Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Värisyttävimmät leffarakkaudet!

Vierailija
26.04.2015 |

Puhutaanpa hiukan rakkaudesta ❤

Mikä on mielestäsi värisyttävin valkokankaan rakkausviritelmä ja miksi? Kerro vielä ikäsi.

Olen itse 35v, mutta sydämeltäni kuin teinityttö :). Ihanin, vetoavin ja maatakaatavin rakkaus on omasta mielestäni Vampyyripäiväkirjojen (tiedän, teinisarja) Klausin rakkaus Carolineen. Se periksiantamaton, aseistariisuva, anteeksiantava ja houkutteleva rakkaus, joka ojennetaan kuin tarjottimella vaikka C siitä aina tylysti kieltäytyykin. Charmia tosin lisää tolkuttoman ihana brittiaksentti ja komea vino hymy.

Olen itse parisuhteissani aina ollut se joka hakisi oikeasti sen kuun taivaalta ja joutunut useasti huomaamaan, että vastapuoli, jos ei nyt käytä suoranaisesti hyväkseen, niin alkaa kuitenkin pitää sitä etuoikeutenaan kuitenkaan palauttamatta tekoja koskaan millään lailla takaisin. En ole tavannut yhtäkään pitkäjänteistä miestä, jolla olisi tavoittelemansa naisen suhteen sitkeyttä, suunnitelmallisuutta ja asennetta että haluan sinut niin paljon, että jaksan odottaa. Miehet ovat suuri osa mielestäni hedoinisteja joiden täytyy saada haluamansa heti ja helpoimmalla tavalla. Ja sitten vielä puhutaan muka metsästysvietistä, ettei saa olla helppo. Hah, kyllä urbaani mies haluaa vaan "metsästää" sitä vakuumiin pakattua valmislihaa sen sijaan että makaisi päivätolkulla pusikossa tarkkailemassa kauristaan ja sen käyttäytymistä napatakseen lihan lopulta itselleen.

Onneksi on nämä leffarakkaudet niin pääsee aina välillä pakenemaan mikä mikä maahan elämän todellisia realiteettejä.

Mites teidän muiden leffarakkaudet? Millainen rakkaus sytyttää sinut?

Kommentit (165)

Vierailija
61/165 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erich Segal: Love Story. Itken joka kerta.

Vierailija
62/165 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama suosikki onkin jo tullut: Leaving Las Vegas, Ylpeys ja ennakkoluulo (siis versio jossa Colin Firth ja Jennifer Ehle), Englantilainen potilas, Minun Afrikkani. Tykkäsin myös leffasta Rakastunut Shakespeare, jossa pääosissa Joseph Fiennes ja Gwyneth Paltrow. Shakespeare rakastuu rikkaaseen tyttöön joka on luvattu toiselle miehelle. Tytöllä palava halu päästä näyttelemään ja siksi pukeutuu mieheksi. Tästä kielletystä rakkaudesta S saa inspiraation näytelmään Romeo ja Julia. N 38

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/165 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vastaa: Loisto (The Shine)

Vierailija
64/165 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummitus ja Christine Oopperan Kummituksessa :) mies, eli kummitus on rujo kellarin asukki joka rakastuu kauniiseen Christineen. Christinekin kiinnostuu kummituksesta ...

Vierailija
65/165 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 21:58"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 21:37"]

Häjyt - elokuvasta Antti ja Paula. Uskovainen Paula ei voi vastustaa rikollista Anttia. "Jumala anna minulle voimaa vastustaa tätä kiusausta!" ja kun tunnelma vaan tiivistyy, toteaa hän : "Ei antanu Jumala nyt voimia.." ;)

[/quote]

Ah, tämä. Ja ne katseet siellä tanssilattialla kun he viimein antautuvat toistensa käsivarsille. Antti valitsee rakkauden, kun taas Jussi valitsee toisen tien. Niin hieno leffa kaiken kaikkiaan!
[/quote]

Oli siinä Jussillakin hetkensä kun Sari Havaksen esittämä Antin sisko tuli ja otti ;)

Vierailija
66/165 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vastaa edelleen:  Varjoja paratiisissa, Aki Kaurismäen ohjaama elokuva.

Vierailija
67/165 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amelie ja Nino. Tahrattoman mielen Joel ja Clementine. Ikä 35.

Vierailija
68/165 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä vaan tykkään Twilightista. Joo, oon teini :D N34

Vierailija
69/165 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeinen moikaani oli hyvä, monen muun ohessa!! minun Afrikkani, Sumujen silta, ,,,

lets talk about love, baby lets talk about you and me, me and you. lets talk about all the good things all the bad things. lets tak about love. baby.

pidätkö todella siitä miehestä, nin pljon että uskallat lähestyä häntä konkreettisesti, eikä vain matkan päästä? tämä on todella tärkeää, eikä vain tärkeää.

