Kun tyttöstäväni pelaa konsolipeliä, hän vain rämpyttää jumalattomasti niitä nappeja ja odottaa eri lopputulosta
Tuossa nyt tahkonut ja kironnut puolituntia, huutaa jos sanon että mieti strategiaa äläkä rämpytä.
Onko tämä myös jokin naisen ominaisuus?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihan huonolta seksiltä.
Sormet sisään ja vispataan… tarviiko siinä nyt muuta osata?
~Ap
Oho, ootpa huono seksissä.
Ahaa..en minäkään "rämpytä nappuloita" vaikka ikilemppareitani socomeja pelatessani.
N42
Poikia vitutti kamalasti kun olin ihan noviisi ja peittosin ne tekkenissä vaan rämpyttämällä armottomasti kun itse punoivat "strategioitaan" 😁
Vierailija kirjoitti:
Poikia vitutti kamalasti kun olin ihan noviisi ja peittosin ne tekkenissä vaan rämpyttämällä armottomasti kun itse punoivat "strategioitaan" 😁
beat em up-pelit sujuvat yllättävän hyvin rämpytys-tekniikalla;D
Vierailija kirjoitti:
Lupaan voittaa kenet tahansa palstamiehen missä tahansa pleikkaripelissä tai tietokonepelissä. Kamera toimii, eli voit varmistaa, että minä pelaan. Kuka ottaa haasteen vastaan?
N30
Hyvät voimafantasiat.
Jätä se sika! Miten ikinä olet erehtynyt suhteeseen henkilön kanssa, joka ei osaa pelata kunnolla? Hyi!
Vierailija kirjoitti:
Lupaan voittaa kenet tahansa palstamiehen missä tahansa pleikkaripelissä tai tietokonepelissä. Kamera toimii, eli voit varmistaa, että minä pelaan. Kuka ottaa haasteen vastaan?
N30
Ok, doom eternal ultra nightmare, kumpi pääsee pitemmälle ;)
Näytä sille kuinka sormesi lipuu tatilla kuin artesaanin työskentelyssä. Hyväile konsolin pintaa, tee hillittyjä ja hallittuja liikkeitä varmoin, mutta herkin ottein. Anna hänen nähdä millaista taidetta tuo vaativa laji on.
Vierailija kirjoitti:
N30
Ok täältä.
Lisätäänkö hieman jännitystä. Vaikka sellaisen 500euron verran. Ok?
(eihän tuolla inceljonne-ap:llä tietenkään mitään naista ole)