Kun tyttöstäväni pelaa konsolipeliä, hän vain rämpyttää jumalattomasti niitä nappeja ja odottaa eri lopputulosta
Tuossa nyt tahkonut ja kironnut puolituntia, huutaa jos sanon että mieti strategiaa äläkä rämpytä.
Onko tämä myös jokin naisen ominaisuus?
Kommentit (32)
Selitä sille että pelaaminen on teknisesti hieman erilaista kuin onanointi.
Anna sen rämpyttää. Saatpahan olla rauhassa käy pa ne massa vaikka sen äitiä.
Koska niin monen naisen aivot on mädätetty somella ja realityllä.
Ei vissiin ole oppinut lapsena pelaamaan?
Anna sille joku muu peli kuin joku tappelupeli, niin oppii niitten nappien paikat ja funktiot. Ja anna pelata ihan rauhassa, älä pyöri siinä perskärpäsenä kyttäämässä.
Ominaisuus? Palauta se ja pyydä ehjä tilalle.
Onpas robotit kehittyneet nopeasti kun jopa pelaavat.
Mun eksä taas rämpytti jumalattomasti sängyssä ja odotti eri lopputulosta.
Sun kanssa tuo kuitenkin toimi vaikka nappula ei edes ollut niinkään iso joten syytä itseäsi kun opetit.
Ihmisestä tuo on viime kädessä kiinni, eikä sukupuolesta. Itse olen mies ja tunnen monta naista, jota ovat hyviä esim. Dark Souls-peleissä, itse taas en ole koskaan uskaltanut edes kokeilla niitä, koska koen ne itselleni liian vaikeiksi, eikä kiinnosta opetella jokaisen vihollisen liikerataa ulkoa, mitä ne pelit vaativat, jotta nissä pärjää.
Olen itse siis 33-vuotias mies.
Tuollanen nappuloiten rämpyttäminen toimii ehkä parhaiten tappelupeleissä, mutta esim jos pelaa Hollow Knightia, Ori and the Blind Forestia, Cupheadia, yms muita vastaavia niin niissä pitää jo vähän tietää että mitä näppäimiä käyttää missäkin kohtaa. Dark Soulseihin en ole koskenut ja ne ei minua kiinnostakaan pahemmin, vaikka noista mainitsemistani peleistä pari on ns "souls like" -pelejä.
N32
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihan huonolta seksiltä.
Sormet sisään ja vispataan… tarviiko siinä nyt muuta osata?
~Ap
Veikkaan että joystick purkautuu ja vetäytyy kuoreensa.
Itseasiassa kaikilla ei ole sellainen aivorakenne, että keksii hyviä strategioita miten edetä joissakin asioissa. Minä esim olen tällainen. Ja elämä on kyllä aikamoista soopaa.
Valitsitko tyttöystäväsi ulkonäön perusteella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihan huonolta seksiltä.
Sormet sisään ja vispataan… tarviiko siinä nyt muuta osata?
~Ap
Teknisesti ottaen, maksalaatikkokin on ruokaa.
Lupaan voittaa kenet tahansa palstamiehen missä tahansa pleikkaripelissä tai tietokonepelissä. Kamera toimii, eli voit varmistaa, että minä pelaan. Kuka ottaa haasteen vastaan?
N30
Eikös satunnainen rämpyttäminen ole se, miten konsolipelejä pelataan? Tuolla ne maalit Änärissä tehdään.
No anna rämpyttää?