Värisyttävimmät leffarakkaudet!
Puhutaanpa hiukan rakkaudesta ❤
Mikä on mielestäsi värisyttävin valkokankaan rakkausviritelmä ja miksi? Kerro vielä ikäsi.
Olen itse 35v, mutta sydämeltäni kuin teinityttö :). Ihanin, vetoavin ja maatakaatavin rakkaus on omasta mielestäni Vampyyripäiväkirjojen (tiedän, teinisarja) Klausin rakkaus Carolineen. Se periksiantamaton, aseistariisuva, anteeksiantava ja houkutteleva rakkaus, joka ojennetaan kuin tarjottimella vaikka C siitä aina tylysti kieltäytyykin. Charmia tosin lisää tolkuttoman ihana brittiaksentti ja komea vino hymy.
Olen itse parisuhteissani aina ollut se joka hakisi oikeasti sen kuun taivaalta ja joutunut useasti huomaamaan, että vastapuoli, jos ei nyt käytä suoranaisesti hyväkseen, niin alkaa kuitenkin pitää sitä etuoikeutenaan kuitenkaan palauttamatta tekoja koskaan millään lailla takaisin. En ole tavannut yhtäkään pitkäjänteistä miestä, jolla olisi tavoittelemansa naisen suhteen sitkeyttä, suunnitelmallisuutta ja asennetta että haluan sinut niin paljon, että jaksan odottaa. Miehet ovat suuri osa mielestäni hedoinisteja joiden täytyy saada haluamansa heti ja helpoimmalla tavalla. Ja sitten vielä puhutaan muka metsästysvietistä, ettei saa olla helppo. Hah, kyllä urbaani mies haluaa vaan "metsästää" sitä vakuumiin pakattua valmislihaa sen sijaan että makaisi päivätolkulla pusikossa tarkkailemassa kauristaan ja sen käyttäytymistä napatakseen lihan lopulta itselleen.
Onneksi on nämä leffarakkaudet niin pääsee aina välillä pakenemaan mikä mikä maahan elämän todellisia realiteettejä.
Mites teidän muiden leffarakkaudet? Millainen rakkaus sytyttää sinut?
Kommentit (165)
1. La Vita é Bella. Tätä ei voi ilman nessuja katsoa... "Antakaa minunkin nousta junaan." ja "Äiti, me voitimme." avaavat kyynelkanavat joka kerta. Että saisikin joskus rakastaa niin, edes kerran elämässä.
2. A Roman Holiday. Ai ai ai, se loppukohtaus... Se tunnelma ja jännite. Ei voi sanoin kuvailla.
3. Never Been Kissed. Höpsö high school -komedia, mutta Michael Vartan on niin täydellinen ihastuessaan.
HER.
Mies rakastuu tietokoneeseensa. Siis tietokoneessa olevaan "naiseen" joka juttelee hänelle jne. Hieman erikoinen rakkaustarina siis mutta tosi hyvä. Sijoittuu tulevaisuuteen.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 21:10"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 21:07"]Carrie ja mr Big
[/quote]
Carrie oli idiootti kun ei ottanut Aidania :)
[/quote]
Big on ihana!
Anteeksi nyt tulee taas kirja (ne jotenkin vaikuttaa minuun syvemmin), mutta Runotyttö ja Teddy.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 21:16"]Dracula <33
[/quote]
Jonathan Rhys Myersin esittämänä iiiiihana rakkaustarina. Tuli vähän aikaa sitten televisiosta!
Sori laitan kirjan, mutta Turhuuden turuilla. Aivan sairaan itkettävän ihana rakkaus. Tästä on elokuvakin, mutta en ole halunnut katsoa, tuskin vetää vertoja.
Leffa One Day. Aivan ihana.
Hiljaiset sillat kirjana vielä parempi, samoin Hevoskuiskaaja- kirja on todella koskettava monin tavoin.
Minun afrikkani, englantilainen potilas ja becoming jane. Keira Knightleyn esittämä Jane Austen ja James McAvonin täyttymätön rakkaus saa itkemään hillittömästi.
Ps. I love you
Tähtiin kirjoitettu virhe
Ghost
Gladiator
Ja Cry Baby ;)
Mies vastaa: Pont Neufin rakastavaiset
Tästä on varmaan moni eri mieltä, mutta minun valintani on Vanilla Sky ja siinä Tom Cruisen ja Penelope Cruzin hahmot (olisiko ollut David ja Sofia). Jo ekasta kerrasta lumouduin siitä käsinkosketeltavasta jännitteestä mikä näiden kahden välillä kohtauksissa oli - ja myöhemmin luin että olivat oikeasti rakastuneet kuvauksissa ja Tomin liitto Nicole Kidmanin kanssa ajautui karille samoihin aikoihin :(
Mutta ihaninta tuossa leffassa on se niin aidon tuntuinen rakkaus näiden kahden välillä, ja tietysti vielä traaginen loppu kun eivät saaneet toisiaan. Annettiin ymmärtää että saavat mutta se olikin Tomin "unta".
Jos leffa ei iske niin katsokaa traileri tai elokuvan loppukohtaus youtubesta.
Mietin, laitanko Forrest Gumpin. Jenny kun ei arvosta.
Sam & Molly Ghost - näkymätön rakkaus elokuvassa. Ihana ihana ihana ... !!
Eli mies kuolee ja palaa "haamuna" suojelemaan naistansa. Nainen vaistoaa miehen läsnäolon ja rakkauden...
Mielenkiintoista, että niin suuri osa suosikeistanne kuvaa suhteita, joissa toinen osapuoli on narsistinen ja kohtelee toista kuin paskaa. Esimerkiksi Carrien Big, Tuulen viemään Scarlett, ja Ylpeys ja ennakkoluulon Darcy ovat kaikki tyylipuhtaita narskuja, kun asiaa katsoo sellaisen ihmisen silmin, joka on joskus joutunut narsistin hurmaamisen kohteeksi. Täydellisen itsekkäitä, ilkeitä, kylmiä ja välinpitämättömiä, paitsi silloin kun haluavat tehdä sen vaikutuksensa.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 21:24"]Tästä on varmaan moni eri mieltä, mutta minun valintani on Vanilla Sky ja siinä Tom Cruisen ja Penelope Cruzin hahmot (olisiko ollut David ja Sofia). Jo ekasta kerrasta lumouduin siitä käsinkosketeltavasta jännitteestä mikä näiden kahden välillä kohtauksissa oli - ja myöhemmin luin että olivat oikeasti rakastuneet kuvauksissa ja Tomin liitto Nicole Kidmanin kanssa ajautui karille samoihin aikoihin :(
Mutta ihaninta tuossa leffassa on se niin aidon tuntuinen rakkaus näiden kahden välillä, ja tietysti vielä traaginen loppu kun eivät saaneet toisiaan. Annettiin ymmärtää että saavat mutta se olikin Tomin "unta".
Jos leffa ei iske niin katsokaa traileri tai elokuvan loppukohtaus youtubesta.
[/quote]
Katsoin tämän vähän aikaa sitten. Oli parempi kuin muistinkaan ja samat ajatukset heräsi... Hyvä leffa! Tomppa on ihana!
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 07:20"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 00:19"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 21:00"] [quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 12:41"]Ylpeys ja ennakkoluulo ilman muuta. Jaksan katsoa sen aina uudelleen ja aina se vaikuttaa samalla tavalla. [/quote] Tästä innostuneena katsoin sen juuri. Sellaisen version missä Keira Knightley oli pääosassa. Oli ihan kiva, mutta mikä se versio on jossa iiiihana Colin Firth? Tai ainakin olen luullut että hän esittää Mr Darcya jossain? [/quote] Colin Firth ja Jennifer Beale ovat paras Mr Darcy-Elizabeth -pari. Oli BBCn televisiosarja. Keira Knightley otaas li mielestäni karismaton ja hänen ja Darcyn välillä ei ollut minkäänlaista jännitettä. [/quote] Mun mielestä taas oli jännitettä... Varsinkin vesisade-kohtauksessa :) kun Lizzie juoksee pois ja Darcy seuraa perässä. Riitelevät ja koko ajan lähestyvät toisiaan. Sitten hiljaisuus ja katsoja odottaa että NYT mutta Darcy kääntyykin pois. [/quote]
McFadyen osaa ilmaista hienovaraisesti kasvoillaan tunnetta, vaan ei Knightley.
Tom Cruise kun nyt otettiin esiin niin Mission Impossible 3 ja siinä rakkaustarina ja tietenkin vaaralliset juonenkäänteet. Thandie Newton esittää Tompan rakkauden kohdetta ja ne katseet .. Ahhh!!!
Paljon ihania rakkaustarinoita. :) Hiljaiset sillat ja englantilainen potilas, niin ihania!
Minut herkistää aina myös love actually- elokuvan onnelliset ja surulliset rakkaustarinat. Myös Mentalist- sarjassa Patrick Janen ja Teresa Lisbonin välinen rakkaus on kuvattu kauniisti.