Värisyttävimmät leffarakkaudet!
Puhutaanpa hiukan rakkaudesta ❤
Mikä on mielestäsi värisyttävin valkokankaan rakkausviritelmä ja miksi? Kerro vielä ikäsi.
Olen itse 35v, mutta sydämeltäni kuin teinityttö :). Ihanin, vetoavin ja maatakaatavin rakkaus on omasta mielestäni Vampyyripäiväkirjojen (tiedän, teinisarja) Klausin rakkaus Carolineen. Se periksiantamaton, aseistariisuva, anteeksiantava ja houkutteleva rakkaus, joka ojennetaan kuin tarjottimella vaikka C siitä aina tylysti kieltäytyykin. Charmia tosin lisää tolkuttoman ihana brittiaksentti ja komea vino hymy.
Olen itse parisuhteissani aina ollut se joka hakisi oikeasti sen kuun taivaalta ja joutunut useasti huomaamaan, että vastapuoli, jos ei nyt käytä suoranaisesti hyväkseen, niin alkaa kuitenkin pitää sitä etuoikeutenaan kuitenkaan palauttamatta tekoja koskaan millään lailla takaisin. En ole tavannut yhtäkään pitkäjänteistä miestä, jolla olisi tavoittelemansa naisen suhteen sitkeyttä, suunnitelmallisuutta ja asennetta että haluan sinut niin paljon, että jaksan odottaa. Miehet ovat suuri osa mielestäni hedoinisteja joiden täytyy saada haluamansa heti ja helpoimmalla tavalla. Ja sitten vielä puhutaan muka metsästysvietistä, ettei saa olla helppo. Hah, kyllä urbaani mies haluaa vaan "metsästää" sitä vakuumiin pakattua valmislihaa sen sijaan että makaisi päivätolkulla pusikossa tarkkailemassa kauristaan ja sen käyttäytymistä napatakseen lihan lopulta itselleen.
Onneksi on nämä leffarakkaudet niin pääsee aina välillä pakenemaan mikä mikä maahan elämän todellisia realiteettejä.
Mites teidän muiden leffarakkaudet? Millainen rakkaus sytyttää sinut?
Kommentit (165)
Vampyyrielokuvista Veren jano on yksi suosikeistani, muuten hiljaiset sillat napsahtaa aika lujaa tälläiseen vanhempaan mammaan. Valheet ja viettelijät on myös hieno elokuva, koska John Malkovitch.
Mä tykkäsin Viimeinen Mohikaani-elokuvan Uncasin ja Alicen rakkaustarinasta. Siihen viitataan hyvin hienovaraisesti ja heillä ei ole yhteisiä kohtauksiakaan kuin muutama, mutta siksi se onkin niin ihana. Klaus ja Caroline on myös minusta aivan herkullinen pari. Walking Deadin Daryl ja Beth oli kanssa ihana, mutta samalla lailla kuin tuo Uncasin ja Alicen tarina se loppui ennen kuin kunnolla alkoikaan :(
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 12:19"]
Mä tykkäsin Viimeinen Mohikaani-elokuvan Uncasin ja Alicen rakkaustarinasta. Siihen viitataan hyvin hienovaraisesti ja heillä ei ole yhteisiä kohtauksiakaan kuin muutama, mutta siksi se onkin niin ihana. Klaus ja Caroline on myös minusta aivan herkullinen pari. Walking Deadin Daryl ja Beth oli kanssa ihana, mutta samalla lailla kuin tuo Uncasin ja Alicen tarina se loppui ennen kuin kunnolla alkoikaan :(
[/quote]
Niin ja olen 36-vuotias.
Voiko Ylpeyttä ja ennakkoluuloa ylittää?
Tuulen viemää elokuva, oih.