Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytyy perän peittävät alusvaatteet xs-kokoiselle?

Vierailija
05.01.2022 |

Köyhdyn ja menetän hermoni tämän ongelman vuoksi. Olen 160-senttinen, xs- ja 34-kokoja käyttävä nainen. Ei voi olla, että kokoiselleni ei löydy pikkareita, jotka istuisivat. Taas tein hukkaostoksen, ketuttaa.

Jos löydän sopivan koon, kangas ei peitä kankkuja vaan joudun kiskomaan pikkareita paikalleen pitkin päivää. Toinen vaihtoehto on se, että perä peittyy mutta housujen vyötärö ulottuu korviin saakka ja etupuoli on niin kapea, että intiimit alueet jäävät osittain näkösälle epäesteettisesti - sama koko pitäisi kai sopia 180-senttiselle. Tai sitten housuissa on niin matala vyötärö, että karvoitus näkyy sen yli (siitä en luovu).

Vuosia sitten hamstrasin marketista sopivia tarjous pikkareita kaapin täyteen mutta niistä alkaa aika jättää. Olen tuhlannut jo satasia housuihin, jotka näyttävät sopivilta mutta eivät sitä ole. Sovittaakaan kun ei voi.

Että miten te muut samankokoiset ratkaisette asian? Kulkemalla kommandona? Ompelemalla omat alkkarit? Haluaisin löytää jostain pikkuhousut, joita ei tarvitsisi päivän aikana ajatella. Vinkit ovat nyt todella tarpeen!

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainapeite.fi

Yritä nyt pässi tajuta että aloittaja on harvinaisen PIENIKOKOINEN nainen eikä iso!

Vierailija
22/39 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Björn borgin minishorts mallisia löytyy xs/34 koossa. Monista tyttöjen alusvaatteista löytyy myös 160-170cm kokoisia. Meidän teinillä näitä käytössä.

Lisäksi zalandoata löytyy paljon 32 ja 34 kokojen alushousuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenosastolta esim. 158 cm. Aikuisten koot alkavat S:stä.

Vierailija
24/39 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitahan kuvalinkkiä niin osaamme arvioida ongelmasi oikean suuruuden.

Vierailija
25/39 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lainapeite.fi

Yritä nyt pässi tajuta että aloittaja on harvinaisen PIENIKOKOINEN nainen eikä iso!

Juuri tuollainen pienikokoinen aikuinen nainen olisi mun mieleeni.

M36

Vierailija
26/39 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitahan kuvalinkkiä niin osaamme arvioida ongelmasi oikean suuruuden.

Mielellään ilman niitä vaatteita.

M36

Vierailija
27/39 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www2.hm.com/fi_fi/productpage.0992263001.html

Mulla on tällaisia hm pikkareita. Pituus myös 160 ja pienimmät koot käytössä. En kyllä tiedä sopivatko monetkaan pikkarit minkäänkokoisille vaiko vain muovisille mallinukeille... mutta mulla yleensä ongelmana, että pikkarit painuu jotenkin vakoon tai ei peitä per settä tai jotenkin ei vain istu. Nämä linkatut on henkkamaukaltakin varmaan ainoat, jotka on ok:t jalassa. Olis kiva jos naisille olis ihan kunnollisia boksereita ym. Jotenkin vaikea tuntea olonsa mukavaksi saati seksikkääksi kaikissa epävaatteissa, jotka hiertää, kiertää, roikkuu...

Vierailija
28/39 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Björn borgin minishorts mallisia löytyy xs/34 koossa. Monista tyttöjen alusvaatteista löytyy myös 160-170cm kokoisia. Meidän teinillä näitä käytössä.

Lisäksi zalandoata löytyy paljon 32 ja 34 kokojen alushousuja.

Kuvia?

Vierailija
29/39 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko laihaläski?  et liiku ja kaikki rasva pepussa?

Vierailija
30/39 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Changelta. Ei liian suuria jalanaukkoja, joten tavara pysyy housun sisällä molemmin puolin.

Vierailija
31/39 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ihan hahmota ap:n ongelmaa, mutta itse olen suurin piirtein samaa kokoa (159 cm, 48 kg), ja käytän mieluiten näitä Kappahlin perusalkkareita, jotka ainakin omalla kohdallani istuvat hyvin xs-koossa.

https://www.kappahl.com/fi-FI/naiset/Alusasut/Alushousut/brief/brief-al…

Vierailija
32/39 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko isompi?

https://www.pussybook.xyz/wp-content/uploads/bbw-ass-fat-big-butt-cheek…

Tollaseen peppuun sitä meikäpoika saa taas illalla painaa.. On se hulppeata hommaa!!

Vierailija
33/39 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stadiumilta ostin juuri alkkareita, minulla S, mutta oli siinä xs kokoakin. Muuten olen xs kokoa ja paidoissa ärsyttää kun ne on nykyään niin lyhyitä. Vaikka en ole mikään pitkä, 163. En myöskään pitkäselkäinen.

Vierailija
34/39 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Björnin minishortsit on Borgin itsensä käyttämiä ja pilalle pesemiä. Niissä on muna tennismatseissa hionnut ja muhinu.

Vierailija
35/39 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko kakkoseen?

Vierailija
36/39 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta pitkät kalsarit pahvi nyt on talvi.

Vierailija
37/39 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikäs 😍 M41

Vierailija
38/39 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihota itseäsi niinkuin muut palstan naisetkin ja ongelmasi on ratkaistu.

Vierailija
39/39 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko laihaläski?  et liiku ja kaikki rasva pepussa?

Juurikin päinvastoin, eli liikunnallisessa työssä ja liikun vapaa-ajallakin. Siksi juuri haluaisin löytää hyvin istuvat pöksyt.

Kiitos vinkkejä antaneille! Etenkin nuo h&m:n näyttivät sellaisilta, että voisivat sopia ja olisivat vähän naisellisemmatkin kuin jotkut lastenosastolta poimitut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme