Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halutaan naimisiin - ei päästä sovintoon HÄISTÄ

Vierailija
18.09.2006 |

Minä haluaisin pienet häät, mies isot.

Mulla on suurimpana syynä se, että olen varsin yksinäinen. Mulla ei olisi montaakaan kaveria kutsuttavana, kutsuisin ehkä kolme tai neljä.

Miehellä kavereita on ainakin parikymmentä.

Minun yksinäisyyteni oikein alleviivautuisi tuollaisessa tilanteessa... En halua sellaista. Mieheni ei oikein ymmärrä, kuinka arka paikka tämä minulle on.

Olen ehdottanut " salaa" naimisiin menoa maistraatissa, mutta kirkkohäät pitää kuulemma olla. Ei varmaan mennä naimisiin ollenkaan :-(

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi: meidän häissämme oli mieheni ystäviä, vanhemmat, siskot lapsineen. minun puoleltani oli vanhemmat, sisko, sen mies ja kaksi lasta.

itse olen huono tutustumaan ihmisiin, joten minulla ei ole ystäviä ollenkaan. olen silti iloinen, että miehelläni on.

Vierailija
2/21 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei pieniä eikä isoja. Pitäisi olla kaikkien tyytyväisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua ap.

Meillä oli samanlainen tilanne. Loppujen lopuksi pidettiin pienet häät, koska minä niin kovasti niitä toivoin.

Vierailija
4/21 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutsukaa vain lähisukulaiset.

Vierailija
5/21 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta on ihan älytöntä että sä et halua miehesi ystäviä juhlimaan kun sulla ei ole yhtä paljon. ihan mukuloitten karkki sulle karkki mulle touhua.

jos sulla olis 5 ystävää ja miehelläs vaan 1 ja miehes sanoisi ettet saa ketään edes niitä todella läheisiä sydänystäviä kutsua sen takia kun hänellä on vaan yksi niin mitä ajattelisit?

Vierailija
6/21 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin meillä

Vierailija
7/21 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluat kieltaa miestasi kutsumasta omat ystavansa haihinsa vain siita syysta etta sinun " yksinaisyytesi siina korostautuisi" . Anna hanen kutsua omat ystavansa ja sina kutsut omasi.

Vierailija
8/21 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihelläni on iso suku ja liuta kavereita (jotka kyllä suurimmaksi osaksi luen yhteisiksi kavereiksemme), minun puoleltani häihin tulisi ehkä yksi sukulainen (pieni suku ja kaikki muutenkin riidoissa keskenään) ja muutama kaveri perheineen. Osaan kuvitella miltä kirkko näyttäisi: kaikki istuisivat oikealla, " sulhasen puolella" , minun puolellani olisi autiota. Eikä auttaisi vaikka joku olisi ovella sanomassa että saa mennä istumaan minne haluaa, miehen sukulaiset ovat niin pöllöjä etteivät tajuaisi vihjettä.

En kertakaikkiaan halua isoja häitä joissa en olisi kotonani, en viihdy suuren ihmisjoukon keskipisteenä. Olen ehdottanut maistraattia, ulkomailla vihkimistä, pieniä kaverihäitä. Eivät kelpaa. Me emme luultavasti mene naimisiin ollenkaan. Asia harmittaa todenteolla, mutta en ole valmis hoitamaan isojen häiden kuukausia kestävää suunnittelu- ja organisointityötä (joka kyllä jäisi minun kontolleni) sitä varten että minua nöyryytetään päivä. No thanks.

Vierailija
9/21 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei saada edes pieniä häitä vaikka haluttas, enkä mä edes halua. Jos miestäni rassaa minun sukuni niin se on hänen ongelma. Minun sukuuni tutustuttuaan hän kyllä ymmärsi mitä tarkoitin kun sanoin että jos kutsutaan yksi niin kutsutaan kaikki. Ylipäätään minun on vaikea ymmärtää pieniä häitä. No mutta se taasen on mun ongelma. Mulla tulee olemaan ihan tajuttoman isot häät, joita vissiin maksellaan ihan tuhottaman kauan, mutta mitä siitä, minä haluan hyvät bileet, enkä mitään kahvitilaisuuksia. Ihan sillä vain kun olen ollut pienissä häissä ja kyllä oli tympeet kahvinjuonti kekkerit. Ehkäpä mulla on vain ollu huono tuuri, mutta en kyllä usko että hääpari vuosien päästä muisteleen miten ihanat häät heillä oli ja miten vieraat viihtyi!

Vierailija
10/21 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos todellakin otat tästä ongelman niin sovi miehen kanssa, että vaan lähimmät ystävät saa kutsua. Jos kaikki 20 miehen mielestä läheisiä niin sitten vaan sisarukset.

Vierailija
11/21 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihan lollottaa.. Kerrankin näin päin että

ämmä[/bí] ulisee ettei halua satuhäitä. Jos mies ehdottaisi mitään tuollaista niin olisi JSSAP-kuoro taas huutamassa ettei mies pane tikkua ristiin häiden vuoksi.

