Paras eines / valmisruoka?
Mikä on mielestäsi laadukas ja hyvä eines tai valmisruoka?
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Näitä Lidlin salamipizzoja tai margheritapizzoja ostan usein tarjouksesta. Niitä pitää tosin vähän tuunata, eli päälle vielä tuoretta tomaattia, hieman lisää juustoa, tai paistettua jauhelihaa. Hyvää ja herkullista! Eikä tule niin kalliiksi, yhden lätyn hinnaksi pitäisi tulla vähän päälle euron. Esim. viimeksi tarjouksesta ostin 4x salamipizzaa (4x350g) hintaan 4,50€.
T. Lidl-mies
jauheliha 4eur, juusto 4eur, tomaatit euron
Saarioisten ohrasuurimo- ja speltti-kaurapuurot ovat erinomaisia.
Kokkikartanon lihakaalilaatikko
Kivikylän palvarin lindströminpihvit
Kitchen Joy punainen currykana
Kitchen Joy panang currykana
Tää on mun herkku
Simply to go Butter chicken aprikoosichutney ja basmatiriisiä 410g
Citymarketista
Voin syödä monta kertaa viikossa.
Saarioisen spelttipuuro. Luomumaitoon tehty. Niin hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto! Ei kai kukaan tervejärkinen syö mitään einesmoskaa!!?? Eihän?
Miten paljon helpompaa on töihin ottaa einesruoka mukaan kuin tehdä joka päivä itse eväsruoat.
VIA - lukuisia ruokia joista pidän. Red thai curry ehkä mieluisin.
Vierailija kirjoitti:
VIA - lukuisia ruokia joista pidän. Red thai curry ehkä mieluisin.
Limonello risotto
Hetki lämmin ateria Pasta carbonara on paras eines ikinä, rucola antaa siihen sopivasti potkua ja kermaisa kastike on nam. En osaisi tehdä noin hyvää itse, enkä ennenkaikkea ehdi enkä jaksa tehdä yhdelle.
Nyt kolahti Rainbown Kaiser-salaatti. Grilliruokien kanssa sopinee hyvin, nyt vetelin suoraan rasiasta kun teki mieli jotain suolaista. En tuommoistakaan ala itse tekemään, halpa on. Perunasalaatiksi suosittelen Öljypuun peruna-oliivisalaattia, syntisen hyvää. Paikallinen pientuottaja.
Vierailija kirjoitti:
Kokkikartanot ovat kyllä todella hyviä eineksiksi. Silloin tällöin kun eineksiä ostan, se on luottomerkkini.
Kokkikartanolla kaikkein ÄLLÖIMMÄT valmisruuat,ei missään
tapauksessa ja toinen on Atria.
Finduksen pakasteateriat, niissä on hinta-laatusuhde kohdallaan
Ostin just töihin evääksi punalaputetun vegan pasanda kulhoruoan ja se oli oikeasti hyvää. Oon vegepainotteisuuteen pyrkivä sekasyöjä. Kaikki vege-einekset eivät ole hyviä mutta tää oli. Proteiinina herneproteiinia. Toivon löytäväni näitä toistekin, voisin ostaa täyteen hintaan.
Aikoinaan se oli purkkihernari. Ennen öttiäisiä.
Saarioisten savuporo-juustokeitto. Pyrin yleensä valmistamaan ruuat itse, mutta tuo on sen tyyppinen ruoka etten ole viitsinyt edes yrittää (poruhan siinä pääsee jos kallis savuporo syömäkelvottomana), helpompi napata hyllystä ja hyvää on :)
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto! Ei kai kukaan tervejärkinen syö mitään einesmoskaa!!?? Eihän?
Ei ole moskaa einesruoat, kehittyneet niiden valmuistus. Todella hyviä löytyy eri valmistajilta ja
tuunaustakin voi käyttää makunsa mukaan.
Findus-pakasteateriat, varsin anguspihvi ja paahdettu broilerinfilee.
Kaikki halvat, isot lasagne-einekset jättäisin kyllä ostamatta. Liha on osittain vanhaa loppuunrääkättyä hevosta Itä-Euroopasta ja muutenkin mekaanisesti eroteltua teurastamon lihanroipetta. Siten on saatu hinta pudotettua mahdollisimman alas. MIettikääpä itsekin kun kilon lasagne maksaa alle 3 euroa.Ei kestä lähempää tarkastelua tuote.