Vierailija
70/165 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hölmö, hullu rakkaus" en yleensä välitä romanttisista komedioista mutta oli suloinen ja hauska!
"Kaksin karkuteillä" aah täydellinen rakkaustarina, itken lopussa joka kerta.
"The Deep Blue Sea" sopivan synkkä ja dramaattinen
"Submarine" niin ihana
"Austenland" hauska ja kevyt hömppä mutta silti kiinnostava varsinki jos olet Austen-fani mistä pääsemmekin..
"Ylpeys ja ennakkoluulo" tämä se ei katsomalla kulu, puhun myös siis tästä minisarjaversiosta, niin ihana. Vaikka pidän paljon myös Keira Knightleyn ja Matthew Macfadyenin versiosta!

Vierailija
71/165 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

La strada.

Vierailija
72/165 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remembet me

Vierailija
73/165 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkkarin puolelta Jälkiä jättämättä -sarjan rikosetsivät Sarah Linden ja Stephen Holder. Joel Kinnamanin esittämä Holder on kertakaikkiaan niin lutunen... ja Mireille Enosin takakireä Linden ei tajua miehen rakkauden määrää ja syvyyttä. Tekisi mieli komentaa ne pehkuihin peuhaamaan kunnolla ekajaksosta alkaen, johan takikireys hellittäisi ja rikokset ratkeaisivat siinä sivussa! :-)

Vierailija
74/165 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 17:19"]Harmi, kun en muista tän leffan nimeä, muistaisko joku. Leffassa kaksi nuorta, poika pahis ja tyttö hyvis. Tutustuvat koulussa. Pojan rakkaus tyttöön muuttaa pojan. Sitten käy ilmi, että tytöllä on syöpä. Poika silti kosii tyttöä. Ehtivät olla naimisissa kaksi vuotta ja sitten tyttö kuoli. Mä itkin ihan hulluna. Please muistakaa joku tän leffan nimi!!!
[/quote]
Love story?

Vierailija
75/165 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Walking Deadin Daryl Dixon ja Carol Peletier. Kaksi elämän haavoittamaa ihmistä etsimässä toisistaan lohtua ja lämpöä, oih!

Vierailija
76/165 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Winter's Tale.
Mies murtautuu taloon jonka luulee olevan tyhjänä. Talossa onkin nainen, johon murtovaras rakastuu. Mutta nainen on kuolemansairas... Tarinapomppii eri aikakausilla. Ihana Colin Farrel johon "ihastuin" tämän elokuvan myötä <3

Vierailija
77/165 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pidän käytännössä vain onnettomista rakkaustarinoista. Parhaina tulevat mieleen Eternal Sunshine of the Spotless Mind, jossa fiilis menee koko ajan surumielisemmäksi kun päähenkilön muistoissa edetään suhteen loppumiseen liittyvistä ikävistä asioista kohti onnellisia asioita ja hän tajuaa, ettei haluakaan pyyhkiä niitä mielestään. Toinen loistava oli Adelen elämä Osat 1 ja 2, jossa rakastumisen ja suhteen loppumisen kuvaus tuntui yksinkertaisesti peräkkäin ilahduttavan ja tuskallisen autenttiselta.

Erikoismaininnan ansaitsee Amelie, jossa leffan rakkaustarina ei ollut hirveän sykähdyttävä mutta melko lailla itse rakastuin päähenkilöön.

Mies, 33v

Vierailija
78/165 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monster's Ball, Hank ja Leticia

Vierailija
79/165 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä myös muutamia suuria tv-sarja romansseja mitä tulee äkkiä mieleeni, jotka sykähdyttäneet ...
- Greyn Anatomian Izzien ja Dennyn tarina ....
- L-koodin Shane ja Carmen
- Outlander Claire and Jamie (onneksi tätä tarinaa tulossa koko ajan lisää)
- Togetherness Tina ja Alex (uusi sarja, suosittelen jos ette ole vielä tutustuneet!!)

Vierailija
80/165 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä hömppää: Terrakottasotilas. Siis aivot nurkkaan ja vollottamaan kuinka nämä kaksi - vahva soturi ja kaunis ja hauras (vähän hömppä) neito - eivät saa toisiaan tässä eivätkä seuraavassakaan elämässä... Mutta loppu antaa toivoa, mutta eipä pilata sitä.

Greenaway: Kokki Varas Vaimo ja Rakastaja. Tarina on mitä on, mutta kohtaus missä Georgina puhuu Richardin kanssa keittiössä on pätkä, jonka kelasin VHS:llä melkein puhki. Jollei kukaan tiedä rakkaudesta, niin onko sitä ollutkaan? Viisi nenäliinaa.

Nainen, 40v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän