Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eturauhashierontaa omin avuin….

Vierailija
26.04.2015 |

Olen kiinnostunut eturauhashieronnasta mutta koska vaimo ei ole oikein syttynyt tähän olen yrittänyt tulla toimeen omin konstein. Olisi mielenkiintoista kuulla muiden kokemuksia asiasta, varsinkin vasta-alkajien kuten minä. Mitä käytätte apuvälineenä? Mikä tuntuu parhaalta, mikä saa helpoimmin rauhasen tyhjenemään yms....Itse olen koittanut sormin, vaimon dildolla, parilla ihan tähän tarkoitukseen tehdyllä vibraattorilla, yms. Kaikkein parhaimmalta on tuntunut tavallinen talouspaperirullan teline, siis sellainen suora puutappi! Kaikki tärisevät vekottimet vaan tuntuvat puuduttavan paikat ja eivät tunnu hyvältä. Koskaan en ole vielä saanut aikaan täydellistä tyhjenemistä mutta touhutippoja kyllä ihan helpolla ja joskus runsaastikin. Tämä ei sitten ollut mikään pvovo vaan toivon ihan asiallisia vastauksia. M45

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku käyrä siiihen tarkoitettu väline olisi paras ja kunnolla liukkaria. Kädet on varmaan ihan hyvät. Itse välillä hieman kokeilin dildolla ja suosittelisin sellaista ohuempaa aluksi. Oma peppu nimittäin hieman revähti tuossa ja se ei oikein peräpukamien kanssa ole hyvä yhdistelmä. On nimittäin sitten välillä tavallinen kukkakimppu perseessä, jos kunnolla ponnistaa. Onneksi tuo näyttää puolen vuoden rauhoituksen jälken jo palailevan omiin mittoihinsa.

Itse keskityn tästälähtien muiden peppuihin vaikka piparilla pärjään jo mainiosti. Voitelua ja varovaisuutta on aina hyvä käyttää, kun esineitä ja kehoa käytetään vääriin tarkoituksiin.

Vierailija
2/3 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiva hieroja osaa sen homman paremmin kuin joku apuväline. M/ 24

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 09:48"]

Sopiva hieroja osaa sen homman paremmin kuin joku apuväline. M/ 24

[/quote]

Olen kyllä kokeillut sitäkin mutta näin ukkomiehenä se tuntui vähän väärältä ja nautintokin jäi puolinaiseksi. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi