Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isäksi ensi kertaa nelikymppisenä. Puolesta, vastaan?

Vierailija
26.04.2015 |

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion tehdä lapsia vasta nelikymppisenä aikuisena miehenä. 

Tahdon ensin nauttia nuoruudestani ja nähdä maailmaa. Enkä usko edes olevani valmis henkisesti aiemmin. 

Vierailija
42/52 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 on hyvä ikä tulla isäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen useamman 38-42 v isäksi tulleen ja poikkeuksetta heillä on terveitä lapsia. He jaksavat keskittyä ensisijaisesti perhearkeen ja viettävät paljon aikaa lastensa kanssa. Läsnäolo on huikeaa verrattuna moniin nuorempiin, joille kaverit ja viihde menee edelle. Tietysti nämäkin ovat yksilökysymyksiä.

Vierailija
44/52 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on se etu, että lapset voi tehdä sitten kun oikeasti haluaa

Vierailija
45/52 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse nelivitonen ja nuorinkin lapsi jo 16v. Olen todella iloinen että meillä hankittiin lapset ajoissa, alle kolmekymppisinä. Sääliksi käy ikäiseni ja jopa yli 50 vuotiaat kaverit joilla on vaippaikäisiä lapsia. Kyllä sitä jaksoi nuorempana paljon paremmin yövalmoset sun muut sellaiset. Moni näistä vanhemmista isisistä on toisella kieroksella ja heillä on nuorempit vaimo joka kantaa vastuun lapsesta kun pappa ei oikein enää jaksa.

Vierailija
46/52 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi hyvä ikä. Nuoruuden juoksut on juostu ja elämään osaa suhtautua jo rennommin. Lapset pitää nuorekkaana ja itsestään kannattaa pitää huolta. On todella paljon eroa 40-vuotiaissa. Mun ikää ei kukaan usko, vaikka olen kohta 40 ja pienen tytön äiti. Ihan parasta aikaa elämässäni:)

Vierailija
47/52 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 14:02"]

Olen itse nelivitonen ja nuorinkin lapsi jo 16v. Olen todella iloinen että meillä hankittiin lapset ajoissa, alle kolmekymppisinä. Sääliksi käy ikäiseni ja jopa yli 50 vuotiaat kaverit joilla on vaippaikäisiä lapsia. Kyllä sitä jaksoi nuorempana paljon paremmin yövalmoset sun muut sellaiset. Moni näistä vanhemmista isisistä on toisella kieroksella ja heillä on nuorempit vaimo joka kantaa vastuun lapsesta kun pappa ei oikein enää jaksa.

[/quote]

Höpöjä. 

Miehen unentarve vähenee iän myötä. "Papat" nukkuvat enää hyvin vähän. 

Ei tää, femakko-kulta, nyt oikein lähde. Mitäpä jos antaisit kaikkien elää omaa elämäänsä ja lisääntyä silloin kun se heille itselleen sopii. Sinä kun et voi ihmisten elämäntilanteista sun muusta tietää yhtään mitään. 

Vierailija
48/52 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 14:02"]

[/quote]

Toisella kierroksella olijat ovat aivan oma rotunsa.

Vierailija
49/52 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
50/52 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme 40+ pariskunta, jolla vaippaikäisiä. Kuulkaa, kyllä jokainen lapsi jossakin vaiheessa häpeää vanhempiaan oli ne sitten nuoria tai vanhoja. Ei sen pelossa kannata jättää mitään tekemättä. 

Vierailija
51/52 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereistani heillä joilla oli vanhat vanhemmat, oli vaikeaa lapsena mutta yllättäen suhteellisen helppoa teini-iässä ja nuorena. Sen sijaan nuorten tai normaali-ikäisten vanhempien lapsilla näytti olevan joskus ongelmia aikuistuessa. Varmaan siksi kun heidän vanhempansa kipuilivat oman keski-ikäisyytensä kanssa samaan aikaan? Joissakin tapauksissa vanhemmat yrittivät jopa kaveerata tai kilpailla omien parikymppistensä kanssa... se oli karmeaa kaikkien kannalta. Vanhat vanhemmat ottivat siinä vaiheessa jo rauhallisesti ja ymmärsivät paremmin jälkikasvunsa kuohuntaa.

Vierailija
52/52 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.