Vierailija
12/21 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla paljon kavereita ja miehelläni vähemmän. Sanoin kavereilleni ja sukulaisilleni että mieheni puolella kirkossa on vähemmän väkeä, että osa voisi istua siellä. Lopulta mieheni puolella oli enemmän väkeä kun mun puolella. Mutta mitä sitten, missä ne ihmiset istuu. Ei mua ainakaan haitannut että mun puoella oli vähemmän. Nauti häistäsi äläkä takerru pikku seikkoihin. Vai onko sulla todellisuudessa joku muu syy ettet halua kirkkohäitä???

Vierailija
13/21 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin molempien ystävät on nykyisin yhteisiä.. Eli voidaan kaikki kimpassa tehdä jotain tai sitten tyttö/poikaporukalla.

Vierailija
14/21 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kaikkea vähemmän. suku käsittää muutanman ihmisen. Mieheni haluaa aina kaikkiin juhliin kutsua koko sukunsa, serkkulauman perheineen, tädit, sedät ja muut. Meidän häissä oli 80% vieraista miehen puolelta (ja mun vanhemmat maksoivat koko lystin).

Mutta meillä oli tosi kivat häät, eikä haitannut, että kirkossa oli toisella puolella vaan parikymmentä ihmistä. Juhlissa sitten ei enää huomannut kuka oli kenenkin puolelta.

Vierailija
15/21 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täällä, miehellä paljon ystäviä, minulla yksi.

Joskus bileissä joku mieheni ystävistä on tölväissyt, no missäs ne sun kaverit on?

No empä tiedä, ei niitä ole ikinä ole ollut, ei edes koulussa. Hiljainen ja ujo ei pärjää kaverimarkkinoilla.

Ja samalla tuli alleviivattua että he nimenomaan ovat MIEHENI ystäviä, eivät minun.

Tiedän jo nyt, häistä tulee minun nöyryytystilaisuus. Meillä on pienempi sukukin.

Mun isäkin on jo miettinyt ettei osallistu häihini, siis ainoan tyttärensä häihin!

Miten kaksi niin erilaista ihmistä voi löytää toisensa?

Se että minulla ei ole kuin yksi ystävä ei häiritse minua, mutta se tuntuu häiritsevän monia muita.

Vierailija
16/21 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2006 klo 18:31"]

Minä haluaisin pienet häät, mies isot.

Mulla on suurimpana syynä se, että olen varsin yksinäinen. Mulla ei olisi montaakaan kaveria kutsuttavana, kutsuisin ehkä kolme tai neljä.

Miehellä kavereita on ainakin parikymmentä.

Minun yksinäisyyteni oikein alleviivautuisi tuollaisessa tilanteessa... En halua sellaista. Mieheni ei oikein ymmärrä, kuinka arka paikka tämä minulle on.

Olen ehdottanut " salaa" naimisiin menoa maistraatissa, mutta kirkkohäät pitää kuulemma olla. Ei varmaan mennä naimisiin ollenkaan :-(

[/quote]

Mitenkä tuo liittyy mitenkään mihinkään? On meilläkin ollut samanlaista joskus. Ja sitten joskus vuosien päästä sitten sovittiin että näin tehdään ja ei kuitenkaan tehtykään vaan suunnitelmat muuttui.

Ei se kerro yhtään mitään liitosta jos ei olla yhteisellä mielellä miten juhlitaan, me ollaan oltu kauemmin avoliitossa kuin moni nykypari avioliitossa, puhumattakaan avioliittovuodet päälle. ;)

Vierailija
17/21 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei löydy kummaltakaan halua kompromissiin niin sitten teette ensin lapsen ja ristiäisissä menette ensin naimisiin...paikalla olisi lähisuku ja kummit jotka ehkä olisivat ne parhaat kaverit.

Vierailija
18/21 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsinkö oikein että ongelma tulisi lähinnä kirkkohäissä, jossa kirkko täyttyisi epätasaisesti? Menköä maistraatissa naimisiin tai kutsukaa vihkijä juhlapaikalle.  Niin ei tarvitse jaotella vieraita sulhasen ja morsiamen vieraisiin.

Vierailija
19/21 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli sama "ongelma", mutta tosin päin, minulla paljon enemmän sukua ja muita vieraita kuin miehellä. Miestä mietitytti ja nolotti kovasti etukäteen. Ratkaistiin niin, että vihkimiben tapahtui juhlapaikalla, jossa vieraat seisoivat yhdessä kasassa. Myös pöytäjarjestys oli tehty sekaisin, niin ettei mitkään "puolet"erottuneet.

Vierailija
20/21 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli juuri toisinpäin, kuin ap:lla. Miehelläni pieni suku ja pari ystävää. Minulla iso suku, joiden kanssa ollaan paljon tekemisissä. Minulla myös muutama ystävä ja liuta kavereita. Häihimme kutsuimme ihan tärkeimmät ihmiset, eli molempien parhaimmat ystävät ja pari sukulaista. Mm. vanhempiamme emme kutsuneet, eikä tiettävästi kukaan kovasti loukkaantunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi