Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytyy perän peittävät alusvaatteet xs-kokoiselle?

Vierailija
05.01.2022 |

Köyhdyn ja menetän hermoni tämän ongelman vuoksi. Olen 160-senttinen, xs- ja 34-kokoja käyttävä nainen. Ei voi olla, että kokoiselleni ei löydy pikkareita, jotka istuisivat. Taas tein hukkaostoksen, ketuttaa.

Jos löydän sopivan koon, kangas ei peitä kankkuja vaan joudun kiskomaan pikkareita paikalleen pitkin päivää. Toinen vaihtoehto on se, että perä peittyy mutta housujen vyötärö ulottuu korviin saakka ja etupuoli on niin kapea, että intiimit alueet jäävät osittain näkösälle epäesteettisesti - sama koko pitäisi kai sopia 180-senttiselle. Tai sitten housuissa on niin matala vyötärö, että karvoitus näkyy sen yli (siitä en luovu).

Vuosia sitten hamstrasin marketista sopivia tarjous pikkareita kaapin täyteen mutta niistä alkaa aika jättää. Olen tuhlannut jo satasia housuihin, jotka näyttävät sopivilta mutta eivät sitä ole. Sovittaakaan kun ei voi.

Että miten te muut samankokoiset ratkaisette asian? Kulkemalla kommandona? Ompelemalla omat alkkarit? Haluaisin löytää jostain pikkuhousut, joita ei tarvitsisi päivän aikana ajatella. Vinkit ovat nyt todella tarpeen!

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pikkareita saa ja voi sovittaa kunhan alla on toiset, omat pikkarit. Ei se ole mitenkään kiellettyä, ainahan ne pestään ennen käyttöä. Muuten en osaa vastata, mulla ei ole ikinä ollut tuollaisia ongelmia. Ehkä ostat liian pieniä kokoja kuitenkin jos eivät kerran riitä peittämään mielesi mukaisesti.

Vierailija
2/39 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile lasten puolen pöksyjä. Kuulostaa todella oudolta ongelmalta, en hahmota miten isomman koon housujen etuosa on niin kapea ettei peitä häpykumpuasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/39 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin havoissa vaatteissa tuntuu, että koko on usein ihan jotain muuta kuin se merkintä.

Vierailija
4/39 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin rajusti.

Vierailija
5/39 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis sloggi maxi housut sopivan. Oletko kokeillut?

Toki maximallin pöksyjä löytyy muiltakin vaikka kuin paljon. Ihan prismasta.

Vierailija
6/39 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinillä on kappahlin ja nextin pöksyjä. Xs/34 on kyllä haastavaa löytää. Prisman lastenosastolta danceskin tms boxerimallisia.

Vierailija
7/39 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pikkareita saa ja voi sovittaa kunhan alla on toiset, omat pikkarit. Ei se ole mitenkään kiellettyä, ainahan ne pestään ennen käyttöä. Muuten en osaa vastata, mulla ei ole ikinä ollut tuollaisia ongelmia. Ehkä ostat liian pieniä kokoja kuitenkin jos eivät kerran riitä peittämään mielesi mukaisesti.

S-koko putoaa päältä. Olen alkanut sovittaa omien alusvaatteiden kanssa mutta eihän se mitään kerro, kun alla on omat istuvat housut. Kyllä ne toiset siihen päälle asettuu mutta yksistään tilanne on eri.

Mulla ei ollut tätä ongelmaa vielä joitain vuosia sitten, kun kaupoista löytyi normaaleja pikkuhousuja. Nyt kaikki ovat tätä tai-mallia, joka peittää vaan puolet kankuista.

Vierailija
8/39 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perussloggeja ei kyllä ole missään xs.

Vierailija
9/39 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin luulisi, mutta en ole koskaan löytänyt kaupoista sloggeja koossa 34. Kaikki markettien ja tavaratalojen S-koot ovat liian suuria. Siksi kyselen.

Vierailija
10/39 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun luona et tarvitsisi pikkuhousuja. Voit hyvin olla ilmankin. 

M36

11/39 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M

Vierailija
12/39 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin nähdä sinut alastomana. Mielestäni muhkeat naiset on parasta.  Yleensä hyväntuulisia ja valoisia persoonia, osaavat laskea leikkiä! Toki poikkeuksia on, kuten joka paikassa...

Vierailija
13/39 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sloggi kokoa 36 saattaisi olla sulle ihan sopiva, mallejakin on monia.

Vierailija
14/39 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josko Prismassa sovittas stringejä? 

Vierailija
16/39 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teinillä on kappahlin ja nextin pöksyjä. Xs/34 on kyllä haastavaa löytää. Prisman lastenosastolta danceskin tms boxerimallisia.

Ikävä kyllä bokserimallissa tulee vastaan toinen ongelma eli näkyvät rajat. Lasten alushousuihin alan tässä vähitellen kallistumaan, ne näyttävät malliltaan siltä miltä aikuistenkin pikkarit ennen näyttivät.

Sille joka ihmetteli, miksi isomman koon etuosa ei peitä paikkoja: Ilmaisin itseäni ehkä epäselvästi. Xs-kokoakin saattaa käyttää minua huomattavasti pidempi nainen, jolla on pidempi vartalo, ja tämä tuntuu kostautuvan lyhyemmän käyttäjän kohdalla. Näitä ei-etupuolta peittäviä alkkareita on tosi monilla merkeillä ja tämäkin mitoitusjuttu on ihan viime vuosien ilmiö. Ei ollut ennen ongelmaa saada paikat piiloon niin edestä kuin takaa.

Vierailija
17/39 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainapeite.fi

Vierailija
18/39 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sloggi kokoa 36 saattaisi olla sulle ihan sopiva, mallejakin on monia.

No täsmennän nyt vielä, että sloggi 36 on kaikissa malleissaan liian iso xs-kokoiselle, sirolle ja lyhyelle naiselle. Niin avuton en ole, ettenkö olisi kokeillut kaikki yleisimmin tarjolla olevat merkit.

Vierailija
19/39 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin nähdä sinut alastomana. Mielestäni muhkeat naiset on parasta.  Yleensä hyväntuulisia ja valoisia persoonia, osaavat laskea leikkiä! Toki poikkeuksia on, kuten joka paikassa...

Pera korkki kiinni nyt.

Vierailija
20/39 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eka kerta kun joku kutsuu minua muhkeaksi! Mieheni sanoo, että pakarani ovat kuin pienet veden muovaamat rantakivet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi