikä on pahinta mitä voi tapahtua?? Saat pakit? :)
[/quote]

Näin kai mun pitäisi tehdä. Mun mielenterveys ja ylpeys ei vaan kestäisi niitä pakkeja :/
[/quote]

Mielenterveys ei kestä? No ei ihmekään että mies anto sulle pakit alunperin. Kukaan ei halua psykobitchiä
[/quote]

Ehkä se mies aiheutti sen romahduksen d44?

Vierailija
2/25 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 14:10"]Jätä se
[/quote]

Oiskin noin helppoa..

Vierailija
4/25 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen x 10 000. Yhdestäkin erosta (poikaystävä) on jo muutama kuukausi ja exä juuri taannoin osoitti taas kerran olevansa kasa paskaa. SILTI ikävöin hyviä hetkiämme ja toivon, että hänkin. Vaikken minä siitä saakaan tietää... Myönnän, olen jotenkin seonnut. Pystyn luetella kuin vettä vain kaiken paskan siitä tyypistä ja silti hyvät hetket saavat minut ikävöimään. Ei ihmistä, vaan tunnetta? En tiedä. Sen tiedän kuitenkin, että eteenpäin kannattaa mennä ihan jo senkin takia, että eka kehu uudelta mieheltä saa mielen sata kertaa paremmaksi. Itse harrastan nettideittailua ja myönnän: harrastan laastarijuttelua. Otan kiintopisteeksi yhden miehen, jonka kanssa juttelen, heitän läppää, saan vähän kehuja, mietin tuleeko tästä jotain vai ei, elän jännityksessä.. ja yhtäkkiä huomaan päässeeni yli entisestä enkä enää edes välitä tavata tätä uutta. Yleensä se ei olisi muutenkaan johtanut vakavaan suhteeseen, koska ikävissään sitä takertuu ekaan, joka kirjoittaa mukavasti. Siinä ei ole aitoa kiinnostusta taustalla. Eikä se edes ole ilkeää, koska erittäin moni mies netissä vain "katselee..."
Tsemppiä! Hyvin pian naurat jo asialle :)

Vierailija
5/25 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, itse olen jättänyt deittailun kun joka kerralla on käynyt miesten kanssa noin. Ei jaksa :D

Vierailija
6/25 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 14:26"]Tiedän tunteen x 10 000. Yhdestäkin erosta (poikaystävä) on jo muutama kuukausi ja exä juuri taannoin osoitti taas kerran olevansa kasa paskaa. SILTI ikävöin hyviä hetkiämme ja toivon, että hänkin. Vaikken minä siitä saakaan tietää... Myönnän, olen jotenkin seonnut. Pystyn luetella kuin vettä vain kaiken paskan siitä tyypistä ja silti hyvät hetket saavat minut ikävöimään. Ei ihmistä, vaan tunnetta? En tiedä. Sen tiedän kuitenkin, että eteenpäin kannattaa mennä ihan jo senkin takia, että eka kehu uudelta mieheltä saa mielen sata kertaa paremmaksi. Itse harrastan nettideittailua ja myönnän: harrastan laastarijuttelua. Otan kiintopisteeksi yhden miehen, jonka kanssa juttelen, heitän läppää, saan vähän kehuja, mietin tuleeko tästä jotain vai ei, elän jännityksessä.. ja yhtäkkiä huomaan päässeeni yli entisestä enkä enää edes välitä tavata tätä uutta. Yleensä se ei olisi muutenkaan johtanut vakavaan suhteeseen, koska ikävissään sitä takertuu ekaan, joka kirjoittaa mukavasti. Siinä ei ole aitoa kiinnostusta taustalla. Eikä se edes ole ilkeää, koska erittäin moni mies netissä vain "katselee..."
Tsemppiä! Hyvin pian naurat jo asialle :)
[/quote]

Kiitos kovasti viestistäsi, helpotti kuulla että joku tietää nämä samat tunteet. Oon yrittäny kans tuota laastarijuttua mutta tuntuu kuin se vain pahentaisi tätä mun oloa. Aina kun uus mies laittaa viestiä toivon että se olisi tämä mun entinen treffimies ja kun en haluaisi ketään muuta kuin tämän entisen miehen.

Mustakin tuntuu että eniten kaipaan juuri sitä tunnetta mikä mulla oli miehen kanssa, en ehkä niinkään sitä itse miestä. Täytyy varmaan kohta hakeutua terapiaan jos tää ei mee ohi!

Vierailija
7/25 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sulla alkaa se mies sekoittumaan unelmiin kun et näe häntä. Kaikki omat kaipauksen tunteet ja puutteet vahvistaa tunnetta. Tuntuu, että mies ratkaisisi ongelmasi ja olisit jotenkin kokonaisempi ihminen. Ei se mies pysty sua auttamaan. Onnettomat ihmiset vaaleanpunaisissa huuruissaan vaan sekoittavat romanttiset fantasiansa ja päänsä tuollaisiksi toivekuviksi. Ymmärrä, että rakkaus vain henkilöityy häneen ja on tässä tapauksessa omaa hulluuttasi. Melkein normaalia hulluutta mutta kuitenkin.

Vierailija
8/25 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 14:46"]Joo sulla alkaa se mies sekoittumaan unelmiin kun et näe häntä. Kaikki omat kaipauksen tunteet ja puutteet vahvistaa tunnetta. Tuntuu, että mies ratkaisisi ongelmasi ja olisit jotenkin kokonaisempi ihminen. Ei se mies pysty sua auttamaan. Onnettomat ihmiset vaaleanpunaisissa huuruissaan vaan sekoittavat romanttiset fantasiansa ja päänsä tuollaisiksi toivekuviksi. Ymmärrä, että rakkaus vain henkilöityy häneen ja on tässä tapauksessa omaa hulluuttasi. Melkein normaalia hulluutta mutta kuitenkin.
[/quote]

TÄMÄ!! Tätä tää minunkin mielestäni juuri on. Mutta miten ihmeessä osaisin tulla takaisin maanpinnalle?

Vierailija
9/25 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikki kokevat joskus tuon. Aika auttaa ja se, kun hankkii muuta ajateltavaa.

Vierailija
10/25 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun elämääsi koittaa oikeita ongelmia, esim. terveyden menettämisen muodossa, olet ainakin hetken miettimästä yhtä tyhjänpäiväistä kolmijalkaista.

Vierailija
11/25 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kertokaa mullekin, että miten ihmeessä siitä unelmoinnista ja tunteiden haave[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 14:48"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 14:46"]Joo sulla alkaa se mies sekoittumaan unelmiin kun et näe häntä. Kaikki omat kaipauksen tunteet ja puutteet vahvistaa tunnetta. Tuntuu, että mies ratkaisisi ongelmasi ja olisit jotenkin kokonaisempi ihminen. Ei se mies pysty sua auttamaan. Onnettomat ihmiset vaaleanpunaisissa huuruissaan vaan sekoittavat romanttiset fantasiansa ja päänsä tuollaisiksi toivekuviksi. Ymmärrä, että rakkaus vain henkilöityy häneen ja on tässä tapauksessa omaa hulluuttasi. Melkein normaalia hulluutta mutta kuitenkin.
[/quote]

TÄMÄ!! Tätä tää minunkin mielestäni juuri on. Mutta miten ihmeessä osaisin tulla takaisin maanpinnalle?

[/quote]
Juu sama täällä. Miten ihmeessä siitä tosiaan pääsee eroon, kun kuukausia olen jo kuvitellut, että nuo tunteet menee aikanaan ohi. Mutta ei ne vaan mene, vaan ihan samanlaisina vellovat kuukaudesta toiseen.

Vierailija
12/25 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu sä oot tyhmä ja keskenkasvuinen akka. Vatvoo jotain miestä joka ei oo uhrannut varmaan yhtäkään ajatusta enää sinuun.

Vierailija
13/25 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon ikää sulla AP? kuullostaa aika demikamalle.

Jaxuhaleja taas.

Hae vertaistukea Instasta.

Vierailija
14/25 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 15:08"]Vittu sä oot tyhmä ja keskenkasvuinen akka. Vatvoo jotain miestä joka ei oo uhrannut varmaan yhtäkään ajatusta enää sinuun.
[/quote]
Minä tiedän lapsellisuuteni. Ja mukava huomata, että olen täällä päätynyt kaltaisteni seuraan.

Vierailija
15/25 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 15:11"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 15:08"]Vittu sä oot tyhmä ja keskenkasvuinen akka. Vatvoo jotain miestä joka ei oo uhrannut varmaan yhtäkään ajatusta enää sinuun.
[/quote]
Minä tiedän lapsellisuuteni. Ja mukava huomata, että olen täällä päätynyt kaltaisteni seuraan.
[/quote]

Kopioi nyt vielä vähän enemmän muiden sanomisia .

Vierailija
16/25 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailit miekkoja? Vitsi vitsi.. Mistä sait tietää ettei sitä enää kiinnostanut?

Vierailija
17/25 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 15:10"]Paljon ikää sulla AP? kuullostaa aika demikamalle.

Jaxuhaleja taas.

[/quote]

Instasta? Tiedätkö mikä insta on?

Vierailija
18/25 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap!
Otat mieheen yhteyttä ja kerrot tunteistasi. Ehdotat tapaamista. Kaikki peliin. Muuten jäät jossittelemaan. Tee se jo tänään.. Mikä on pahinta mitä voi tapahtua?? Saat pakit? :)

Vierailija
19/25 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 15:10"]Paljon ikää sulla AP? kuullostaa aika demikamalle.

Jaxuhaleja taas.

[/quote]

No oon ainaki sua nuorempi!!! Mokoma vanha muori xDdd

Vierailija
20/25 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 15:32"]Ap!
[/quote]

Näin kai mun pitäisi tehdä. Mun mielenterveys ja ylpeys ei vaan kestäisi niitä pakkeja :/