Värisyttävimmät leffarakkaudet!
Puhutaanpa hiukan rakkaudesta ❤
Mikä on mielestäsi värisyttävin valkokankaan rakkausviritelmä ja miksi? Kerro vielä ikäsi.
Olen itse 35v, mutta sydämeltäni kuin teinityttö :). Ihanin, vetoavin ja maatakaatavin rakkaus on omasta mielestäni Vampyyripäiväkirjojen (tiedän, teinisarja) Klausin rakkaus Carolineen. Se periksiantamaton, aseistariisuva, anteeksiantava ja houkutteleva rakkaus, joka ojennetaan kuin tarjottimella vaikka C siitä aina tylysti kieltäytyykin. Charmia tosin lisää tolkuttoman ihana brittiaksentti ja komea vino hymy.
Olen itse parisuhteissani aina ollut se joka hakisi oikeasti sen kuun taivaalta ja joutunut useasti huomaamaan, että vastapuoli, jos ei nyt käytä suoranaisesti hyväkseen, niin alkaa kuitenkin pitää sitä etuoikeutenaan kuitenkaan palauttamatta tekoja koskaan millään lailla takaisin. En ole tavannut yhtäkään pitkäjänteistä miestä, jolla olisi tavoittelemansa naisen suhteen sitkeyttä, suunnitelmallisuutta ja asennetta että haluan sinut niin paljon, että jaksan odottaa. Miehet ovat suuri osa mielestäni hedoinisteja joiden täytyy saada haluamansa heti ja helpoimmalla tavalla. Ja sitten vielä puhutaan muka metsästysvietistä, ettei saa olla helppo. Hah, kyllä urbaani mies haluaa vaan "metsästää" sitä vakuumiin pakattua valmislihaa sen sijaan että makaisi päivätolkulla pusikossa tarkkailemassa kauristaan ja sen käyttäytymistä napatakseen lihan lopulta itselleen.
Onneksi on nämä leffarakkaudet niin pääsee aina välillä pakenemaan mikä mikä maahan elämän todellisia realiteettejä.
Mites teidän muiden leffarakkaudet? Millainen rakkaus sytyttää sinut?
Kommentit (165)
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 21:29"]Tom Cruise kun nyt otettiin esiin niin Mission Impossible 3 ja siinä rakkaustarina ja tietenkin vaaralliset juonenkäänteet. Thandie Newton esittää Tompan rakkauden kohdetta ja ne katseet .. Ahhh!!!
[/quote]
Anteeksi siis MI 2 eikä kolmonen.
Dirty Dancing.
Lomahotellin työntekijä ja kuuma pakkaus Johnny Castle rakastuu lomailevan ja rikkaan perheen Baby Housemaniin. Baby haluaa irrottautua konservatiivisesta roolistaan ja pyytää Johnnya opettamaan hänet tanssimaan. Elokuvan loppukohtaus on legendaarinen. "Nobody puts Baby in the corner!"
:)
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 21:18"]
Sori laitan kirjan, mutta Turhuuden turuilla. Aivan sairaan itkettävän ihana rakkaus. Tästä on elokuvakin, mutta en ole halunnut katsoa, tuskin vetää vertoja.
Leffa One Day. Aivan ihana.
[/quote]
One Day on kyllä kirjana paljon parempi.
Thandie Newtonista tuli mieleen tietysti hänen esittämä hahmo Star Trekissä (nimi?) ja Spock!
Niiden suhde on jotenkin ihana, kun se Spock on sellainen puupökkelö, joka se on!
Häjyt - elokuvasta Antti ja Paula.
Uskovainen Paula ei voi vastustaa rikollista Anttia.
"Jumala anna minulle voimaa vastustaa tätä kiusausta!" ja kun tunnelma vaan tiivistyy, toteaa hän : "Ei antanu Jumala nyt voimia.." ;)
Meri sisälläni. Javier Bardem esittää neliraajahalvaantunutta miestä joka haluaa kuolla. Sitten hän tapaa naisen
Värisyttävintä mulle leffoissa ja tv-sarjoissa on unresolved sexual tension, eli se kun pari on toisistaan kiinnostunut mutta kumpikaan ei myönnä tunteitaan toiselle. Näitä pareja on varsinkin telkkusarjoissa paljon, Bonesin Booth ja Bones, True Bloodissa Sookie ja Eric, X-filesin Mulder ja Scully, Ylpeys ja Ennakkoluulo mr Darcy ja Elizabeth, Deadwoodissa Alma ja sheriffi Seth, Klaus ja Caroline Vampyyripäiväkirjoissa, Villin Pohjolan Maggie ja Joel...
Notting Hill. Ihana, olen katsonut tämän monia kertoja ja jännitän joka kerta päätyykö pari yhteen. Lehdistötilaisuus on paras jossa Anna pyytää erästä toimittajaa toistamaan kysymyksen. Rakastan tätä leffaa ja sen tunnelmaa ♥
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 21:45"]Värisyttävintä mulle leffoissa ja tv-sarjoissa on unresolved sexual tension, eli se kun pari on toisistaan kiinnostunut mutta kumpikaan ei myönnä tunteitaan toiselle. Näitä pareja on varsinkin telkkusarjoissa paljon, Bonesin Booth ja Bones, True Bloodissa Sookie ja Eric, X-filesin Mulder ja Scully, Ylpeys ja Ennakkoluulo mr Darcy ja Elizabeth, Deadwoodissa Alma ja sheriffi Seth, Klaus ja Caroline Vampyyripäiväkirjoissa, Villin Pohjolan Maggie ja Joel...
[/quote]
Samaa mieltä. Tarina ei myöskään saa edetä liian nopeasti, jännitettä pitää olla pitkään ;)
Humiseva harju. Se missä näyttelee Ralph Fiennes ja Juliette Binoche.
Veren vankien Lestat ja Louis. Eikös se nyt selvästi ole rakkaustarina? :)
The Vow.
Nainen menettää muistinsa auto-onnettomuudessa ja Channing Tatumin esittämä aviomies yrittää saada muistamaan heidän rakkaustarinan jne. mutta mies on ihan vieras naiselle ja naisen perhekin jotenkin vastustaa .. Tosi koskettava ja perustuu tositapahtumiin.
Mies vastaa: Berliinin taivaan alla. Erilainen, erittäin hyvä elokuva.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 21:37"]
Häjyt - elokuvasta Antti ja Paula. Uskovainen Paula ei voi vastustaa rikollista Anttia. "Jumala anna minulle voimaa vastustaa tätä kiusausta!" ja kun tunnelma vaan tiivistyy, toteaa hän : "Ei antanu Jumala nyt voimia.." ;)
[/quote]
Ah, tämä. Ja ne katseet siellä tanssilattialla kun he viimein antautuvat toistensa käsivarsille. Antti valitsee rakkauden, kun taas Jussi valitsee toisen tien. Niin hieno leffa kaiken kaikkiaan!
Hiipivä tiikeri piilotettu lohikäärme
Buffy ja Spike (no sarja, mut kuitenkin..) Spike on niin väärinkohdeltu sarjassa! Angel sitä ja Angel tätä.. huoh!
Holiday ja siinä Jack Blackin ja Kate Winsletin roolihahmot. En ollut oikein tykännyt Jack Blackista ennen tuota leffaa, mutta oli tuossa leffassa niin ihana, että nyt tykkään!
Sovitus. Keira Knightley ja James McAvoy. McAvoy tosi hyvä, Knightley samanlainen kuin aina. Jo tarinan alussa lähtökohdat huonot ja eivät saa toisiaan. Vähän samanlainen fiilis kuin Englantilaisessa potilaassa.